Géén boekingskosten

't Koolhof

Bed & Breakfast
BelgiëWest VlaanderenNieuwpoort

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast 't Koolhof voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

3 Reviews over 't Koolhof

• 9pierre Aubert08-07-2018

superbe

super acceuil gentilesse du personnel et propreté des lieux petit déjeuner extra tellement bien que nous y retournons cette année

• 9cinmar28-07-2015

de boerenbuiten op steenworp van Nieuwpoort

Zeer vriendelijke ontvangst, grote familiekamer volledig open ruimte maar de kinderen liggen door een muurtje toch afgescheiden. Zeer ruim, comfortabele bedden, 100% schoon, tv, minibar, safe, gratis koffie en theefaciliteit, prachtige badkamer. Ezelweide waar je dieren kan knuffelen vond onze dochter top. Mooie boerderij met paarden, koeien, schapen,... slechts 2 km van nieuwpoort bad en stad. Enige minpuntjes: vrij prijzig (maar onze prijs werd gunstig aangepast dankzij een super gastvrouw, wij verbleven slechts met 3 op de familiekamer ipv 4, vandaar de aanpassing), ontbijt was lekker vers (eitje naar keuze) en van goede kwaliteit en vriendelijke bediening maar wij misten wel wat melproducten (kwark, yoghurt) er waren ook geen vervangproducten voor diabeet. Minibar ook vrij prijzig

• 10Marcel10-09-2014

Prachtige B&B.

Landelijk en rustig gelegen, dicht bij de Belgische kust. De nieuwe kamers zijn zeer mooi, ruim en functioneel ingericht. Alle comfort is aanwezig: heerlijke bedden (boxspring), ruime badkamer met bad en aparte douche, tafel, zitmeubilair, safe, minibar, LCD-kabeltelevisie, koffiezet Dolce Gusto (gratis) ,terras aan vijvertje met tuinmeubilair. Lekker ontbijt aangeboden door een vriendelijke gastvrouw. Kortom, een 5 sterren B&B.

Bed & Breakfast 't Koolhof info

• Adresgegevens