Tijdelijk €25 aanbetaling

Ysermonde

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Ysermonde voor je op een rij gezet:

2.5OnvoldoendeScore uit 48 reviews

2.5OnvoldoendeScore uit 48 reviews
  • 1.3Activiteiten
  • 1.5Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

48 Reviews over Ysermonde

• 3jan den Besten20-08-2022

nog altijd leuk park,vlak bij zee

Na 30 jaar terug op dit park,, wat een deceptie. We zaten in Beuger 15......vol gebreken, deursloten versleten, raamjalouzie in huiskamer was stuk en dicht, overal spinnewebben, WC bril op half zes. Bedden slecht, bank in huiskamer uitgewoond. Kantelramen boven verdieping gingen alleen met geweld los. Schuifdeur in gang stuk. Een van de weinige dingen die goed waren, waren de ijskast en de afwasmachine. Badkamer was erg slecht afgewerkt. Lampen boven het aanrecht werkten niet, want stuk. Geen deur die goed sloot, Voordeur kon niet helemaal open, liep vast. Op de overloop idem. Ik begrijp dat men huisjes, of eigen huisje verhuurt om een paar centjes bij te verdienen.......Maar hier leek het er erg op dat er sinds 30 jaar niks onderhouden was. Deuren in de muurverf, pfffffffff Het was helemaal niks. Als verhuurder zou ik me schamen om dit huisje te verhuren in de staat zoals het nu is. Wij komen niet meer terug.

• 1Nijs Eddy16-07-2021

Teleurgesteld

Bij aankomst in ons huisje werd het al direct duidelijk dat er niet gepoetst was . De vloeren en trap lagen nog vol zand en stof . De filter van het afwasmachien zat vol met etensresten . In het toilet lag er nog maandverband in het vuilbakje . Het huisje rook ook niet fris . De bedden waren keihard en matrassen versleten . De gordijnen hingen nog maar met een paar haken vast . Tuin was niet onderhouden en tuinstoelen waren zwart ipv wit . Veel geld betaald voor wat het was . Gebeld naar Era om te zeggen dat het vuil was . Ze waren ervan op de hoogte . Poetsfirma was ontslagen , maar wij zaten ermee . Ik heb de eerste avond tot 23 u gepoetst. Leuke start van de vakantie . Nooit meer daar

• 2aelvoet marie-rose15-07-2013

geen activiteiten

Wij hebben een huisje van een belgische persoon gehuurd, alles was netjes. Voor de rest is er niets te doen op het park toen was het zwembad ook niet open.

• 10wernerslegers16-06-2013

Prachtig vakantiedomein

Dicht bij zee, restaurants en winkels

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Michel Dewulf11-08-2012

A recommander pour familles ! - Site bien sécurisé

Après plusieurs expérience , je trouve les logements confortables et bien adaptés si vous choisissez parmi les CONDOR ou COLIBRI : partie plus récente du village: logements nettement plus modernes et bien équipés. Par contre , je ne recommande pas la partie plus ancienne ( les autres appellations ) : maisons viellottes , équipement limité ne corresondant plus vraiment aux normes actuelles. Regrets : la disparition du restaurant et des animations. Par contre , 2 piscines modernes sont accessibles à moins de 5 minutes.

• 4Activiteiten
  • 9NAHON ANNE21-12-2011

Le bonheur des enfants, le clame pour les parents

Le village est très bien bien situé +ou - 15 min à pied de la digue, les enfants peuvent joué en toute tranquilité et sécurité. Le calme y est respecté en journée et en soirée. Les maisons sont adaptées aux besoins des familles. L'entretien des jardins est parfait et la propreté y règne. Les magasins d'alimentation sont proches (Lidl, Colruyt et Aldi) Le village est situé entre la plage et Nieuport centre. Cela fait plusieurs années que nous y allons et à chaque fois nous passons de bonne vacances.

• 8Activiteiten
  • 9Gilis Patrick28-09-2011

Voor herhaling vatbaar, kom zeker terug

Wij huurden een huisje, Beuger 17, via het plaatselijke kantoor. Eerst was ons een ander huisje toegewezen maar de eigenaar ging plots nog veranderingen aanbrengen. Het huisje dat we betrokken was zeer netjes gerenoveerd en lag zelfs in een hogere prijsklasse, waarvoor we niets moesten bijbetalen. Het was reeds onze zevende maal dat wij hier waren, en ja er zijn duidelijke veranderingen tegen vroeger. Spijtig dat de cafetaria en het restaurant niet open waren alsook het zwembad. Nu voor ons is het belangrijkste dat de accomodatie in orde is en we kunnen wandelen met de hond. Wel de locatie leent zich er toe, enkele meters verwijderd van de havengeul en de jachthaven, en voor de hond net buiten het centrum van Nieuwpoort-Bad een gigantisch strand en duinencomplex om uren te wandelen en van de natuur te genieten. Normaal komen we volgend jaar terug en nemen we de kleinkinderen mee, en indien mogelijk huren we dezelfde woning.

• 8fernande12-09-2011

site idéal pour les enfants

site idéal pour les enfants - ils peuvent circuler en toute liberté - 2 plainde de jeux avec module - golf - terrain de foot - à 800 mètres de la place et de la rue commerçante - proximité des magasins tels que Lidl et Colruyt - à 1 km du centre ville - proche de Sun park quand il pleut (5€ et les enfants s'amusent pdt des heures) - bonne ambiance. proximité de l'esplanade et du port à bateaux - franchement pour des vacances familiales c'est l'idéal - il faut aussi savoir choisir l'habitation que l'on veut - Albatros 22 (vue sur le ruisseau et la plaine)

• 5Activiteiten
  • 1oldhoff29-08-2011

nooit meer

verschrikkelyke huisjes heel gehorig en krap heel veel ontbreekt,lekkage door t bad word niks aan gedaan hele oude tv ,heel klein toilet lampen deden het niet moet jezelf vervangen,alles was vies en spinnewebben ,eetgelegenheden waren allemaal duur en hetzelfde,nooit meer dus

• 6Pascal23-08-2011

Voor even...

Het vakantiepark is rustig en heeft als voordeel dat je er je auto kwijt kan op de parking. Een andere troef is dat je aan je verblijf een terras hebt met tuinmeubilair. Bovendien ligt het op wandelafstand van de dijk. Makkelijk voor als je in groep met kinderen er even tussen uit wilt. Nadeel: het is erg basic ingericht en eerder verouderd, aan renovatie toe...

• 6Onderkomen

Vakantiepark Ysermonde info