Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Andromeda voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Andromeda

• 9wendy25-01-2017

Super hotel

Op dit hotel is niets op aan te merken! Vriendelijke ontvangst, gezellig ( er branden steeds kaarsen aan de ingang), mooi en propere kamers! Ook een gezellige bar met mooi zicht op de zee. Het ontbijt is in één woord fantastisch...Niets op aan te merken, alles mooi geserveerd, mooi service, er is zelf cava aanwezig... Er zijn zelf lekkere koffiekoeken aanwezig die volgens mij van bij de warme bakker komen...Je voelt dat dit een familiehotel is, met elk detail is rekening gehouden!

• 8MAES JOHAN01-05-2016

Fijn verblijf

Fijne, mooie kamers en een fantastisch lekker en uitgebreid ontbijt !!

• 10michel07-04-2016

Geweldig

Prima hotel vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, mooi zwembad sauna, fitness ruimte mooie kamer (duplexkamer met zeezicht)

• 9Sofie Lemmens28-02-2016

Heerlijk !

Deze morgen gaan ontbijten in Hotel Andromeda. Dit was in ieder geval boven al onze verwachtingen ! Een vriendelijk en warm ontvangst ! Een hele ruime ontbijtzaal met een prachtig zicht op zee. We hebben maar 18 euro betaald voor hetgeen wat in aanbieding was. Een heel groot en uitgebreid ontbijt, met veel keuze qua charcuterie, beleg, ... ect. Dan nog niet gesproken over het koekenassortiment dat uitstekend was. Zeker voor herhaling vatbaar !!! Ilse De Wilde & Sofie Lemmens

• 9trees_gheysen15-11-2015

Alles dik Ok, super ontbijt!

Een echte topper wat het ontbijt betreft, alles aanwezig, supervers en heel uitgebreid! Heel mooie ontbijtruimte met prachtig zicht op zee. Mooie en verzorgde kamers, vriendelijk personeel. Vlakbij zeedijk en casino, ideaal na een avondje uit! Een aanrader!

• 9Paul Claessens27-09-2015

Tophotel dat de minpuntjes terug heeft weggewerkt

Hotel heeft een nieuwe ontbijtruimte geïnstalleerd die veel groter en ruimer is, niet alleen wat locatie betreft maar zeker wat keuze betreft : werkelijk alles is aanwezig. verder hebben ze ook de sauna terug in de prijs begrepen. Zo is dit hotel terug zijn prijs waard !! We hebben ook vernomen dat ze de bar volledig gaan renoveren en terug in eigen beheer gaan nemen. Zal ook een pak beter zijn want nu was ze al om 21u gesloten, hoewel er stond geafficheerd dat ze zeker tot 22u open was. Zeker terug een aanrader !!

• 9Stas Marina04-08-2015

geweldige ervaring

Dit hotel is super-leuk en valt enorm mee. Het ligt dan ook op een droomlocatie... namelijk op de dijk van Oostende, vlakbij strand en zee en dit alleen al, is een reden om terug naar dit een hotel te gaan. Heel goed onthaal met vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellige kamers, modern ingericht en voorzien van alle gemakken. Zeker de faciliteit om koffie/thee op de kamer te zetten werd gesmaakt! en niet vergeten de verse fles water, iedere dag op de kamer! Wij hadden een kamer op het hoogste verdiep van het hotel met subliem uitzicht op zee-strand-dijk! voor mij persoonlijk, mag het, het volgende verblijf, iets minder hoog! Hebben ook genoten van het fantastische en relaxe zwembad met jacuzzi-sauna-fitness. We komen zeker nog eens terug!

• 8Peter24-06-2015

Prachtige ligging

Dit hotel ligt naast het Casino van Oostende, prachtig uitzicht, mooie ruime kamer, parkeergarage aanwezig.

• 8paul claessens04-08-2014

Prima gelegen hotel met goede service maar ...

Zoals in de titel gezegd : prima gelegen, goede service, uitgebreid maar redelijk prijzig ontbijt (16 euro per persoon), verzorgde kamers, mooi zwembad met jacuzzi maar ... 3 jaar geleden waren we hier ook en toen was de sauna gratis (dus inbegrepen in de prijs) maar nu betaal je 13 euro per persoon (!!!) voor de sauna. Dit vind ik écht overdreven vermits we al 131 euro per nacht betalen voor een kamer (excl ontbijt) zonder zeezicht. Bovendien weet ik niet hoelang je dan over de sauna kan beschikken want er zijn er maar 2 voor 4 à 6 personen. Kan me niet inbeelden dat je dan uren over de sauna kan beschikken. Dit is een serieus minpunt, maar wel het enige voor dit hotel ! Blijft een perfecte locatie als je een concertje in het kursaal wenst mee te pikken (zoals wij hebben gedaan met Evita)

• 9wendy03-01-2011

een aanrader

Alles naar wens, enkel de bediening kon soms wat beter in de brasserie - bar, ruzie onderling tussen personeel werd op de klanten uitgewerkt... kamers zeer ruim, zeer proper, receptie stond ook altijd klaar voor vragen/hulp. Hier waren ze steeds ook zeer vriendelijk ! ligging perfect; dadelijk aan het strand, stad, bezienswaardigheden... eten was ook tip top, enkel ontbijt redelijk duur? maar dit was dan ook zeer verzorgd!

Hotel Andromeda info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Albert I-promenade 60, 8400