Géén boekingskosten

Hotel Vakantiecentrum Ter Helme

BelgiëWest VlaanderenOostduinkerke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Vakantiecentrum Ter Helme voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 10 reviews

8.7FantastischScore uit 10 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

10 Reviews over Vakantiecentrum Ter Helme

• 9Malvientje10-06-2022

Heerlijk vakantiecentrum om zorgeloos met kinderen

Zeer net appartement in de duinen. Een speelparadijs voor kinderen. Mooie speeltuin. Lekker eten.

• 8Annemarie29-07-2013

Erg fijn hotel, alleen geen airco

Een erg fijn en leuk hotel als je kinderen hebt door de speeltuin bij het hotel. Je zit 10 minuutjes met de auto van plopsland af en 700 meter lopen van het strand. Bolderkarren kun je zo meenemen van het hotel om naar het strand te gaan. Ideaal.

• 7sylvia_baardemans12-07-2013

slapen voor een leuk prijsje

We hadden een 7 pers.appartement geboekt met een slaapbank en een slaapstoel wat je toch voor een leuk bed kon uitklappen. Dit in de meivakantie voor een leuk prijsje. Het staat vlakbij het strand en is goed te lopen. Bij het hotel zelf een leuke speeltuin en de duinen, je bent hier toch vooral voor het strand en de zee. We hadden wel wat last van geluidsoverlast vooral boven ons. Eventueel koken is hier goed te doen en zag er netjes uit. Ook de bar was prima.

• 6geert195125-06-2012

Verouderd, leuk voor kinderen

Het geheel maakt een eerder uitgeleefde indruk, basic comfort, wel proper. Wij kwamen met drie koppels op verschillende ogenblikken toe en ieders reactie was: men is niet echt vriendelijk aan de balie. Algemeen: als je personeel groet wordt er meestal niet terug gegroet. Je hebt nergens de indruk van een hartelijk welkom. Het eten uit de gaarkeuken is ok, zonder meer, het ontbijt is goed, de refter is een refter. De speeltuin is fantastisch, de prachtige duinen naast het gebouw en het strand 10 min wandelen langs een drukke weg maar goed afgescheiden van het verkeer. Kortom: prijs - kwaliteit is behoorlijk maar vergelijk het niet met een modern vakantiecentrum, dan komt het veel tekort.

• 6familie uit Maastricht11-08-2010

eenvoudig, karige voorzieningen

We hadden een studio voor 5 personen, 2 bedden 1 slaapbank en 1 uitklapbed. De slaapbank was echt slecht. De keuken was karig, oud servies. We hadden 1 avond geluidoverlast van naastgelegen bungalowpark.

• 7Niek22-07-2010

Leuke weekendje gehad

Zeer leuk met de kinderen, groot speelplein in de duinen. nadeel met kinderen: om naar het strand te gaan moet je wandelen langs een drukke weg, maar is wel niet zo ver. We verbleven er in een appartement, maar met hotelformule. Uitgebreid ontbijt, in de selfservice correct tot lekker middag en avond eten. Toe wij er waren, kregen we 1x per dag heel verse vis, zeer lekker. In het gastronomisch restaurant hebben we niet gegeten daar we met een grote groep (45 pers) waren. We komen zeker nog eens terug...

• 6Familie Oostvogels24-08-2009

OK, maar niet echt een topper

Wij zijn er 1 nacht gebleven. Leuk voor kinderen, ruime studio, niet duur, maar wij vonden het eten in de selfservice niet echt goed en het was daar ook echt lawaaierig. De sfeer vonden we ook onpersoonlijk, je moet alles wat zelf uitzoeken.

• 9Wally01-05-2008

uitstekend gelegen voor families met kinderen. Ruime speelmogelijkheid. Uitgebreide keuzemogelijkheid qua eten: van zelfbedieningsrestaurant tot gastronomie. Opmerkelijke architectuur.

• 7Tom05-04-2008

ligging is zeer mooi, ontbijt was heel lekker, avondeten was wat minder, men deed nogal moeilijk om een kind een kleinere volwassen portie te geven. (Kind luste de kinderschotel niet)hoewel veel volwassenen wel de kindermenu namen.

• 9vissers07-08-2007

Net terug van een weekje ter helme met 3 kids van 3-6-8 jr oud. Het hotel beschikt over een fantastische speeltuin voor kids beneden de 12 jr. Ook de prijs-kwaliteitsverhouding van de maaltijden is prima in orde. Ondanks het feit dat er ook grote jeugdgroepen logeren , is het er rustig. Ook een aanrader voor grootouders met kleinkinderen.

Hotel Vakantiecentrum Ter Helme info

• AirconditioningNiet beschikbaar