Hotel Avenue Beach

• Sauna

28 reviews over Hotel Avenue Beach

• 9Twins27-07-2020

Perfect!!

Heel fijn en goed verzorgd. Personeel ontzettend vriendelijk en geven ook tips voor leuke activiteiten tijdens het verblijf. Verrassend was dat een Nespresso incl. cupjes en waterkoker op de hotel kamer stond om te gebruiken.

Het hotel is heel net en schoon, wij hebben geen minpunten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    1Pp_vr18-08-2019

Direct sluiten

Dit hotel is de droom van een Horror filmmaker, het decor bestaat uit: duistere gangen met onverklaarbare vlekken op het tapijt en een smerige lift die op ieder moment kan neerstorten.

De 2 stinkende kamers die wij kregen aangeboden hadden badkamers met schimmel op het plafond, douchekop, douchegordijn, en de vloer. De afvoerputjes en toiletten waren ook geruime tijd niet schoongemaakt, hier kwamen bossen haren en smerige vlekken onder vandaan. Mocht hier de verlichting uitvallen dan kan je via de lichtgevende kitranden de uitgang vinden.

Ook in de rest van de kamers vlekken op de muur en meubilair. Bergen stof op de plinten, sigarettenpeuken en schimmel in het raamkozijn en er was zelfs 1 raam op een kamer die helemaal vochtig en lek was.

Ons advies is: direct sluiten, grondig schoonmaken, verbouwen en goed management en schoonmaakpersoneel aantrekken.

FAVV #directsluiten #hgschimmelreiniger

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1S18-08-2019

Een ware HORRORfilm!

Oude vieze kleine lift, vlekken in het tapijt, bij binnenkomst hadden wij al spijt. Onze hotelkamer stonk, overal schimmels en vlekken, uit deze kamer wil je gewoon direct vertrekken. Beschimmeld plafond en douchegordijn, hier moet je niet zijn! Douchekop nog nooit zo’n vieze gezien, de boel per direct sluiten en renoveren misschien? Ook het toilet maar niet aangeraakt, want die was geruime tijd niet schoongemaakt. Ruim €300 voor deze kamer dit kan gewoon niet voort duren, bij deze een waarschuwing. TIP voor Avenue Beach sluit de boel en stop hiermee.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Linda26-06-2019

Zeker zijn prijs niet waard

We hadden dit geboekt via touroperator waarvan we vroeger alleen goede kwaliteitshotels gewoon waren, maar dit was, hoewel de prijs veel hoger dan vroeger, een dumper. Bij aankomst was er geen deftige receptie, we kwamen precies toe midden in een onverzorgde living, waar een paar jongeren met pc zaten die ons verder hielpen. Naar de gratis parking moesten we vragen, en deze was een eindje verderop bij een ander hotel. De gang en de lift gaven een heel vieze indruk. Eens op de kamer viel het iets beter mee, hoewel het toilet er niet al te fris uitzag en de douche nog met een ouderwetse douchegordijn was. De koelkast maakte met dit warme weer veel goed. Het bed viel ook mee, maar was de 2de dag niet opgemaakt, hoewel men wel in de kamer geweest was want men had het enige zeepje, dat we dag ervoor begonnen waren, weggenomen en niet vervangen, idem met de drinkbekertjes, die tevens moesten dienen voor het tandenpoetsen, enz..

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    3Jose12-09-2018

Nooit meer

De kamers waren zo onhygiënisch dat je er niet wilt slapen of zijn. Het hotel draait alleen maar op stagiairs en het staat bij Belgen in de buurt bekend als een vies kot.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9katrin04-05-2018

fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Het is een klein en gezellig hotel. De stagiairs zorgen voor een aangenaam verblijf op eerder informele, spontane manier. Ruime kamers met goede bedden. De ligging is een voltreffer in een rustige omgeving met veel groen in de buurt. Het ontbijt was lekker en meer dan voldoende. Wij hadden een deal met wellness, een dag fietshuur en niet te vergeten een lekker menu bij brasserie Albert. Een aanrader !!

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Carine Hamelryck07-12-2017

Leuk modern en cosy hotelletje vlakbij zee

Vriendelijke ontvangst , leuke kamer met gratis koffie, mooi en proper, goed bed en lekker ontbijt met warme broodjes. Perfect voor een weekendje aan zee!

Gereisd met partner in december 2017

• 4luc30-11-2017

zo vies;vroeger perfect ,nu grondig iets loos!

goede bedden,rustig en goede ligging.beddegoed niet vervangen,bebloede slopen gewoon omgedraaid,vuile lakens van vorige aub ,afhangende gordijnen ,rommelig en piepkleine kleerkast,geen poetsvrouw in 3 dagen,enkel handdoekservice.bestek vuil,smeerkaas hing er nog aan, half brood van dag voordien terug dag nadien maar hard van microgolf ,koffie koud.bij onthaal hadden ze ons precies niet verwacht terwijl boeking perfect gebeurd was , we voelden dat er iets niet klopte voor de toewijzing kamers terwijl er niet veel gewone kamers bezet waren?vreemd allemaal,nodigt niet uit om nog eens te boeken,amai...

Gereisd met partner in november 2017

• 2Marlon24-08-2017

Zeer Slechte hygiëne

De jongere die het hotel runnen zijn vriendelijk, Locatie ook perfect dicht bij zee. Maar de kamers waren echt vies Spinnenwebben in de hoeken,stof op de plinten, Plek in het beddegoed ,verschimmeld douche gordijn En handdoeken die verre van schoon waren. Nooit meer avenue beach bah bah

Gereisd met partner in augustus 2017

• 4leslie lespoix27-03-2017

geen aanrader

Ontbijt was ok .bedden waren ok maar badkamer was niet proper ALS we toe kwamen .wc niet proper moesten zelf achter toilet papier vragen .slaapkamer vloertapijt niet proper plinten veel stof en stofwebben .als ze wilden kom het wen goed hotel Worden maar Te veel jongen mensen moet iemand zijn die toch een beetje verstand heeft van hotel runnen .spijtig maar geen volgende keer

Gereisd met partner in maart 2017

Hotel Avenue Beach info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk