Vakantiepark
7,8

• Onderkomen7,6
  • Activiteiten7,5

Omschrijving
Sunparks Oostduinkerke aan Zee is een goede bestemming voor gezinnen met kinderen. Het zwembad met snelle glijbanen, de binnenspeeltuin en de activiteiten zorgen voor veel plezier. Het ontbijtbuffet is niet heel uitgebreid, maar wel met verse producten. Je zit vlakbij de stranden van Nieuwpoort en ook een daguitstap naar Brugge is goed te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Oostduinkerke aan Zee voor je op een rij gezet:

131 reviews over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee in het Nederlands

Tegenvallende prijs/kwaliteit

PT
29-7-2013
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5

Vandaag teruggekomen van Sunparks Oostduinkerke. Het huisje waar wij zaten (nr. 445) was dringend aan groot onderhoud toe. Slecht verfwerk, onveilige stopcontacten (waarvan één direct boven het water van het aanrecht), verouderde apparatuur en verwarmingsradiatoren. Verder zou een thermostaatkraan op de badkamer geen overbodige luxe zijn (i.v.m. verbrandingsgevaar kleine kinderen). Een slaapkamer had vocht- / schimmelplekken. Tuinmeubilair was niet uitnodigend. Niet buiten gegeten terwijl het er echt wel weer voor was.

Positief was de snelle service op het moment dat er gebreken gemeld waren (2x).

Zeer positief was het zwembad waar de kinderen (en papa en mama) zich uren kunnen vermaken.

Voor ons is de prijs/kwaliteit-verhouding niet goed.

Gereisd familie in juli 2013

dit nooit meer

john heemskerk
29-7-2013
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

bij sunparks oostduinkerken geweest een week huisje 741 wat een uitgewoonde oude teringzooi de keuken valt haast uitelkaar de bedden zijn bol of hol. de supermarkt is best prijzig maar genoeg supermarkten in de omgeving dus doe daar je boodschappen.

het ontbijt koste 16 euro per persoon dus voor ons kwam dat op 650 euro ben toch niet gek,heb bij de makro alles gehaald voor een week engels ontbijt koste nog geen 150 euro maar iederde dag erg lekker gegeten,bij sunparcs zijn ze een beetje de weg kwijt.

Gereisd familie in juli 2013
2008

aanrader

peiremans
5-11-2008
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

we zijn een weekend verbleven in een cottage huisje dit was prima in orde. ontbijt hadden we ook gereserveerd ook dit was prima. enige minpunt

het park is tamelijk ver te voet van het strand gelegen. steeds de auto genomen.

heel leuk weekend gehad.

Voordeeluitjes.nl

Goed park voor een week endje weg

Corné
21-10-2008

Lang weekend in de herfstvakantie geweest. Prima huisje (comfort plus 4p), niet al te groot wel netjes en pas opgeknapt alleen was er een bankstel waar niet op te zitten valt (is vaak in dit soort huisjes) en het bed was duidelijk vergeten in de refit, matras was al doorgezakt. Zwembad is op zich heel leuk maar duidelijk aan een flinke opknapbeurt toe. Maar de kids hebben zich er prima vermaakt toffe glijbanen en golfslagbad. Over eten en drinken op het park kan ik niet oordelen want als wij aan de Belgische kust zijn ga ik in het dorp of aan het strand eten, vlak bij en heel veel goede keus.

Gereisd familie in oktober 2008

zwembad dient hoognodig opgeknapt te worden

A. Barends
19-10-2008

Wij waren afgelopen week een weekje in Sunparks Oostduinkerke. We hadden een heel mooi huisje. (luxe uitvoering) Wat ons erg tegen viel was het zwembad. Vijf jaar geleden zijn we hier ook geweest en was alles prima. Nu was het zwembad een zooitje. Er stonden 2 stutpalen om het dak op zijn plek te houden. Overal kapotte tegels, rottende dakspanten, loszittende trapleuningen enz. Het maakte op ons beslist geen veilige indruk. Ook werd er NIETS aan gedaan. Dit bleek bij navraag bij het personeel. Ook is er ´s-morgens, voor 12 uur, geen kopje koffie of iets dergelijks bij het zwembad te krijgen. Ook kwam het 3x voor dat je ´s-middags niets kon kopen: gewoon gesloten: dus het beloofde ijsje voor de kinderen ging niet door.

Veel te duur

anja
18-10-2008

Zijn hier midweek in de herfstvakantie geweest, "villa"mag wel het een en ander in gebeuren op sommige deuren zit amper verf en als je de wc opendoet kijk je in een vieze ranzige pot kozijnen zijn vervangen maar passen amper, van het zwembad wordt je ook niet erg vrolijk ze moeten hier nog veel veranderen, kortom veel te duur voor het gebodende

Redelijk

Hans
7-10-2008
  • Onderkomen7

Bungalow was oké. Schoon en voldoende ruimte. Het heet comfort villa maar veel comfort is er niet, het is allemaal voldoende maar wel basic. Bank is woonkamer is zeker niet comfortabal!

Het zwembad is goed voor een paar uur vermaak voor zowel jong als oud. Spectaculaire glijbanen. Maar het is wel enorm aan renovatie toe! Gelukkig was het er wel schoon.

De kidsworld is vooral voor kinderen vanaf een jaar of 4, minder voor peuters. Er hangt een enorme droge lucht in de hal!

De centrale overdekte hal met bar en restaurant vonden wij enorm tegenvallen. Het zag er smerig uit, de vloer was duidelijk al lang niet meer gedweild. Er hangt geen enkele sfeer en het ruikt er niet fris.

Het buffetrestaurant idem dito, daar stinkt het gewoon en het ziet er niet uit. Wij wilden er gaan eten maar zijn weer omgedraaid.

De supermarkt heeft voldoende maar beperkte keuze. Wel veel keuze in broodjes.

Al met al redelijk, zeker omdat we via een aanbieding hebben geboekt, ander zou het echt te duur zijn

Voor herhaling vatbaar!!!

Fam S. Stroeve
30-9-2008
  • Onderkomen7

We hadden een Plopsaweekend gepland met als uitvalsbasis "Oostduinkerke". Dit is in één woord perfect. Wij zaten achter op het park in een 6 persoons comfort + huisje. Deze zien er keurig uit.

Hier en daar mag het park wel een opfrissing gebruiken. Zeker het zwembad is aan vervanging toe, maar het is wel schoon.

Maar ook daar is het met kinderen lekker vertoeven. Qua keus in de supermarkt valt wat tegen maar in de buurt diverse supermarkten. Wel heel veel keus in diverse broodjes voor je ontbijt, en niet duur. Als tip: je kunt heerlijk vlees halen op nog geen twee kilometer bij de aparte slager in de Aldi (slagerij Renmans).

Binnen twintig minuten zit je in Plopsaland en in 5 minuten (met de auto) op het strand (gratis parkeren). Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in september 2008

Het was goed, joe moet het wel zelf gezellig maken

fam. v. Ierland
29-9-2008

We hadden een kinderparadijs huis voor 6 pers. De speelkamer, hier stond een hobbelpaard,een kinderpicknick tafel en een plastic speelhuisje met 4 stoeltjes en dat was het.niet echt om mee te spelen.gelukkig had ik zelf speelgoed meegenomen.

Het huisje is netjes geschilderd, goed onderhouden,weinig opbergruimte vond ik..geen dressoir ..wij hebben de speelkamer als opberg gebruikt voor kinderwagen enz..Onze kleine is 1,5 jaar dus laat ik nog niet alleen daar spelen.

De ruimte was groot, dat was prettig..We hebben zelf wel een andere indeling gemaakt, kaarsjes neergezet..heel gezellig!

Openhaard aan..als de kleine op bed ligt!

Wel jammer dat de tuinen niet afgesloten waren, wij zaten voorin het park maar anders is het ver lopen naar de plaza.

Park was netjes, plaza was netjes, grote supermarkt, zee was 2 kilometer verder, niet echt te lopen..maar parkeerplek genoeg, en nog gratis ook!

voor herhaling vatbaar

Honders
7-9-2008

Leuk park ! Helaas is er veel renovatie nodig om het een top-park te maken. De huisjes waren goed schoon en verder was alles aanwezig wat je van een vakantiehuisje mag verwachten, de bedden waren in orde (geen kuilen oid). Verrassend veel privacy rondom het huisje, het zwembad was leuk en schoon, maar ook hier geld renovatie dringend vereist. Kinderspeelparadijs was leuk !

De winkel is idd heel duur en heeft weinig assortiment, maar er zitten verschillende supermarkten Spar, Aldi, Lidl in de buurt !

We hebben heerlijk gegeten in het restaurant (grillbuffet) en wil je dat niet, dan zit op de hoek een restaurantje waar je ook frietjes kan afhalen.

Wij hebben een goede vakantie gehad !!

Jammer dat de Belgen na hun vakantieperiode veel amusementsparken dichtgooien (muv woensdag en weekend) of eerder sluiten ..... .

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.