Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

2 Reviews over Lindehoeve

• 8Tahon Thomas01-11-2007

De lindehoeve is een topper in zijn categorie. Met een altijd vriendelijk onthaal is de toon gezet voor aangenaam verblijf in een van de meest gezellige boerderijen van de streek. U kunt deelnemen aan de boerderijactiviteiten, u kunt allerlei plaatsen bezoeken in de omgeving, kinderen kunnen rijden met de go-carts, fietsen, spelen op het kinderplein enz ... Ik verzeker u: niet één gast is ontevreden teruggekeerd. Het blijven mooie herinneringen voor de rest van uw leven!

• 9Leonie31-10-2007

prachtig vakantiehuis, type "fermette", met alle ruimte en alle mogelijke voorzieningen. Ruime kamers, 2 badkamers, grote eetkeuken, ruime woonkamer met open haard. Een zeer luxueus vakantieverblijf op een modern melkveebedrijf. We werden door de gastvrouw ontvangen met koffie en gebak. Op de boerderij was vanalles te zien, zelfs de geboorte van een kalfje konden we bewonderen. De kinderen konden zich volop uitleven met skelters, traptractor, in de zandbak, op de schommel. Wij genoten van de rust.Kortom een vakantie om te herhalen!

Vakantiehuis Lindehoeve info

• CafeNiet beschikbaar