Vakantiepark Hoge Duin

10 reviews over Vakantiepark Hoge Duin in het Nederlands

Kamer tegengevallen

tosan
1-9-2015

Ons tweede bezoek (Spaans weekend) en ditmaal totaal niet tevreden over de veel te kleine kamer (103). Heb mij meermaals bezeerd aan het opklapbed dat veel te dicht tegen het raam gemonteerd was. Wel proper en netjes, maar toch veel te klein. Badkamer (regendouche) was OK. Eten was zoals gewoonlijk heel lekker, en hoe kan het uiteraard, met een overvloed aan vis en schaaldieren. Omgeving uitstekend voor te fietsen en/of wandelen.

Gereisd Met partner in april 2015

Eenvoudig maar prima!

Marloes
12-5-2015
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Op de foto's bij het boeken zie je al dat het geen luxe hotel is maar meer een kamplocatie/jeugdherberg voor scholen. Door de weeks is het dat ook. Wij waren het enige gezin in het hotel, we zaten dus te ontbijten met een paar schoolklassen. Voor ons was wel een apart ontbijtbuffet en het zaaltje is ook een beetje apart, maar het blijft iets ongezelligs hebben (kantine-achtig). Voor de kinderen was het ideaal: veel speeltuin bij het hotel en er staan een stuk of 10 bolderkarren die je kan gebruiken om naar het strand te lopen (10 minuten lopen). In de bar is een ballenbak waardoor je in de avond ook nog even een drankje kan doen terwijl kids zich uitleven. De kamer zelf was netjes en heel ruim.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Aangenaam verrast

tosan
5-11-2014
  • Onderkomen9

Ingeschreven voor de eerste maal en geboekt voor een visweekend dat zeer goed is meegevallen. Prima ligging net buiten het centrum. Personeel heel vriendelijk en lekker culinair gegeten. Kamers (comfort) waren omgebouwde groepsaccomodaties maar prima in orde. Best voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Fri Apr 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor kinderen

mitch
31-8-2011
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10

Overnachting gedaan in deze accomodatie en zijn er zeer tevreden van. Er is helemaal geen luxe voorhanden, maar je zal amper tijd doorbrengen op de kamer. Op het domein zijn er tal van speelmogelijkheden voor de kinderen, waardoor je dus geen tijd zal doorbrengen op de kamer.

Buiten zijn er tal van speeltoestellen voorzien en verschillende sportterreinen. Terwijl er binnen nog voor de kleinsten speelattributen zjin voorzien, zoals een ballenbad. Ook liggen er in het café verschillende spellen om de tijd te doden.

De reden dat we dit hotel hebben gekozen is de ligging, slechts op 15 minuten van Plopsaland De Panne. Bovendien oversteeg het bezoek aan plopsaland De Panne zelfs aan onze verwachtingen. We hebben al besloten om er een jaarlijkse gewoonte van te maken om Plopsa te bezoeken en te logeren in dit hotel.

Voor gezinnen met kinderen kan je dus niet beter treffen, zowel binnen als buiten kunnen de kinderen gemakkelijk de tijd doorbrengen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

te duur voor wat het maar is

Mike
6-9-2010

Het is er zeker niet slecht, ik wist vooraf dat het redelij basic was maar voor dat geld had ik toch iets meer verwacht.

Gereisd Alleenreizend in juli 2010

Redelijk

Mike
29-8-2010

Goed gelegen, maar te duur voor wat het maar is. Vriendelijk personeel maar te weinig waar voor het geld

Gereisd Alleenreizend in juli 2010

rustig gelegen hotel

Jordens
26-8-2010
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Rustig gelegen hotel op 800 m van de zee. Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijk en behulpzaamzaalpersoneel. Ruime kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010
2006

Ben hier reeds meerdere malen geweest, gewoon fijn en Geen

Pascal
22-3-2006
  • Onderkomen9

Ben hier reeds meerdere malen geweest, gewoon fijn en gezellig. Geen overbodige luxe maar wel behulpzame en vriendelijke ontvangst. Doe zo verder!

Gereisd Met vrienden in maart 2006
2005

bar mocht langer ope blijve en barmanne mochte iets zijn!

kevin
2-10-2005

bar mocht langer ope blijve en barmanne mochte iets vriendelijker zijn!

Gereisd Anders in oktober 2005

Hoge Duin is een vakantiecentrum van de Vlaamse maar er de

Frederiks
29-7-2005

Hoge Duin is een vakantiecentrum van de Vlaamse Ziekenfondsen maar anderen kunnen er ook, dan wel zonder korting terecht, de prijs is dan nog aan de lage kant. Het hotel beschikt over grote en kleine kamer, ideaal voor families. Wij hebben er overnacht na een bezoek aan Plopsaland wat niet ver van het hotel ligt. Ontbijtbuffet ruim, grote kamers en netjes, beetje jeuugdherberg idee. Grote badkamer. Speeltuin voor kinderen auto overdekt te parkeren

Gereisd Anders in juli 2005

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• WaterparkAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hoge Duin in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hoge Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.