Vakantiehuis Hof ter Linde

Vakantiehuis Hof ter Linde

9.5Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Oedelem

Op vakantie geweest naar Hof ter Linde?

9.5Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis Hof ter Linde

• 10Fam. Janssen31-10-2011

Een aanrader voor families met kinderen!

Dit vakantiehuis is ruim en goed uitgerust, met fijne slaapkamers waarvan de meeste met badkamer en 2 met toilet. Service is erg goed en alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf. Met name voor gezin met kinderen een aanrader met de skelters, trampoline en andere speelattributen. Het mooiste is natuurlijk dat je ook mag meehelpen op de boerderij met de koeien en kalfjes. Het was een geweldige ervaring om de geboorte van een kalfje mee te maken in de achtertuin. Met Brugge op een kwartier rijden en de kust op ong. een half uur ben je overal dichtbij. Naar Gent is ong. 3 kwartier.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 10ad en petra20-12-2010

fantastisch recreatiewoning

Een weekendje in oedelem. en mooie vakantiewoning bij een melkveeberijf Het ziet er allemaal keurig uit. EEN AANRADER Bedankt

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 9Willy21-04-2007

Prachtig zeer luxueus vakantieverblijf, gebouwd met de authentieke kenmerken van de oude schuur. Koetjes lopen langs het raam voorbij, een oase van rust met de mooie stad Brugge en de Belgische kust op korte afstand. Ons gezin heeft hier werkelijk genoten (skelters, traptractors, trampoline, schommel). Een onbezorgde vakantie voor groot en klein.

Gereisd in april 2007

• 9fam Buijsse01-02-2007