Hotel Bero

• Kinderopvang
  • Sauna

47 reviews over Hotel Bero

• 6DHR BROECKX23-07-2020

Hotel iets te duur voor wat je krijgt

Heel vriendelijk onthaal, hotel met topligging! We hadden kamer met zicht op zee, dus super, maar deze was niet proper, stofnetten in iedere hoek van de kamer. Heb dit direct gemeld aan de receptie maar hebben ze nooit komen poetsen. De haardroger werkt ook niet altijd en veel te weinig en flauw licht op de badkamer.
    Spijtig dat er voor Welness extra moet betaald worden. Ontbijt was goed, niet spectaculair, geen 4* waard naar ons gevoel. Teveel hetzelfde, weinig variatie maar personeel is wel supervriendelijk ! Dakterras waren de ligbedden vuil en smerig. Alles bijeen genomen, dik 3 sterren waard, geen 4!

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Geert01-11-2017

Voor herhaling vatbaar !

Niets negatief te zeggen over dit hotel. Ideale ligging vlakbij strand en centrum. Prima ontvangst aan receptie. Voldoende uitleg. Je krijgt er direct een goed gevoel bij. Kamer zeer ruim en netjes. Uitstekend ontbijt. Veel keuze. Verzorg en vers. Wordt continu bijgevuld. Personeel supervriendelijk en behulpzaam. Eén van de betere hotels aan de Belgische kust. We komen er zeker nog terug

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 7Fam Thys-Colson10-05-2017

Leuk hotel aan de kust

++ ontbijt veel keuze, ook voor de kindjes(7 en 5 jaar), ze hebben genoten van de keuze aan fruitsapjes en de wafeltjes/cake, wij van glaasje cava erbij, een leuke extra + perfecte ligging + familiekamer was eerder oud, maar heel proper en groot genoeg + mooie welness ruimte

-- Zwembad was heel koud, kinderen gingen erin en meteen weer uit (zonder eerst de warmte van de sauna of welness gehad te hebben). Het water is gewoon veel te koud. We gaan bij ons elke week zwemmen met de jongens en dan is het water ook niet heel warm. Dan kunnen ze wel 1.5uur spelen. Hier wilden ze er geen 3min inblijven. Dus een tegenvaller nadat ze dachten dat ze wat konden zwemmen. Nochtans hebben we specifiek dit hotel geboekt omwille van het zwembad. - We vonden het personeel aan de balie niet meteen de meest behulpzame of vriendelijkste, de dames wel, de heren vond ik terleurstellend. Geen extra woordje uitleg, geen extra woordje vriendelijk heid. Toen ik 's ochtend aanhaalde dat het jammer was van de regen kreeg ik alleen maar een antwoord van "Daar kan ik niets aan veranderen hé mevrouw"...ok, dat heb ik ook niet gezegd meneer...

Uiteindelijk zeker een goed hotel, maar met verbeter punten/

Beste familie Thys-Colson

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u ons hotel leuk vond en dat jullie zo enthousiast waren over ons ontbijtbuffet. Onze ligging is inderdaad perfect op 150 meter van het strand, vlakbij de verkeersvrije winkelstraten en de vele gezellige restaurantjes en terrasjes. Er kan inderdaad niemand tippen aan onze receptiedames, zelfs onze eigen receptieheren niet. Ze zijn soms jammer genoeg wat stroever in de omgang, onze excuses hiervoor. Gelukkig maken de dames heel wat goed.

Bedankt om voor uw verblijf aan de kust voor hotel Bero te kiezen en graag tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 1Steven08-04-2017

Oude kamers aanbieden onder het mom van nieuwe

Oudbollige en gevaarlijke kamer aanbieden aan gezinnen met kinderen. Boerenbedrog van de bovenste plank

Serge Slegers, Zaakvoerder, 20-07-2017

Beste gast

Deze onterechte review maakt ongetwijfeld deel uit van uw lastercampagne tegen ons op de sociale media. U diende zelfs een klacht in bij Toerisme Vlaanderen wat leidde tot een nieuwe controle door de Dienst Toeristische Vergunningen van Toerisme Vlaanderen. Tijdens deze officiële controle werd vastgesteld dat hotel Bero nog steeds volledig beantwoordt (ook de Classic kamers) aan de voorwaarden, het comfort en de dienstverlening van een 4-sterren hotel. We scoorden zelfs ruim boven de norm: 507 punten, terwijl slechts 400 punten vereist zijn voor de 4-sterrenclassificatie.

