Hotel Acces

• Onvoldoende: 1 - 5

Ronduit smerig!

Eva
29-12-2017

Verplicht een kamer met ontbijt moeten nemen, een zogezegd budgetkamer waar gerookt mocht worden. Het stonk er verschrikkelijk naar de sigaretten en alles was er smerig. De haren van de vorige klanten lagen nog overal! Zoveel geld voor zo'n accommodatie, een echte schande.

niet voor herhaling vatbaar

biebuyck
30-7-2017

vriendelijk personeel aan receptie ,jammer van de gehorige kamers niet kunnen slapen door straatlawaai en lawaai in de gang.

Er was wel een lekker en uitgebreid ontbijt,en goede ligging tegenover strand en winkels

Meer drie sterren dan 4

Steve Amsterdam
30-5-2017

De kamers zien er gedateerd uit, en de geur in het hotel bevestigd dit.

Toen ik terugkwam van en avond stappen son ik maar liefst 15 minuten te wachten samen met andere gasten omdat de concierge aan het slapen was, we konden niet naar binnen en het telefoonnummer wat op de deur geplakt was werd niet beantwoord.

Oude reviews (archief)

Goede ligging

Jill augustynen
10-4-2016

Vriendelijke ontvangst. Hotel zeer sterk verouderd. Ze zijn twee verdiepingen aan het renoveren momenteel maar er is enorm veel werk aan de winkel. Alles ziet er versleten uit. Ook kamers zijn echt niet oke. Badkamer versleten, grote vochtvlek in de hoek boven het bed. Ligging wel super, vlakbij winkelstraat en de dijk. Iedereen stoet over het ontbijt maar dit vond ik niet super. Eitjes koud, spek ook. Veel te veel charcuterie op een bord waardoor als je bij de laatste bent , het vlees ook uitgeslagen is. Wel vriendelijke ontvangst en bediening. Hopelijk wordt de renovatie voor hen een schot in de roos.

Bedankt voor uw review.

Het is voor ons belangrijk om de ervaring van onze gasten na te gaan om te verbeteren waar nodig.

Het hotel heeft 3 type kamers gaande van budget naar standaard tot de meer luxe comfort kamers.

Het is voor ons niet meteen duidelijk uit uw tekst welke kamer u had gereserveerd. Maar we durven vermoeden dat dit om een budget kamer gaat. Deze kamers zijn dan ook niet vernieuwd en conform de prijs ( de goedkoopste kamer ).

Het ontbijtbuffet is voor ons een topper, het is dan ook jammer om lezen dat deze niet voldeed voor u. We zullen sowieso nagaan wat er is fout gelopen, alvast onze excuses ervoor.

teleurgesteld

Vansteenwinkel Tony
15-2-2016

Vraag alvast naar een vernieuwde kamer, wij hadden een kamer op het derde verdiep en is geen 4 maar eerder 1 ster waard, en de geur van sigaretten moet je er bij nemen

Voor de betaalde prijs kan je beter ergens anders gaan boeken

één pluspunt is het ontbijt!

Beste heer en mevrouw,

Wat jammer dat wij niet konden voldoen aan uw verwachtingspatroon.

U heeft een budget kamer gereserveerd, op deze kamers is roken toegelaten (enkel verdieping 4)

We raden onze gasten aan de informatie over de kamertypes goed na te lezen of goed te informeren op voorhand om achteraf geen ontevredenheid te hebben. Want dat heeft niemand graag. Toch?

Ons ontbijt is inderdaad een topper. Het is dan ook fijn om lezen dat dit een plus geeft.

Hopende u een volgende keer ook van onze andere pluspunten te kunnen overtuigen.

En inderdaad vraag (reserveer) een vernieuwde kamer (het juist kamertype dus).

Aanbevelenswaardig

De Pooter Ivo
26-9-2015

Wij zijn trouwe gasten van het hotel.

De ontvangst en het inchecken verliep vlot. Het ontbijt is zeer verzorgd. De meneer die voor ons, ongevraagd, ons ontbijttafeltje voor 5 personen, voor onze tweede ochtend reserveerde, getuigt van zijn professioneel inzicht. Andere medewerkers die ons voor 's avonds een restaurantje, "La Str...", voorstelden en het zelfs voor ons telefonisch, reserveerden, weten ook waar het goed is om te eten.

Kortom ... Tot een van de volgenden...

Beste groeten

Beste heer en mevrouw,

wat fijn dat u opnieuw heeft genoten van uw verblijf en deze ervaring ook wil online delen.

Ik zal uw positieve woorden over de service van onze medewerkers aan hen doorgeven want dit motiveert en stimuleert hen steeds opnieuw.

Graag tot een volgende keer !

Geen aanrader

Ninie
6-4-2015

Ik vind dat deze hotel geen 4 sterren waar is , de prijs mag ook wat lager , ze zijn niet correct met de klanten en zeer onvriendelijk als je huisdieren hebt terwijlens we de periode van de boeking wel huisdieren toegelaten werden , op hun site is het ondertussen wanneer wij daar op daagden veranderd naar geen huisdieren toegelaten , wat ik vreemd vond , toevallig , lang verhaal om hier neer te leggen , stond er op de site geschreven dat je max 1 dier mocht meenemen , kan ik ook nu niet meer terugvinden daardoor , want zij beweerden dat het al zo 4 jaar is ??? , veel te veel te zeggen en te benoemen
A. Coucke - General Manager, General manager, 14-4-2015
U heeft zich aangeboden aan de receptie met 2 hondjes, wat u niet op voorhand had gereserveerd. Met andere woorden had u dit bij het maken van de reservatie vermeld dan konden onze medewerkers u hebben laten weten dat huisdieren niet meer toegelaten zijn in het hotel. Tot voor kort kon dit nog maar we waren genoodzaakt door al te veel negatieve opmerkingen van andere hotelgasten om dit af te schaffen.Wij zijn een grote dierenvriend maar we moeten ook denken aan andere gasten die aanwezigheid van soms blaffende honden niet appreciëren. En wees eerlijk uw hondjes begonnen meteen te blaffen bij elk passerende hotelgast....Onze info op de website werd aangepast opdat we ernaar streven een zo juist mogelijke info te plaatsen.U verblijf aan een prijs van 70 euro voor 2 personen inclusief ontbijt wat een goede prijs/kwaliteit verhouding is. Het is dan ook jammer dat u uw ontevredenheid omwille van het feit dat de huisdieren in de toekomst niet meer kunnen, uit als 'geen aanrader'.

Prima Hotel!

Ivo Hulshagen
19-3-2014

Een zeer proper hotel. Permanent een vriendelijk persoon aan de receptie.

Beste heer,

Dank u voor de tijd die u heeft genomen om u positieve ervaring te delen met de lezers van Zoover.

Graag tot een volgend verblijf!

1 van de beste hotels in oostende

serena
15-1-2014

ik ga helemaal niet akkoord met de negatieve ervaringen die sommige mensen hier op deze site schrijven. Wij zijn vaste klant bij hotel acces en wij blijven steeds terug keren.. Voor ons is dit hotel de 1ste op de lijst die wij kiezen als we naar oostende komen. Propere kamers, Vriendelijk en behulpzaam personeel,

Lekker uitgebreid ontbijt.. en dankzij bepaalde arrangementen ook een mooie prijs. Dit hotel is zeker zijn 4 sterren waard! absoluut een aanrader.

groeten uit limburg

Ann Coucke, General manager, 7-3-2014

Beste heer en mevrouw,

we willen u graag bedanken voor deze lovende woorden. Het is altijd aangenaam en motiverend lezen als gasten hebben genoten van hun verblijf en dit ook willen online melden.

Graag tot een volgende keer.

duur hotel

ann jochmans
        25-10-2013

Goed gelegen hotel,ontbijt correct

Doch véél te duur voor wat het is,2 aparte bedden,weinig keuze in de minibar,men moet een supplement betalen in het weekend,dan zou er toch minstens een cava bij het ontbijt mogen vinden wij,we komen niet terug ,buiten category (4 ),3 zou een max moeten zijn

A. Coucke, General manager, 3-12-2013

Beste heer en mevrouw Jochmans,

dank u voor uw feedback over uw verblijf, ook al deze minder goed bevallen zoals we ook zelf zouden wensen.

De prijs die u heeft betaald voor 2 personen inclusief ontbijt (106 euro) was voor die periode een goede / prijs kwaliteit aanbod. De minibar is gevuld met cola, cola light, water, pils, fruitsap .. en u heeft de keuze ook extra te bestellen dmv een oproep naar de receptie. Het is jammer dat u deze gevulde mini bar niet kon appreciëren, te meer omdat we weten dat bij onze collega's de mini bar zelfs al niet meer gevuld is.

Vewachtingen en ervaringen zijn steeds persoonlijk. Het is jammer dat uw verwachtingen anders lagen dan het gemiddelde van onze andere gasten die toch positief zijn.

Onlangs werd ons hotel opnieuw de vier sterren toegekend door toerisme Vlaanderen. Bij vragen en opmerkingen hierover kan u zich tot hen wenden.

We hebben een aantal aanbieders voor Acces voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acces in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acces zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acces scoort een 6.62 uit 10 op basis van 115 reviews.