Hotel Hof Ter Duinenstersterster

buitengewoon

Kamer , ontbijt , diner , wellenes

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Steven11-01-2016

Mooi hotel met lekker ontbijt

Heel vriendelijk onthaal, mooie kamer, gratis parking voor het hotel en een supper ontbijt! Wij komen hier nog eens terug!

Gereisd met partner in januari 2016

• 8MyriamC19-11-2015

Een aanrader, zeker het restaurant Eglantier

Ik had hier een 'Horizon' arrangement geboekt, dwz een overnachting in een comfort kamer met ontbijtbuffet en diner. Bij aankomst kregen wij een upgrade naar een superior kamer die heel ruim was, met alles erop en eraan, waaronder een prima badkamer met bubbelbad. Zo spijtig dat er totaal geen decoratie aanwezig was in de kamer, buiten een enorme flatscreen aan de muur. Verder waren er fletse kleuren gebruikt voor bedsprei en gordijnen. Het onthaal was zeer vriendelijk. Het uitgebreide ontbijtbuffet de volgende morgen was van zeer goede kwaliteit. We hebben er ook uitstekend gedineerd in een luxe omgeving. Een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 5Karolien24-06-2015

niet tevreden

Veel te kleine comfortkamer. Rugpijn door te zachte matrassen. Eten en ontbijt ok. Onthaal was alles behalve hartelijk. Bediening restaurant veel te nonchalant. Bij inchecken was kamer nog niet klaar op aangegeven uur. Niet voorgesteld van bagage voorlopig in aparte ruimte te zetten. Wij terug met valies nr de auto. Geen aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9dorien09-09-2014

super

heel goed hotel uitgebreid ontbijt vriendelijk personeel dichtbij de duinen

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 5danny06-08-2014

Diep teleurgesteld

na vele positieve beoordelingen op deze site toch voor dit hotel gekozen , bij aankomst een vieze oude vervallen kamer op een soort van zolder met allemaal schuine kanten in het dak en balken waar je tegenaanloopt, de wc overal haren en losse tegels (afgebroken schimmel) in het bad haren ,geen airco waardoor het niet te houden was dus raam open , maar vanwege het geluid van de grote weg toch weer dichtgedaan waarna we alsnog niet konden slapen van het verkeer wat langskomt plus de kusttram die langskomt op +- 10 meter afstand , bijzonder slecht bed , het restaurant niet geopend dus je moet maar zien waar je eet ! na 16:00 uur niemand meer aanwezig dus klachten kan je ook niks mee doen.

en dan nog 135 euro !! ervoor durven vragen

samengevat mooie plaats aan de kust alleen zal voor een ander hotel kiezen in het vervolg

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Poedts - Artoos15-09-2013

Uitstekend plek om heerlijk te genieten.

Hof ter Duinen is de ideale plek voor wie comfortabel wil genieten van een heerlijk verblijf aan onze Belgische kust. Al meteen bij aankomst wordt duidelijk: hier is de klant nog ECHT klant en wordt je in de watten gelegd. Iedereen is er super vriendelijk en zeer gemotiveerd om de gasten een aangenaam verblijf te bezorgen. Alles kan, niets moet. Zalig ontbijt met voldoende variatie in het aanbod in een mooi verzorgde, gezellige en rustige ontbijtzaal. In het gezellige restaurant in oranjerie-stijl krijg je als gast een sensatie voor de smaakpapillen aangeboden, culinaire hoogstandjes met sterke prijs/kwaliteit en ook voldoende spreiding/tijd tussen de verschillende gangen. Gerenoveerde kamers, gezellig ingericht en voorzien van alle comfort, uitstekende service op alle vlakken. Goede ligging voor wie houdt van wandelen en fietsen of voor wie wil shoppen met in de buurt Neuwpoort, Koksijde en Oostende stad.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Celis Liesbeth04-08-2013

Heerlijk genieten!

Hof ter Duinen is een echte aanrader voor wie eens heerlijk wil ontspannen aan zee. Het hotel is gelegen op wandelafstand van het strand. Ideaal dus voor iemand die een fikse standwandeling wil maken. Voor zij die houden van shoppen is er Nieuwpoort met een prachtige winkelstraat. 's Avonds heb je de mogelijkheid om de heerlijke keuken te proeven van het restaurant dat aan het hotel gekoppeld is, Eglantier. De kamers zijn voorzien van alle comfort. De eigenaars en het personeel zijn steeds bijzonder vriendelijk. Wanneer het weer even niet meezit, is er de mogelijkheid om te ontspannen in de privé-sauna Aquarelle. Kortom, ideale plek om even tot rust te komen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9DINO16-06-2013

gaan zeker terug

Heel leuk hotel. Heel spontane en vriendelijke ontvangst. Losse sfeer zowel in hotel als in restaurant. Het eten in het restaurant is verbluffend lekker; Spitsvondig keuken met eerbied voor de produkten. Goede wijnkaart. Mooie eenvoudige kamers met alle nodige comfort (kamer 214). Wij gaan zeker terug. Voor de jonge uitbaters : Doe zo verder.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Bart03-04-2013

Heerlijk genieten aan de Belgische kust.

Ondanks het barre winterweer, een gezellig weekend vertoefd in dit gastvriendelijk hotel. Zeer goede ontvangst, leuke en vriendelijke bediening. Uitstekende keuken. Wij hadden een standaard kamer geboekt. Deze was inderdaad standaard, maar in orde, met alles wat je van een hotel mag verwachten. We will be back!

Gereisd met partner in maart 2013

0 tips over Hotel Hof Ter Duinen

1 vraag over Hotel Hof Ter Duinen

• Galina1987, 29-02-2016

Scheidingswand.

Wij hebben 2 kinderen en ik las op de website dat jullie kamers een scheidingswand hebben. Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Is er misschien een foto beschikbaar?

Hotel Hof Ter Duinen info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats