Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

11 Reviews over Hof Ter Duinen

• 9Marcel17-10-2009

Aangenaam hotel.

We hadden een standaardkamer geboekt en kregen bij aankomst een superiorkamer (= suite). Deze kamer is prachtig, ruim, met LCD en DvD, balkon, zeer aangename bedden, wirlpoolbad,... kortom top. Dit hotel heeft drie sterren maar verdient er zeker vier. Er is voldoende gratis parkeerruimte. Lekker ontbijt met goed aanbod. We gaan zeker nog eens terug.

• 8Eddy en AM20-07-2008

luxueuze superiorkamers.Nieuw,ruim,top. weinig last van tram.rustige ligging. ontbijt heerlijk. kamerprijs aan hoge kant. aanrader.

• 9Pirard Georges20-06-2008

Voor de derde keer geweest op 2 jaren tijd...twee kleine minpuntjes..1ste=bij het dessert waar ik een combinatie van ijs en chocolade had genomen en mijn vrouw een kaasschoteltje werd mijn bord onherroepelijk weggenomen nadat ik gedaan had....terwijl mijn vrouw nog verder aan haar dessert bezig was en ik denk dat dit toch niet de bedoeling is na een maaltijd van ongeveer 150 euro...of zowieso niet..ten tweede vond ik dat we recht hadden op een eerder toegekende kortingsbon bij het afrekenen op 20.06 van 25 euro...De toegestane tijd was idd. vermeld op de achterkant van desbetreffende kaart(in dit geval februari 2008) maar als U de huisregels leest op achterkant van de kamer die U benut staat er duidelijk op dat de klant deze kaart ten "allen tijde" kan gebruikt worden bij Uw volgend bezoek....Spijtig....Pirard Georges

• 9marc03-03-2008

prima hotel, luxueuse superiorkamer uitgebreid en heel verzorg ontbijt. eten restaurant verfijnd en vriendelijke bediening prijzig hotel,maar waar voor je geld prima bedden, alles heel proper 1 minpuntje, lawaai bubbelbad

• 9Frank05-02-2008

Zeer mooie kamer. Confortabele matras.(geen rugpijn) Zeer goed en uitgebrijd ontbijt. Restaurant met verfijnde keuken.

• 8Karin21-10-2007

Prima hotel (één van de weinige in Oostduinkerke). Wel vrij prijzig. Enorm genoten van het ontbijt, de croissants waren onbeschrijflijk lekker! Kamer zeer ruim en gerieflijk ingericht. Nabijheid van tram vonden wij een nadeel ivm de geluidshinder. Desondanks toch een aanrader.

• 10Dirk Parmentier07-08-2007

Echt super hotel, als je naar daar gaat voel je je zo op je gemak dat je niet meer wegwilt!!! Alles op en top, prachtige kamer, daar kunnen ze aan de kust, en zelfs in binnenland, nog veel aan leren. We gaan terug, zo snel mogelijk.

• 10Georges en Daisy Pirard22-06-2007

Op en top ....zeer goed op alle gebieden..Superiorkamers zijn de max...Bediening om U tegen te zeggen..jong koppel dat zowel vanaf ontbijt tot avondeten"a la carte" alles in het oog houdt...Wat resto betreft=...daar kunnen in Antwerpen en omstreken nog veel aan leren...Eén klein minpuntje(en dit voor oudere mensen of voor mensen die geen jacuzzibad hebben)=Oppassen bij het verlaten van uw oneindig groot bad want je zou er zo terug invallen daar er weinig steunmogelijkheden zijn...voor de rest..nogmaals...TOP

• 8jan goemaere18-06-2007

akkoord met vorige beoordelaar. Jammer dat die comfortkamers zo klein zijn. Alles was er, maar ....Leuke is als je betaalt met je kaart - geen visa- je direct een kortingsbon krijgt.

• 8fien03-03-2007

Prachtig gerenoveerd! Spijtig dat de kamer (comfort) zo klein is, had die toch iets groter verwacht. Uitgebreid en lekker ontbijt. Zeer lekker gegeten in het restaurant van het hotel. Na een flinke strandwandeling is de relaxruimte met stoombad, sauna en whirlpool zeker een aanrader.

Hotel Hof Ter Duinen info

• AirconditioningNiet beschikbaar