Op zich zegt dit al genoeg over de werkelijke waarde van uw review maar we willen deze toch nog verder nuanceren. U heeft de receptie nooit op de hoogte gebracht van uw grote verontwaardiging en uw ongenoegen, noch tijdens uw verblijf, noch tijdens de check out. Integendeel, na de check out zijn jullie nog gaan wandelen en hebben jullie nog van een drankje genoten in onze bar alvorens huiswaarts te keren. Dus zeker niet het profiel van een ontgoochelde gast. Pas daarna begon het emailverkeer en ging het van kwaad naar erger. Zaken die eerst prima waren zoals het onthaal, het zwembad en het ontbijt waren plots ook niet meer ok. U schreef dat u zeker bereid was om voor een upgrade meer te betalen. Had u dit aan de receptie gemeld dan konden wij uw ongenoegen direct wegnemen door u een duurder kamertype voor te stellen.

Het was overduidelijk dat u spijkers op laag water zocht om een zo groot mogelijke compensatie te verkrijgen. Als commerciële geste stelden wij u voor om bij een volgend bezoek een kamer uit een hogere prijsklasse aan te bieden aan de prijs van een standaard Classic kamer. U nam daar geen genoegen mee en toen bleek dat we niet op uw eisen zouden ingaan, begon u overal negatieve reviews te posten.

Wij betreuren deze manier van handelen ten zeerste maar zullen ons nooit laten verleiden om aan dergelijke praktijken toe te geven.

Gastvrije groeten

S. Slegers Sales Manager

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 5Steffen etzold02-03-2017

Leuk hotel maar toch tekortkomingen

Door een upgrade kregen we kamer 108 toegewezen. Onze eerste indruk was "wouw". Constant lawaai van de koeling op het platte dak. Maar ja, even verluchten en dan raam terug dicht. !eerste nacht: Geen oog dicht gedaan. De matras en kussens waren een ramp!!! Been hard. Ontbijt: in de ontbijtruimte aangekomen kwam een vriendin van ons van kamer 408 (of 508) naar mij: hebben jullie ook z'n rot bed?....heb geen oog dicht gedaan..... Dan begonnen met het heerlijke ontbijt en de Zacht gekookte eieren. Eerste ei open gesneden en het eiwit liep er gewoon op het bord. 2e ei gaan halen en juist van het zelfde. Vuilbakje op tafel kwam goed van pas. Dan maar spek met eieren gegeten, dat was trouwens heel lekker 2e nacht: met pijnstiller gaan slapen en gewoon in rugligging. Ontbijt 2: Weer 2 platte eieren open gedaan die dan rechtstreeks in het vuilbakje belandden en nadien weer voor spek met eieren gekozen.

Geachte heer Etzold

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u ons hotel leuk vond en dat u onder de indruk was van onze nieuwe Ecology kamers.

We nemen uw opmerking ivm de zacht gekookte eieren zeker ter harte en zullen dit met onze ontbijtmedewerkers bespreken. Indien nodig zullen we de instructies aanpassen opdat dit in de toekomst niet meer zou voorvallen. Bedankt om ons hierop te hebben gewezen.

Wat betreft de matras, willen we u allereerst laten weten dat het ons verschrikkelijk spijt dat u niet van een goede nachtrust heeft kunnen genieten. U begrijpt echter vast wel dat het voor een hotel onmogelijk is om een matras te vinden die aan ieders persoonlijke voorkeur beantwoordt. Sommige gasten verkiezen een harde matras terwijl anderen liever op een zachte matras slapen. Daarom opteren we steeds om voor de goede middelmaat te kiezen. We denken dat dit de beste oplossing is waarbij de meeste gasten tevreden kunnen zijn. We begrijpen echter ook dat iemand die thuis op een zachte aangepaste matras slaapt, een half-harde matras nog steeds veel te hard zal vinden. Het is ook zo dat de kamers 108, 408 en een tiental andere kamers toen recentelijk nieuwe matrassen hebben gekregen. Deze matrassen zullen dus na verloop van tijd nog wel wat zachter worden.

