Bed and Breakfast Het Annekesnest

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

118 reviews over Bed and Breakfast Het Annekesnest

• 10Johanna Kwanten30-07-2020

Zalige bed and breakfast!

Prachtige, ruime bed and breakfast met privé zit-en ligterras. Rustig gelegen, maar toch slechts 3 km van het strand. Vriendelijke, behulpzame uitbaters die zorgen voor een subliem ontbijt en de nodige tips voor een uitstapje. Een absolute aanrader!

• 10Hugo en Nel Stekelenburg24-07-2020

100% veilig verwend worden.

Voor de zevende maal gelogeerd in Het Annekesnest en deze keer was eigenlijk nog prettiger dan die andere zes keren. Dit kwam door de speciale tijd waarin we nu leven. Lock down, mondkapjes, of al dan niet versoepelen van de maatregelen. Het Annekesnest was als een oase in de "coronawoestijn". Super schoon en alles coronaproef tot in de kleinste details. We hebben ons dan ook 100% veilig gevoeld en enorm genoten van de liefdevolle verwennerij. Volgend jaar weer!

• 10Marie Claire18-07-2020

Wat een fijne week weer in Het Annekesnest! Zoals steeds werden we in de watten gelegd van de ochtend tot de avond met een immens lekker ontbijt en vele leuke tips. Alles ook Coronaproof! Tot volgend jaar!

• 2019
    10Jef en Hilde06-12-2019

Heerlijk genieten van een rustig perfect verblijf

Gewoon super!!! Voor de derde keer waren we te gast bij Ann en Rik. De liefde voor haar B&B maakt dat je van bij de aankomst tot aan je vertrek in de watten wordt gelegd. Zelfs de Sint komt er langs op 6 december met lekkers. De slaapkamer is super romantisch ingericht, in de badkamer is het lekker warm en de inloopdouche is zeer praktisch. De zithoek maakt dat het ook bij regen of mist gezellig is. Het uitzicht op de mooi verzorgde tuin maakt alles compleet. Het ontbijt is zo uitgebreid dat je niet weet wat eerst kiezen. We komen hier graag en hebben ons volgend verblijf al vastgelegd.

Gereisd met partner in december 2019

• 10Pauwels Nancy23-11-2019

Voor wie rust zoekt en een zeer uitgebreid ontbijt

Zeer vriendelijk onthaal en prachtige B&B

• 10lauwers davy23-11-2019

Voor wie rust en sfeer opzoekt!

Alles kraaknet en zeer verzorgd ontbijt!

• 10Ingrid Cnockaert22-11-2019

uitmuntend

Heel verzorgd, ontbijt om "U" tegen te zeggen, heel vriendelijke ontvangst , alles picobello, een hele aanrader

• 10Filip Claerebout07-10-2019

Het Annekesnest, the place to be.

Prachtige B & B met mooie slaapkamer, mooie zithoek, mooie tuin, enz. Ann en Rik zijn zeer vriendelijk en de verwelkoming is amicaal. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Marijke01-10-2019

hier logeren betekent genieten en thuis voelen

Deze B&B is rustig gelegen en een goede uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes, met vele wandel- en fietsroutes in de buurt. Ann en Rik zijn heel behulpzaam met raad en daad. Ze staan klaar voor hun gasten. Je kan er meegenieten van hun prachtige tuin. Het ontbijt is héél uitgebreid, lekker en afwisselend. Je bent er op je gemak en komt er tot rust. Als je eens hier bent geweest, wil je absoluut terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ted en Els Kruithof24-09-2019

Het Annekesnest heeft alles in huis!

Wij vinden het Annekesnest een heerlijke B&B. Er is genoeg privacy, een klein keukentje om een kopje koffie of thee te zetten. In de koelkast een biertje of een flesje fris (tegen lage prijzen). Een heerlijke huiskamer, goed verwarmd en liggend aan een terras waar de ligbedden al klaar staan. Helaas, ons verblijf is altijd weer te kort. Misschien maar goed ook, want de ontbijten van Ann zijn een dikke 10 waard. Wij groeien dicht hier van alle lekkere dingen die wij 's morgens voorgeschoteld krijgen. Maar de duinen zijn niet ver, dus lekker lopen naar de boulevard van Oostduinkerke. Dan zit het wel goed met dat heerlijke ontbijt. Heerlijk rustig slaapkamer, zeer goede doucheruimte zonder drempels. Zelfs het toiletpapier hangt er heel mooi bij met een gevouwen puntje. De gastvrijheid van Ann en Rik is echt hartverwarmend. We komen hier graag terug.

Gereisd met partner in september 2019

Bed and Breakfast Het Annekesnest info