Vakantiepark Ysermonde

geen activiteiten

aelvoet marie-rose
15-7-2013
  • Activiteiten1

Wij hebben een huisje van een belgische persoon gehuurd, alles was netjes. Voor de rest is er niets te doen op het park toen was het zwembad ook niet open.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig vakantiedomein

wernerslegers
16-6-2013
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Dicht bij zee, restaurants en winkels

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Voor herhaling vatbaar, kom zeker terug

Gilis Patrick
28-9-2011
  • Onderkomen9

Wij huurden een huisje, Beuger 17, via het plaatselijke kantoor. Eerst was ons een ander huisje toegewezen maar de eigenaar ging plots nog veranderingen aanbrengen. Het huisje dat we betrokken was zeer netjes gerenoveerd en lag zelfs in een hogere prijsklasse, waarvoor we niets moesten bijbetalen. Het was reeds onze zevende maal dat wij hier waren, en ja er zijn duidelijke veranderingen tegen vroeger. Spijtig dat de cafetaria en het restaurant niet open waren alsook het zwembad. Nu voor ons is het belangrijkste dat de accomodatie in orde is en we kunnen wandelen met de hond. Wel de locatie leent zich er toe, enkele meters verwijderd van de havengeul en de jachthaven, en voor de hond net buiten het centrum van Nieuwpoort-Bad een gigantisch strand en duinencomplex om uren te wandelen en van de natuur te genieten. Normaal komen we volgend jaar terug en nemen we de kleinkinderen mee, en indien mogelijk huren we dezelfde woning.

Gereisd Met partner in juni 2011

nooit meer

oldhoff
29-8-2011
  • Activiteiten1

verschrikkelyke huisjes heel gehorig en krap heel veel ontbreekt,lekkage door t bad word niks aan gedaan hele oude tv ,heel klein toilet lampen deden het niet moet jezelf vervangen,alles was vies en spinnewebben ,eetgelegenheden waren allemaal duur en hetzelfde,nooit meer dus

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Voor even...

Pascal
23-8-2011
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Het vakantiepark is rustig en heeft als voordeel dat je er je auto kwijt kan op de parking. Een andere troef is dat je aan je verblijf een terras hebt met tuinmeubilair. Bovendien ligt het op wandelafstand van de dijk. Makkelijk voor als je in groep met kinderen er even tussen uit wilt. Nadeel: het is erg basic ingericht en eerder verouderd, aan renovatie toe...

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Jan
30-7-2011
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

op internet wordt het mooier voorgedaan dan in werkelijkheid is. We moesten zelf lampen kopen die kapot waren en dan mocht je wel het bonnetje inleveren. In bad moet je stilliggen anders komt het beneden door het dak sijpelen. We komen hier nooit meer. In de restaurants kan je alleen steaks en vis eten en als je hier niet van houd?

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

wat een afknapper

jos
27-4-2011
  • Activiteiten1

Wat een afknapper,in het park zelf is er niets open. Bungalows totaal afgeleefd,plaaster valt van de muren,badkamer met schimmel,schappen van de koelkast geplakt met tape,ALLE kranen los ;een ramp.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

dit nooit meer

Verstraete
10-9-2010
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

verschillende dus misleidende info op website en ter plaatse tov werkelijkheid (ivm openingsuren onthaal)- waarborg ten onrechte ingehouden - stoffig oud huis - onbeschoft onthaal - geen algemene voorwaarden gezien of gekregen maar wel voor moeten tekenen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

deugddoende vakantie

berte
20-8-2010
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

met ontzag lees ik onderstaande oude reacties. Tijden veranderen. Het beheer van Ysermonde zit sinds enige tijd in andere handen. Het zwembad is inderdaad gesloten, voor de liefhebbers heeft Nieuwpoort-stad een prachtig recent zwembad met bubbelbaden, glijbaan,... en dit voor een prikje. Deze tip kregen wij van de eigenaars waaraan wij huurden. We verkenden de omgeving, gingen fietsen, ook het hinterland, langs jaagpaden en oude treinroutes. Als het weer wat minder is, vind je alternatieven voor het strand. Nieuwpoort heeft veel te bieden. En dat vonden wij best prettig. Het huisje was netjes, alle comfort aanwezig, en bij problemen - die er niet waren - mochten we bellen met de eigenaar. De kinderen genoten en konden wij met een gerust hart laten rondhollen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Een rustige plek aan zee: schitterend!!

Van Coppenolle
13-7-2010
  • Activiteiten1

Het huisje dat wij huurden, lag vlak tegenover het mooie speelplein, we zagen de kinderen spelen va in het huis. En er rijden geen auto's, dus het is er veilig voor spelende kinderen. Ideale ligging ook voor als je houdt van rust aan de kust. Je vertoeft in een oase van rust, en kunt toch in een mum van tijd naar het strand via de prachtige havengeul.

Wij huurden ons huis van particuliere eigenaars, en het was een prachtig opgeknapt net huisje, met een mooie voortuin. We hoorden dat je beter niet via ysermonde zelf huurt omdat deze huizen uitgeleefd zijn, maar daar hadden wij dus geen last van. Een goede raad dus: huur van een eigenaar. Wij gaan zeker terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ysermonde in Nieuwpoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ysermonde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.