Alleszins bedankt om voor uw verblijf in Oostende voor hotel Bero te kiezen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw in ons hotel te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9kim_stok19-10-2015

zeer goed hotel

mooie kamer nr 301 met bad (wel de duurste ) want andere kamers hebben geen bad enkel douche ,de kamer zelf was zeer ruim proper,ook een terras moet tafel en 2 stoelen ,tot zelfs de kussens voor de stoelen waren voorzien ,tv met alle ''kabel'' zenders .op de kamer ruime kaft met info over de stad en wat te doen en waar te eten .de kamer is qua geluid dik in orde bedden waren ook goed ,enkel mss in de kast een harder kussen voorzien .Als je met de auto komt kan je deze laten parkeren in een garage 25euro/dag ( tip naar hotel mngt ,best bij aankomst vermelden dat uw wagen sleutels in bewaring worden gehouden voor veiligheid van garage)maar politie schrijft vlotjes fout/telang parkeerders op,het onbijt was zeer goed en volledig,terecht het enige hotel dat 4* heeft en ervoor werkt om dit waar te maken .Enig puntje ter info ,de hotel bar is tamelijk duur dit verklaard waarom deze vaak leeg is ,blonde leffe van't vat 4 euro voor een klein glas van 25 cl is tamelijk duur.

Beste Kim,

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u tevreden was over uw mooie, propere kamer en het zeer goede ontbijtbuffet. Bedankt voor de tip ivm de autosleutel. Bij aankomst vermelden we nu dat de sleutels in bewaring worden gehouden aan de receptie. Het wordt eveneens bij de reservering gemeld en het staat ook op onze website.

Hierbij toch even corrigeren dat enkel onze Ecology kamers niet over een bad beschikken. Onze Classic en Executive kamers hebben wel een bad.

Hartelijk dank om voor uw verblijf in Oostende voor hotel Bero te kiezen en graag tot een volgende keer.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Carina29-05-2014

Fantastisch verblijf met een klein min puntje

Het is al de tweede maal dat ik hier verbleven heb. Steeds voldaan en met genoegen, maar .. de dag dat we het hotel verlieten en nog even konden genieten van Oostende. Kregen we een paar uur later telefoon van de Balie dat we ons verblijf diende te betalen. Gezien we steeds ons verblijf op voorhand betalen, was dit toch even schrikken. Achteraf bleek dat de dame niet goed genoeg gekeken had. Deze gebeurtenis heeft onze dag toch gebroken.

Serge Slegers, Zaakvoerder, 06-06-2014

Geachte mevrouw Verveckken, hartelijk dank voor uw feedback en om voor uw verblijf in Oostende nogmaals voor Hotel Bero te kiezen. Wij zijn blij te lezen dat u bij ons opnieuw van een fantastisch verblijf heeft genoten. Wij willen ons echter wel flink verontschuldigen voor het misverstand van onze receptioniste ivm de afrekening. Wij hopen dat dit u er niet van zal weerhouden om voor uw volgend verblijf in Oostende opnieuw voor Hotel Bero te kiezen. Met gastvrije groeten, Serge Slegers, Sales Manager

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 9zorba de griek31-03-2014

Voor herhaling vatbaar !

Wij verbleven hier voor één nacht, weekendje Oostende. Bij de reservatie had ik al meteen een goed gevoel. Onthaal en check in was ok. We hadden de foto's van de vernieuwde kamers op de website van het hotel gezien, dus eerste indruk kamer viel wat tegen, maar toch was de (ietwat verouderde) kamer tiptop in orde ! Zéér aangenaam hotel, met vriendelijke mensen en een Fantastisch ontbijt. Welness, zwembad en kamers zijn ongelooflijk proper en zeer aangenaam! Zo was het ook voor de kids een topper ! Wij komen zeker terug, hopelijk zien we dan wel eens een vernieuwde kamer.

Serge Slegers, Zaakvoerder, 06-06-2014

Geachte gast, hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het super dat we u reeds een goed gevoel konden geven van bij de reservatie en dat dit bij het onthaal en de check in door onze receptionistes werd verdergezet. Het interieur van onze Classic kamers is misschien niet echt meer in de mode maar de kamers zelf zijn inderdaad nog tiptop in orde en beschikken over alle moderne faciliteiten. Wij oogsten heel wat succes met onze nieuwe Ecology kamers, daarom raden wij u dan ook aan om de volgende keer tijdig voor deze kamers te reserveren. Alleszins bedankt om voor uw verblijf in Oostende voor Hotel Bero te kiezen en graag tot nog eens. Met gastvrije groeten, Serge Slegers, Sales Manager

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 9Elie21-01-2014

Zoek niet verder in Oostende, hier moet je zijn!

Dit hotel ligt vlakbij de dijk, de winkelstraten, restaurants, haven, station, kortom de perfecte ligging. Voor een standaardkamer waren we aangenaam verrast van de beschikbare oppervlakte. De kamer was netjes en had een badkamer met bad en lavabo en een badkamer met toilet en douche, ideaal! De kamer heeft wel een opfrisbeurt nodig (het hotel is hiermee bezig). Na een lekker, verzorgd etentje in de Chez Nous, besloten we onze avond af te sluiten in de hotel"whiskey"bar. Dit is echt een aanrader. Een grote keuze aan whisky vanuit alle windstreken. Ook de cocktails vielen in de smaak en werden perfect geserveerd. Vergeet trouwens niet je zwemuitrusting, want een duik in het mooie zwembad is aan te raden. Het ontbijt bevatte alles wat wij 's morgens nodig hadden. Dus zeker aan te raden, zelfs voor een langer verblijf dan 1 nacht!

Serge Slegers, Zaakvoerder, 19-02-2014

Geachte mevrouw Vandesype, hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn altijd benieuwd om te vernemen wat onze gasten goed vinden bij ons en hoe we hun verblijf nog aangenamer kunnen maken. We zijn dan ook heel blij te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u ons als "aanrader" vernoemd. Hartelijk dank om voor uw verblijf in Oostende voor Hotel Bero te kiezen en graag tot een volgende keer. Met gastvrije groeten, Serge Slegers, Sales Manager

Gereisd met partner in januari 2014

• 7giannieke28-10-2013

kindvriendelijk hotel met uitstekende ligging

Het hotel is vlak bij de dijk gelegen. Er is een zwembad en een binnenspeelkamer, niet zo groot maar wel leuk voor de kids. Deze kamer is gelegen aan de bar, maar je kan ze vanuit de bar niet zien(trapje naar beneden), dus niet geschikt voor hele kleintjes. De service was iets minder: Onze familiekamer bestond uit een 2persoonsbed en een zetelbed voor de kindjes. Ondanks 2x navraag hebben we uiteindelijk het zetelbed zelf kunnen opmaken. Dit kan wel niet voor zo'n hotel vind ik. OOk het inchecken verliep wat moeizamer door 'rare code' van visa volgens hun. Niet echt geruststellend.

Het ontbijt was wel goed. Dankzij een dame van het personeel (een wat oudere dame) gezellig samen aan een tafel kunnen zitten (7 personen) .Ze vroeg even later ook nog eens of alles in orde was, en sprak de kids ook zelf even aan. Super!!

Serge Slegers, Zaakvoerder, 06-06-2014

Geachte gast, hartelijk dank voor uw feedback. Onze centrale ligging vinden onze gasten inderdaad ideaal. Het is eveneens leuk om te horen dat ook de kids van hun verblijf bij ons hebben genoten. Wij wensen ons echter te verontschuldigen voor het feit dat jullie zelf het zetelbed hebben moeten opmaken. Dit is zeker niet de gewoonte. Hartelijk dank om voor uw verblijf in Oostende voor Hotel Bero te kiezen en graag tot een volgende keer. Met gastvrije groeten, Serge Slegers, Sales Manager

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Hotel Bero info