Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

9 Reviews over De Bergvallei

• 10C. van Spijk22-04-2017

Bed en Breakfast bij de Boer

Als je nabij Brugge wil overnachten in een landelijke omgeving dan is De Bergvallei een zeer goede keuze. De kamers zijn prima ingericht en schoon en het ontbijtbuffet is heerlijk. Voor kinderen is een grote speelplek gemaakt en er kunnen fietsen worden gehuurd. De kaarsrechte weg naar Brugge is eenvoudig te vinden en vanaf daar ben je binnen een kwartier bij de parkeergarage van het station waar je voor maximaal € 3,50 per dag je auto kan parkeren. Vanaf het station loop je binnen het kwartier het historisch centrum van Brugge in. Wij waren met vier volwassenen en en een kind van ruim een jaar oud. Voor een ledikant en kinderstoel was gezorgd en tijdens het verblijf zorgde de uitbaatster Katrien dat het ons aan niets ontbrak.

• 10Elke & Koen28-06-2016

Gewoonweg af!!!

Het ontvangst van Jan en Katrien was heel goed na de rondleiding kregen we een drankje dat we mochten kiezen en we hebben het streekbiertje genomen en dat was echt heel lekker, een aanrader. De kamer de Loveboat hadden we, was heel mooi en proper met een uitstekend bed en een heel goed hoofdkussen gewoonweg zalig en een mooi uitzicht ook. Het ontbijt was ook af en heeeel veel keus en je had ook veel keus van eieren dat ze op het moment zelf gereed maakte naar eigen wens, verser kan niet. De omgeving is heel mooi en rustig en Jan en Katrien waren gewoonweg top personen, je voelt er u thuis. Je hebt er alles wat je nodig hebt en je kan er 's avonds nog gerust binnen of buiten gezellig iets drinken alleen of met de personen die er ook logeren. We komen zeker en vast nog terug want beter dan dit kunt ge niet meer vinden en het is niet zo ver van de kust. Het is er ideaal als koppel alleen of met familie en kinderen is het er ook heel goed, ze hebben een grote speeltuin en ook veel koeien. TOP verblijf!!!!

• 10C. Neeleman28-02-2015

De Bergvallei: een plek om verwend te worden

De indruk van het verblijf was geweldig, een warm ontvangst door zeer vriendelijke spontane mensen. Je kunt in alles merken dat zij de B&B met plezier runnen. Vanaf de kamer mooi uitzicht op het platteland, en wat een stilte, terwijl je 15min van Brugge zit. Boer Jan en Katrien zijn heel vriendelijk en spotaan, ze hebben oog voor kwaliteit en sfeer. Alle kamers zijn sfeervol, tot in de puntjes ingericht en heel goed schoon. Heerlijk ontbijt, met heel veel lekkers! Zeer kindvriendelijk, ledikantje stond opgemaakt klaar op de kamer. Kinderstoelen stonden klaar, en met het ontbijt staan de kinderbordjes klaar. Ook een leuke schommel/glijbaan buiten. Wij willen het nogmaals doen!

• 8Nathalie04-05-2014

Genieten van het buitenleven op de boerderij.

Heerlijk een midweek doorgebracht in het gezinsverblijf 'Queen Victoria" bij de Bergvallei op het Belgische platteland. Wat ons betreft echt een aanrader. Kinderen kunnen heerlijk buitenspelen op de trampoline, op de skelters rijden en kijken hoe de koeien gemolken worden. Het gezinsverblijf is mooi ingericht met een eigen terras. Ideale locatie om een dagje naar Brugge te gaan of de omgeving per fiets te verkennen.

• 10Inge Roos22-10-2013

Een dikke vette 10!

Ik denk dat dit het 7de jaar op rij is dat wij naar de Bergvallei komen. Een geweldige plek voor de kinderen en ouders om tot rust te komen. Kinderen spelen buiten, in de stallen , ouders kunnen rustig genieten. Wij gaan met een hele groep vrienden, pluspunt is de keuken die ter uwer beschikking staat. Ook het ontbijt is geweldig, je zou er haast vroeg voor opstaan! Enorm mooie en nette kamers. Jan & Katrien doen er alles aan om het naar je zin maken, geweldig sympathieke mensen! De kinderen kijken elk jaar enorm uit om naar de boerderij te gaan, ze voelen hun daar enorm thuis.

• 10FamilieBl30-08-2013

Een 10 waard!

We verbleven hier het Hemelvaartsweekend 2013. We zaten in gezinsverblijf: “Queen Victoria”. We hebben een heerlijk weekend gehad. De kinderen kunnen hier heerlijk buiten spelen en meehelpen op de boerderij. Het ontbijt is erg goed en lekker. Brugge en de kust in de buurt. Ook wat ons betreft echt een aanrader!

• 10M. Hoenderdos15-05-2013

Geweldig plek!

De Bergvallei is een heerlijke plek, op het belgische platteland en toch dicht bij leuke plaatsjes, Brugge en Damme. De gastvrouw, Katrien doet er alles voor om het je naar de zin te maken. De kamers zijn mooi, heel erg schoon (proper) en het uitgebreide ontbijt is werkelijk heeeeeerlijk!! Tevens is er een grote keuken met alle voorzieningen waar gebruik van gemaakt kan worden. Voor de kinderen is er een groot terrein waar ze kunnen spelen met tuinhuis, schommels en een hele grote trampoline. de Bergvallei is een fijne plek om tot rust te komen. Een grote aanrader!

• 10Visser12-04-2012

Kinderen spelen buiten, ouders heerlijk ontbijt

Dit adres is zeer aan te bevelen. Er is een enorm, zeer overzichtelijk speelterrein. Tijdens je ontbijt zie je je kinderen spelen. Trampoline, groot tuinhuis met auto's, spelletjes, schommels, glijbaan en vooral heel veel skelters (grote en kleine, met wel 5 aanhangers om te kiezen!), fietsjes, tractors waar de kinderen uren zoet mee zijn. Zij voeren de kalfjes, mogen kijken bij het melken. Bij regen vind je de kinderen in de stallen bij de kalfjes en de jonge poesjes.

Je komt er echt tot rust. De kamers zijn werkelijk brandschoon, rook en huisdiervrij! en het ontbijt.... dat is zo lekker dat je tot 15 u. niet meer hoeft te eten.

Als je je kinderen nog meekrijgt (en dat is heeeeeeel lastig) dan kan je naar Brugge, De Haan, Gent, er is echt genoeg te doen.

Prachtige ontbijtzaal, woonkamer met tv en grote keuken waar de gasten vrij gebruik van kunnen maken. Je kan dus ook zelf daar koken. Koelkast, oven e.d. is aanwezig.

• 10Jozef16-10-2010

Alles pico bello. Absoluut geen minpuntje te vinden.

Bed & Breakfast De Bergvallei info

Het complex