Géén boekingskosten

Hotel Martinique

BelgiëWest VlaanderenNieuwpoort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Martinique voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 15 reviews

9.3FenomenaalScore uit 15 reviews

15 Reviews over Martinique

• 10Chris en Chantal Rasscaert30-05-2016

Superverblijf

een aanrader hotel is heel gezellig en proper zeer uitgebreid ontbijt gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk helpen met uitstippelen fietsroute en zorgen dat je niets te kort komt we hebben een prachtweekend gehad

• 10Danny26-07-2015

Kan niet beter

Er hoeven niet veel woorden aan vuil gemaakt te worden, alles is perfect. Zeer vriendelijke ontvangst, zeer mooie kamer, heel goed bed en veel opbergruimte. Minibar en mogelijkheid om koffie te maken op de kamer. Het ontbijt s'morgens is er eentje met alles erop en eraan. Een kleine opmerking maar wel een heel kleine, misschien de koffie die wat warmer kon zijn. Hotel zeer goed gelegen voor uitstappen en je kan gerust de auto achter laten want alles is heel gemakkelijk te bereiken. Niet twijfelen, Boeken

• 10Currinckx21-07-2015

Hotel om bij weg te dromen

Het hotel is zijn naam waardig zodra je binnenkomt begint de vakantie het is alsof je op Martinique zelf bent. Onze kamers waren heel mooi ingericht. Alles was tiptop in orde . Smakelijk ontbijt en vriendelijke uitbaters.

• 8jan de ridder17-09-2014

prachtige tuin

aangename vriendelijke uitbaters lekker uitgebreid ontbijt (lief zwart poesje) jammer druk verkeer nabij hotel

• 9els vanwijnsberghe17-02-2014

Aanrader!

wij logeerden met vrienden in de duplexkamer. Heel ruims, salon beneden, boven 2 aparte slaapkamers en gemeenschappelijke badkamer, 2 toiletten. Heel vriendelijke gastvrouw, heel behulpzaam. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Zeer proper. We hebben ook daar gegeten en het eten was zeer lekker, heel vers en heel vlotte bediening!

• 9Linda16-09-2012

Fantastisch hotel

Hotel Martinique is een aanrader! Ligt in de buurt van de vismijn en het Albert I monument. De wandelpromenade naar zee is prachtig, maar is wel een stukje stappen, natuurlijk goed te doen met de fiets. Eetgelegenheden zijn er genoeg (en goed) aan de kaai of Nieuwpoort stad. Wij hadden niet de gelegenheid om in het hotel te eten (midweek). Het ontbijt is zeer gevarieerd en de sinaasappelsap is geweldig lekker. Mooie verzorgde kamers, vriendelijke mensen. Doe zo verder.

• 9Dupon Kristof02-04-2012

Ideale locatie om te onthaasten!!!

Zeer vriendelijk onthaal, nette kamer. Kleinschalig hotel. Alles is er kraaknet. Zeker gaan eten in het restaurant (op voorhand reserveren!). Je eet er in een rustige sfeer met een excellente bediening. Het hotel is op een boogscheut van de oude vismijn vanwaar je kunt wandelen op de nieuwe promenade langs de vaargeul tot aan het strand. ( 3 km) Je hebt er tevens de oude en nieuwe jachthaven. Of je kunt met de fiets mooie routes doen. Je wordt er persoonlijk en met een glimlach ontvangen. Wij gaan zeker terug!!!

• 9Valerie15-07-2011

Wij komen zeker terug

Alles in in orde, goede service, supervriendelijk, niets op aan te merken.

• 10wilmssen viviane30-08-2010

een aanrader

aangenaam hotel om te genieten en te relaxen heerlijke keuken super vriendelijke gastvrouw ...

• 9Fam. S.Stroeve01-08-2010

Hebben niet voor niets een Zoover-award!

Na lang zoeken voor een last-minute hotel kwamen we uit bij dit hotel. Dit hotel is absoluut een aanrader voor mensen die o.a. naar Plopsaland gaan. 15 min rijden naar het pretpark. We werden ontvangen door de charmante gastvrouw. Wij sliepen in kamer 2, normaal een twee-persoonskamer met jaccuzi maar nu met een extra bed voor ons zoontje van 5. Deze kamer was zeker nu met een extra bed nog groot genoeg. ''S ochtends met het ontbijt was alles perfect en zeer uitgebreid voor een hotel met maar 7 kamers. Wij komen hier zeker terug. Bedankt voor alle gastvrijheid.

Hotel Martinique info

Het complex