Bed and Breakfast Het Annekesnest

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

114 reviews over Bed and Breakfast Het Annekesnest

• 10Pauwels Nancy23-11-2019

Voor wie rust zoekt en een zeer uitgebreid ontbijt

Zeer vriendelijk onthaal en prachtige B&B

• 10lauwers davy23-11-2019

Voor wie rust en sfeer opzoekt!

Alles kraaknet en zeer verzorgd ontbijt!

• 10Ingrid Cnockaert22-11-2019

uitmuntend

Heel verzorgd, ontbijt om "U" tegen te zeggen, heel vriendelijke ontvangst , alles picobello, een hele aanrader

• 10Filip Claerebout07-10-2019

Het Annekesnest, the place to be.

Prachtige B & B met mooie slaapkamer, mooie zithoek, mooie tuin, enz. Ann en Rik zijn zeer vriendelijk en de verwelkoming is amicaal. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Marijke01-10-2019

hier logeren betekent genieten en thuis voelen

Deze B&B is rustig gelegen en een goede uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes, met vele wandel- en fietsroutes in de buurt. Ann en Rik zijn heel behulpzaam met raad en daad. Ze staan klaar voor hun gasten. Je kan er meegenieten van hun prachtige tuin. Het ontbijt is héél uitgebreid, lekker en afwisselend. Je bent er op je gemak en komt er tot rust. Als je eens hier bent geweest, wil je absoluut terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ted en Els Kruithof24-09-2019

Het Annekesnest heeft alles in huis!

Wij vinden het Annekesnest een heerlijke B&B. Er is genoeg privacy, een klein keukentje om een kopje koffie of thee te zetten. In de koelkast een biertje of een flesje fris (tegen lage prijzen). Een heerlijke huiskamer, goed verwarmd en liggend aan een terras waar de ligbedden al klaar staan. Helaas, ons verblijf is altijd weer te kort. Misschien maar goed ook, want de ontbijten van Ann zijn een dikke 10 waard. Wij groeien dicht hier van alle lekkere dingen die wij 's morgens voorgeschoteld krijgen. Maar de duinen zijn niet ver, dus lekker lopen naar de boulevard van Oostduinkerke. Dan zit het wel goed met dat heerlijke ontbijt. Heerlijk rustig slaapkamer, zeer goede doucheruimte zonder drempels. Zelfs het toiletpapier hangt er heel mooi bij met een gevouwen puntje. De gastvrijheid van Ann en Rik is echt hartverwarmend. We komen hier graag terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam. Goris11-09-2019

Een B&B om echt van je vakantie te genieten.

Ontvangst aangenaam, rondleiding door sympatieke gastvrouw, koffie gedronken met een gezellige babbel. Alle kamers waren kraaknet, de living van de b&b aangrenzend aan de slaapkamer is echt super. Het beste moest nog komen, de volgende ochtend begon met een vorstelijk en lekker ontbijt.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Hugo en Nel Stekelenburg19-07-2019

Beter kan niet!

Inmiddels alweer een klein weekje thuis, maar we genieten nog van de aangename herinneringen en helaas van de onsjes die wij zijn aangekomen tijdens ons verblijf in de B&B van Anne en Rik. Hoe kan het ook anders als je dagelijks zo verschrikkelijk wordt verwend met een overdadig en heerlijk ontbijt, waar je de rest van de dag van kan eten. Veel afwisseling in broodjes, hartig en zoet beleg, eieren, yogurt, vers fruit en natuurlijk de zelfgemaakte granooltjes en muesli . Aan creativiteit dus geen gebrek. Daarnaast de gastvrije en aangename manier waarop men hier omgaat met de gasten en dan heb ik het nog niet gehad over het prachtige en gezellige onderkomen. We waren hier voor de zesde keer en hebben alweer geboekt voor het volgende jaar. Het zal duidelijk zijn dat deze B&B een echte aanrader is.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Mimi29-06-2019

Het was in een woord "fantastisch"

Ann & Rik hebben ons zeer goed ontvangen. Het super uitgebreid ontbijt en de gemoedelijke babbel hebben we zeker kunnen waarderen. Het is zoals "thuiskomen" . Het was onze eerste keer maar hebben in deze B&B ons verlof voor volgend jaar al vastgelegd. Zeker een aanrader ! Als het moest slecht weer zijn heb je nog een living waar je kan verblijven, je zit niet opgesloten, ruimte genoeg.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Rudi & Katrien16-06-2019

Beste b&b aan de kust.

Voor de derde keer verbleven in het Annekesnest en terug moeten afkicken van het verwenontbijt. Zeer uitgebreid ontbijt mét krant. Je krijgt elke dag genoeg eten voor ‘s morgens en ‘s middags en krijgt dan ook de raad om genoeg opzij te houden wat makkelijk is in de aanwezige koelkast. Ook al gaan Ann en Rik beide ook gaan werken, je komt nooit iets te kort. Mooie tuin waar het rustig vertoeven is. Het is ook een meerwaarde dat er maar één kamer is waardoor er ook een woonkamer is mét een klein keukentje, met frigo én microgolf. Beste b&b aan de kust.

Alleen gereisd in juni 2019

7 tips over Bed and Breakfast Het Annekesnest

• Gaby en Carine, 25-08-2013

van het Annekesnest kan je te voet de duinen in voor een verkwikkende wandeling , het vissers museum ligt ook op wandelafstand van de b&b ,

• Hugo De Greef, 29-05-2015

Wij gaan terug ! OOstduinkerke is'n ideale ligging voor verkenning van de Westkust

• hilde vandersanden, 08-07-2014

In de B&B is er een overvloed aan kaartjes met fiets - en wandelwegen !! Anne en Rik zijn steeds bereid om te helpen met het uitstippelen van een route !!!

1 vraag over Bed and Breakfast Het Annekesnest

• Loes, 22-05-2013

familiekamer?

Hallo, Is deze verblijfplaats ook geschikt met jonge kinderen (3 1/2 en 5 1/2 jaar)? Iets van een familiekamer?

Fam. Stekelenburg, 14-08-2014

Nee, hier kunnen uitsluitend twee personen logeren. Zie desbetreffende website: www.annekesnest.be

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV