Vakantiepark Hoge Duin

Meer vakantiepark info

10 reviews over Vakantiepark Hoge Duin

• 7tosan01-09-2015

Kamer tegengevallen

Ons tweede bezoek (Spaans weekend) en ditmaal totaal niet tevreden over de veel te kleine kamer (103). Heb mij meermaals bezeerd aan het opklapbed dat veel te dicht tegen het raam gemonteerd was. Wel proper en netjes, maar toch veel te klein. Badkamer (regendouche) was OK. Eten was zoals gewoonlijk heel lekker, en hoe kan het uiteraard, met een overvloed aan vis en schaaldieren. Omgeving uitstekend voor te fietsen en/of wandelen.

Gereisd met partner in april 2015

• 7Marloes12-05-2015

Eenvoudig maar prima!

Op de foto's bij het boeken zie je al dat het geen luxe hotel is maar meer een kamplocatie/jeugdherberg voor scholen. Door de weeks is het dat ook. Wij waren het enige gezin in het hotel, we zaten dus te ontbijten met een paar schoolklassen. Voor ons was wel een apart ontbijtbuffet en het zaaltje is ook een beetje apart, maar het blijft iets ongezelligs hebben (kantine-achtig). Voor de kinderen was het ideaal: veel speeltuin bij het hotel en er staan een stuk of 10 bolderkarren die je kan gebruiken om naar het strand te lopen (10 minuten lopen). In de bar is een ballenbak waardoor je in de avond ook nog even een drankje kan doen terwijl kids zich uitleven. De kamer zelf was netjes en heel ruim.

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9tosan05-11-2014

Aangenaam verrast

Ingeschreven voor de eerste maal en geboekt voor een visweekend dat zeer goed is meegevallen. Prima ligging net buiten het centrum. Personeel heel vriendelijk en lekker culinair gegeten. Kamers (comfort) waren omgebouwde groepsaccomodaties maar prima in orde. Best voor herhaling vatbaar.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in april 2014

• 9mitch31-08-2011

Ideaal voor kinderen

Overnachting gedaan in deze accomodatie en zijn er zeer tevreden van. Er is helemaal geen luxe voorhanden, maar je zal amper tijd doorbrengen op de kamer. Op het domein zijn er tal van speelmogelijkheden voor de kinderen, waardoor je dus geen tijd zal doorbrengen op de kamer.

Buiten zijn er tal van speeltoestellen voorzien en verschillende sportterreinen. Terwijl er binnen nog voor de kleinsten speelattributen zjin voorzien, zoals een ballenbad. Ook liggen er in het café verschillende spellen om de tijd te doden.

De reden dat we dit hotel hebben gekozen is de ligging, slechts op 15 minuten van Plopsaland De Panne. Bovendien oversteeg het bezoek aan plopsaland De Panne zelfs aan onze verwachtingen. We hebben al besloten om er een jaarlijkse gewoonte van te maken om Plopsa te bezoeken en te logeren in dit hotel.

Voor gezinnen met kinderen kan je dus niet beter treffen, zowel binnen als buiten kunnen de kinderen gemakkelijk de tijd doorbrengen.

• 10Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6Mike06-09-2010

te duur voor wat het maar is

Het is er zeker niet slecht, ik wist vooraf dat het redelij basic was maar voor dat geld had ik toch iets meer verwacht.

Alleen gereisd in juli 2010

• 6Mike29-08-2010

Redelijk

Goed gelegen, maar te duur voor wat het maar is. Vriendelijk personeel maar te weinig waar voor het geld

Alleen gereisd in juli 2010

• 8Jordens26-08-2010

rustig gelegen hotel

Rustig gelegen hotel op 800 m van de zee. Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijk en behulpzaamzaalpersoneel. Ruime kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen

• 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Pascal22-03-2006

Ben hier reeds meerdere malen geweest, gewoon fijn en gezellig. Geen overbodige luxe maar wel behulpzame en vriendelijke ontvangst. Doe zo verder!

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2006

• 9kevin02-10-2005

bar mocht langer ope blijve en barmanne mochte iets vriendelijker zijn!

Gereisd in oktober 2005

• 8Frederiks29-07-2005

Hoge Duin is een vakantiecentrum van de Vlaamse Ziekenfondsen maar anderen kunnen er ook, dan wel zonder korting terecht, de prijs is dan nog aan de lage kant. Het hotel beschikt over grote en kleine kamer, ideaal voor families. Wij hebben er overnacht na een bezoek aan Plopsaland wat niet ver van het hotel ligt. Ontbijtbuffet ruim, grote kamers en netjes, beetje jeuugdherberg idee. Grote badkamer. Speeltuin voor kinderen auto overdekt te parkeren

Gereisd in juli 2005

Vakantiepark Hoge Duin info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark