Vakantiepark Domein Westhoek + Westhoek Club

7.9Goed

• 7.8Activiteiten
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 7.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Domein Westhoek + Westhoek Club voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

84 reviews over Vakantiepark Domein Westhoek + Westhoek Club

• 2019
    7rita30-05-2019

of wij nog gaan komen naar Domein De Westhoek?

de bediening in de cafetaria is niet meer als de vorige jaren als wij er verbleven zij komen niet afruimen als ge gedaan hebt met eten, het vispannetje was volledig uitgedroogd ,het ontbijt was iedere morgen zelfde snijvlees, gekookte hesp, salami, champignon worst, nooit eens rauwe hesp nee dat is te duur.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2019

• 8DGG Perenboom28-04-2019

Prima hotel

Prima betaalbaar hotel, prachtig zwembad, kamers gedateerd maar wel gewoon prima. Ontvangst zeer vriendelijk. Goed ontbijt. Hotel ligt vlakbij de kust en is ook een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Plopsa land.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    8Davy & Jessica04-11-2018

Aangenaam verblijf, uitgezonderd "koud buffet"

De check-in was normaal gezien vanaf 15u, maar we kwamen een kwartier eerder aan en mochten al direct door naar onze kamer. De man achter de balie was erg behulpzaam.

We logeerden in een erg nette kamer, het bed was opgemaakt, propere badkamer,... Het enige wat ontbrak was de wellnessattentie die ons beloofd was, maar na dit te melden bij de receptie kregen we direct deze attentie mee.

Het enige minpunt was het buffet 's avonds. Hier hadden we graag een iets betere communicatie gehad. Er waren enkel koude gerechten beschikbaar (groenten, ham, rolmops) waardoor we enkel een koude schotel konden eten voor € 27 pp. Na onszelf een tweede maal bediend te hebben, vulde het personeel plots het buffet aan met warme gerechten (frietjes, stoofvlees, tongrolletjes,...). Hadden we voordien geweten dat het buffet aangevuld zou worden met warm eten, dan hadden we wel even gewacht vooraleer ons bord opnieuw te vullen met koude groenten...

Het ontbijt daarentegen was zeker in orde, het smaakte heerlijk en er was een ruime keuze.

Al bij al zijn we erg tevreden, hier komen we zeker nog terug!

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in november 2018

• 9FLORENT CLAESEN08-07-2018

Steeds weer voldoening voor prijs/kwaliteit

Hotel voor sociaal toerisme en dat merk je aan de prijzen. S'middags in de bar broodjes voor geen geld. S'avonds uitgebreid warm en koud buffet voor een zacht prijsje en de kwaliteit en diversiteit is er.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2018

• 8wim corebunders20-04-2018

Voor herhaling vatbaar

Wij hadden kamer 217 , dat wil zeggen tweede verdieping , helemaal aan het einde van de gang . Met andere woorden bijzonder rustig . Van de hele nacht niks gehoort .Idd. kleine kamer die aan renovatie toe is maar ca va . Alles was aanwezig . Het ontbijt was zoals een ontbijt moet zijn . Ni meer ni minder. Maar vooral de ligging van dit domein charmeerde ons . 5 minuten wandelen en je zit aan het strand ! Zoals gezegd ; voor herhaling vatbaar .

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2018

• 8cv03-01-2018

ideaal voor korte trip

prijs-kwaliteit zit je hier heel goed. Kleine kamer, maar goed bed en alles voorhanden. Jammer van de lege minibar en ook niet eens een flesje water op de kamer. Badkamer niet volledig proper, tandpasta spatten op spiegel en haren in lavabo. Personeel aan receptie erg koel en afstandelijk, je moet zelf de weg naar de kamer vragen en dan kan je zelf nog op zoektocht gaan. Avondbuffet prima in orde. Ontbijt is erg uitgebreid, jammer dat het niet vers is (fruit uit blik, charcuterie ook niet vers afgesneden maar uit verpakking, je proeft echt wel het verschil). Buffet wordt, buiten charcuterie na, niet aangevuld dus als je na 9u komt heb je amper een pistolet/koffiekoek. Het hotel is erg rustig gelegen aan de rand van Nieuwpoort, uitstekend om tot rust te komen!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

5Fabienne22-11-2017

Goed gelegen

Appartement ruim.hebben een opknapbeurt nodig.matrassen zijn uitgeleefd,frigo maakt lawaai ,de badkamer overal schimmel slecht onderhouden,de ingang ook vuil.lakens worden langs de ramen buitengegooid ook als het regent..

• 6Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Willy Lauwereins29-07-2017

Rustig en gezellig. Allerlei activiteiten mogelijk

Bereikbaarheid. Goed onderhoud van het gebouw en omgeving. Beschikbaarheid van het personeel.

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Sien29-07-2017

Super verblijf

Mooie accommodatie,net appartement,vriendelijk personeel en heel mooi zwembad

• 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8jolanda van trier05-09-2016

geweldig genieten in de duinen

je hebt hier rust, geweldige ligging in de duinen ,6 minuten lopen de zee, goed eten en niet duur mooie ruimte om te relaxen sauna en zwembad voor jong en oud zowel hotel als appartementen (deze kunnen wel een opknapbeurt gebruiken )maar wij komen er graag

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

8 tips over Vakantiepark Domein Westhoek + Westhoek Club

• Jens Corten, 07-07-2013

Probeer zeker eens het "noordzeeweekend"... een echte aanrader! Je krijgt er een gans weekend lang heerlijke visgerechten... super! Een groot pluspunt: bij aankomst krijg je steevast 1 gratis "Rodenbach" met ongepelde garnalen... typischer kan het niet!

• Simone, 03-07-2013

Oostduinkerke is een leuke plaats aan de Belgische kust. Oostende en Knokke zijn nabij (neem de kusttram of de fiets)

Dinertip: in Nieuwpoort zijn voldoende leuke restaurantjes.

• Wauters André, 23-05-2013

Met een kleine som te betalen mag de hond mee, en in de omgeving kan hij véél wandelen.

1 vraag over Vakantiepark Domein Westhoek + Westhoek Club

• inge, 12-10-2013

wie weet

vraag 1 : kun je in het appartement nederlandse zenders ontvangen op de tv. vraag 2: is er met de kerstdagen wel wat te doen of is alles gesloten

Vakantiepark Domein Westhoek + Westhoek Club info

• Aantal sterrenstersterster