Géén boekingskosten

10FenomenaalScore uit 122 reviews
  • 10Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

122 Reviews over Het Annekesnest

• 10Johan en Christine01-10-2022

Ons tweede verblijf in het Annekesnest

10 jaar geleden waren we al eens te gast in het Annekesnest en dat aangenaam verblijf is al die tijd in ons geheugen blijven hangen. En terecht, zo blijkt wanneer we er eind september 2022 opnieuw 3 dagen mogen verblijven. De ontvangst door Ann en Rik is uitbundig en hartelijk. Alles is kraaknet en de ontbijten zijn zeer lekker, uitgebreid en gevarieerd. We hadden energie op overschot voor onze lange wandelingen door de mooie omgeving van Oostduinkerke. We krijgen nuttige tips voor wandelingen, fietstochten of keuze van restaurants tijdens de aangename ‘babbelmomenten’. Het Anneskesnest is een top b&b en een absolute aanrader voor een zorgeloos verblijf aan de mooie Belgische Westkust.

• 10Gretastr02-07-2022

Chapeau

Een verblijf in een B&B was nieuw voor me. Daarom zocht ik iets met goede/uitstekende reviews aan de kust. En wat ben ik blij dat ik "het Annekesnest" heb gekozen! Alle vermeldingen in de positieve reviews vond ik hier allemaal terug. Hoe goed is dat! En ook al is de kamer reeds beschikbaar sinds 2009 ( vertelde Anne me), het verblijf ziet er nog zo nieuw en proper uit! Dat toont ook dat het altijd echt goed onderhouden is. "Chapeau" Anne en Rik. Jullie hebben mijn verblijf héél aangenaam gemaakt. Ik kom hier zeker nog terug

• 10Geert § Marleen26-10-2021

Absolute aanrader voor een trip met z'n tweetjes !

In Het Annekesnest wacht jou onmiddellijk een warm en vriendelijk welkom en een heel knus verblijf met een persoonlijke living. Met het vorstelijk ontbijt voel je je echt tot en met verwend. Voor de zee hoef je je maar 2 km te verplaatsen, en op wandelafstand vind je de heel gezellige vissers-estaminet 'De Peerdevisscher'.

• 10carin21-09-2020

Prachtig, subliem verblijf in B&B

Heerlijk zo ontvangen worden de gastvrouw en heer. Alles was perfect , een koninklijk ontbijt, prachtige kamer en badkamer, aangename sfeer, leuke babbel met uitbaters, en dan de nog de zon, beter kon niet. Das genieten.

• 10Johanna Kwanten30-07-2020

Zalige bed and breakfast!

Prachtige, ruime bed and breakfast met privé zit-en ligterras. Rustig gelegen, maar toch slechts 3 km van het strand. Vriendelijke, behulpzame uitbaters die zorgen voor een subliem ontbijt en de nodige tips voor een uitstapje. Een absolute aanrader!

• 10Hugo en Nel Stekelenburg24-07-2020

100% veilig verwend worden.

Voor de zevende maal gelogeerd in Het Annekesnest en deze keer was eigenlijk nog prettiger dan die andere zes keren. Dit kwam door de speciale tijd waarin we nu leven. Lock down, mondkapjes, of al dan niet versoepelen van de maatregelen. Het Annekesnest was als een oase in de "coronawoestijn". Super schoon en alles coronaproef tot in de kleinste details. We hebben ons dan ook 100% veilig gevoeld en enorm genoten van de liefdevolle verwennerij. Volgend jaar weer!

• 10Marie Claire18-07-2020

Wat een fijne week weer in Het Annekesnest! Zoals steeds werden we in de watten gelegd van de ochtend tot de avond met een immens lekker ontbijt en vele leuke tips. Alles ook Coronaproof! Tot volgend jaar!

• 10Jef en Hilde06-12-2019

Heerlijk genieten van een rustig perfect verblijf

Gewoon super!!! Voor de derde keer waren we te gast bij Ann en Rik. De liefde voor haar B&B maakt dat je van bij de aankomst tot aan je vertrek in de watten wordt gelegd. Zelfs de Sint komt er langs op 6 december met lekkers. De slaapkamer is super romantisch ingericht, in de badkamer is het lekker warm en de inloopdouche is zeer praktisch. De zithoek maakt dat het ook bij regen of mist gezellig is. Het uitzicht op de mooi verzorgde tuin maakt alles compleet. Het ontbijt is zo uitgebreid dat je niet weet wat eerst kiezen. We komen hier graag en hebben ons volgend verblijf al vastgelegd.

• 10Pauwels Nancy23-11-2019

Voor wie rust zoekt en een zeer uitgebreid ontbijt

Zeer vriendelijk onthaal en prachtige B&B

• 10lauwers davy23-11-2019

Voor wie rust en sfeer opzoekt!

Alles kraaknet en zeer verzorgd ontbijt!

Bed & Breakfast Het Annekesnest info

Het complex