36 vragen over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee

• Bianca, 19-07-2018 Rapporteren

Huisje nummer

Heb geboekt Wanneer krijg je te horen welk Huisnr je hebt boeken gaat heel anders dan bij centerparcs

• Marijke, 17-02-2018 Rapporteren

Omheining tuin

Weet iemand of er een omheining om de tuinen heen zitten neem 2 hondjes mee is dan wel handig dat er een omheining om de tuin zit

• Suus, 07-11-2017 Rapporteren

Huisje

Iemand recent verbleven in huisje 502?

• Hans de Vet, 29-05-2016 Rapporteren

Fietsen

Even een vraagje: Wat voor soort fietsen zijn er te huur? Zijn er bijvoorbeeld ook van die bakfietsen te huur waar je kind in kan?

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Oostduinkerke aan Zee voor je op een rij gezet:

Sunparks.nl
    Sunparks.nl

• Sydney, 19-05-2016 Rapporteren

Vriendinnenweekend

Hallo, ik ben van plan om 21 okt 2016 een weekendje met 5 vriendinnen naar Oostduinkerke aan Zee te gaan. Het probleem is alleen dat wij tegen die tijd allemaal 15/16 jaar zijn. Wij weten niet of er iemand moet zijn die 18 of ouder is. Weet iemand dit of heeft iemand hier ervaring mee? Mvg Sydney Trapman

• Lola25, 23-07-2015 Rapporteren

MichelleH.

Wie is er wel eens bij de avondmarkten geweest? Zoja.. is het de moeite om er een kijkje te nemen?

• Wendy, 27-05-2015 Rapporteren

mooiste huisjes

het valt mij op dat de ervaringen nogal ver uit elkaar liggen. Of heel goed of gelijk heel slecht. Kan het zijn dat sommige huisjes pas gereonveerd zijn en andere nog niet. Zo ja, weet iemand welke huisjes dan wel mooi en goed zijn.

Elise, 16-06-2015

Wij zaten in huisje 478. De meubels waren redelijk nieuw. Prima ingericht. Niet luxe maar wel goed.

juma7177, 18-05-2016

Toen wij er 8 jaar geleden waren lagen wij op het stuk met gerenoveerde huisjes. Het hele park zou onder handen genomen worden dus dan zouden nu toch wel alle huisjes klaar moeten zijn.

christ'l, 16-06-2015

misschien kan je het park zelf contacteren of er al dan niet huisjes recent gerenoveerd zijn? Ze zijn iets verouderd, maar daarom niet van slechtere kwaliteit. Alles functioneert naar behoren en is dit niet het geval, dan sturen ze direct iemand om het euvel te verhelpen. In ons laatst gehuurd huisje hadden we de bestoffering van de zetel die aan vervanging toe was, maar de bedden waren van goede kwaliteit (geen rugklachten). Het is natuurlijk geen 5* accommodatie...

• Lola25, 24-03-2015 Rapporteren

Zomervakantie

Wij gaan dit jaar in augustus naar Sunparks in een Exclusive huisje in de Zone 8 hoe zijn de huisjes nu?

peeters albert, 15-04-2015

Zeer comfortabel en gezellig ingericht.

• Lisa, 25-10-2014 Rapporteren

bus

Weet er iemand hoe ik in sunparks De Haan kan geraken met de bus? Vanuit Brugge?

Danku

Peter Roodhooft, 17-11-2014

Met de trein tot in Blankenberge en dan de kusttram naar De Haan.

• bianca, 01-11-2013 Rapporteren

wie wil mij helpen ????

wij willen 31 maart 2 pers exclusive huren

MAAR wie gaat er voor die tijd naar t park toe en wil voor ons kijken welke we beter kunnen pakken ivm privacy en ons hondje ( wat grotere tuin) welke we beter kunnen pakken

die 759 of de 760

alvast heeeel erg bedankt van pascal en bianca

Jessie , 25-04-2014

Wij zaten in huisje 635', op een hoekje, groot grasveldje wel, vlakbij water. Heb in de buurt geen honden uitlaatplekken gezien,