Bed and Breakfast Beachhouse

Tonen op kaart

10 reviews over Bed and Breakfast Beachhouse

• 10Sillis bart25-08-2016

Leukste bed & breakfast

Beachhouse is een mooie b&b met een top service. Zeer goed mooi gepresenteerd ontbijt, mooie ruime kamers.

Rustig gelegen maar toch relatief ( 1.5km ) kort bij de zee.

Goede ontvangst waarbij de bezienswaardigheden in de buurt informatief gegeven werden. De gastheer gaat echt voor 100% tevreden klanten.

Wij hadden een top verblijf en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9louis nuyts21-07-2012

om terug te gaan zeker aan te raden

Bart ontving ons zeer vriendelijk, Daar we de volgende dag een volledige dag de hotelschool bezochten van koksijde was dit de ideale plek om te overnachten. We konden te voet er heen gaan. Het ontbijt was zeer goed verzorgd ,ruim voldoende , goede variatie, nette kamers, niet te ver van de zee.We gaan terug nog dit jaar maar langer

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Karin25-10-2010

Goede prijs/ kwaliteitverhouding

Gezellige B&B met vriendelijke en behulpzame gastheer, Bart. Mooie kamer maar bed was voor ons persoonlijk veel te zacht. Goede algemene hygiene van de kamer maar hier en daar toch wat overtollig stof. Ontbijt was schitterend! Rustige ligging nabij de duinen (tenzij gastheer een feestje geeft, wat bij ons het geval was...) Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 10Goyens Patrick15-09-2010

Komen zeker terug

Deze B&B is zeker de moeite waard, goede gastheer en zeer mooie en zuivere kamers. ontbijtmand is lekker en verzorgd. Dicht bij een manege, zeker de moeite waard. Goede uitvals basis voor te wandelen, fietsen en paardrijden. Aan het strand is er een gratis parking voorzien ongeveer, 1,5 km van Beachhouse. Fam Goyens

Gereisd met partner in september 2010

• 10Deknudt Marleen04-03-2009

één van de betere bed and breakfasts

smaakvol ingerichte B&B Zeer hartelijke ontvangst, rustig gelegen. Mooie kamers. Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

AANRADER !!!!

Gereisd met partner in februari 2009

• 1013-10-2008

Beachhouse wordt steeds mooier

voor ons jaarlijks weekendje aan zee hebben we nu voor de derde keer op rij in beachhouse geboekt. De eerste keer waren we all ferm onder de indruk van dit geweldige concept met smaakvolle inrichting en ontbijt op de kamer. we kunnen enkel zeggen dat het steeds beter en mooier wordt! De vriendelijkheid en gedrevenheid van de gastheer (Bart) is opmerkelijk.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9De Koninck - Poels17-08-2008

Gezellige gloednieuwe B&B, het ontdekken waard!

Wij verbleven half augustus 2 nachten in deze B&B,en waren aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst van gastheer,Bart.Zeer propere,gezellig ingerichte kamer(allen in cottage-style)en lekker verrasingsontbijt dat wordt afgeleverd in toffe picknickmand,zodat je kan ontbijten op je kamer,of indien het weer het toelaat,je ook buiten op 't terras kan gaan.+/- 1,5 km van het strand,maar goede uitvalsbasis om te wandelen naar Koksijde of Nieuwpoort of om te fietsen.Voor ons een aanrader aan de Belgische Kust!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Rob & Suzanne04-08-2008

Een geweldig bed & breakfast

Een zeer mooie kamer, schoon, netjes en groot. Het ontbijt wordt elke ochtend in een mand voor je deur geserveerd. Het is elke ochtend een verrassing wat er in zit. Het ontbijt zag er goed uit, en smaakte ook goed. De gastheer is zeer vriendelijk, en wilt je overal bij helpen, geeft ook goede adviezen en informatie. Onze week vakantie was zeer geslaagd.

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Hadermann-Vandermaelen12-02-2008

Een échte aanrader!!! Prachtige kamers! Met inderdaad, zeer veel zin voor detail! Uitstekende service! Zeer vriendelijke mensen! Een zalig ontbijt in een picknickmand voor de deur gezet! Een echt DROOMweekend !!!! Bedankt Bart om dit te helpen waarmaken en nog véél succes met jullie Beachhouse!! Tot binnenkort! Jullie zullen steeds onze nummer 1 van verblijfplaats aan de kust zijn!

Gereisd met partner in februari 2008

• 10monique Depauw15-11-2007

Wij komen reeds jaren naar oostduinkerke (we zijn zelfs ereburger), en hebben reeds diverse hotels waar wij ons thuisvoelden zien verdwijnen door de bouwwoede. Uiteindelijk zochten we een alternatief en zijn we in beachhouse terechtgekomen. Dit leek ons veelbelovend, en heeft onze verwachtingen ruim overtroffen. het riante gebouw, de goede ontvangst, de mooie kamers en alles dat met veel zin voor detail is afgewerkt. Het ontbijt werd op de kamer geserveerd en was telkens weer een ongeziene verrasing. enig minpunt mss dat er toen (nog) geen tuin was. aan het enthousiasme van de eigenaar (bart) te merken, twijfelen we er echter niet aan dat ook de tuin in de toekomst een pareltje wordt. tot weerziens beachhouse...

Gereisd met partner in september 2007

0 tips over Bed and Breakfast Beachhouse

1 vraag over Bed and Breakfast Beachhouse

• Loes, 22-05-2013

Familiekamer

Hallo, Is dit een plek voor met jonge kinderen ( 3 1/2 en 5 1/2 jaar) heen te gaan? Iets van een familiekamer ofzo...

Bed and Breakfast Beachhouse info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk