Géén boekingskosten

Camping Kompas Nieuwpoort

BelgiëWest VlaanderenNieuwpoort

We hebben de beste aanbieders voor Camping Kompas Nieuwpoort voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 263 reviews

Meer camping info

Contact

267 Reviews over Kompas Nieuwpoort

• 6Mirjam26-07-2022

Deze camping komen we NIET meer, raar beleid

Ze hanteren hele strenge regels voor het zwembad, tijdsklok van 2 uur en kom je op het tijdstip aan moet je een half uur wachten tot je aan de beurt bent om naar binnen te kunnen. Als je éénmaal binnen bent kun je ook gewoon blijven, daar wordt niet naar gekeken. Vergat je te reserveren of niet op tijd en het was 41 gr mocht je er ook niet meer in, echt belachelijk. Was nog ivm corona, maar het hele restaurant zal wel mutvol en je zat op 70cm van de buren. Tja daar verdienen ze aan... Ook kon je nergens met cash betalen en waren medewerkers v receptie en restaurant zeer onvriendelijk. Het chalet van bestcamp was zeer goed, netjes groot en schoon. Ook de twee mensen van de receptie, pierre en petra waren echt ontzettend vriendelijk, hij heeft geholpen om de dakkoffer weer op de auto te zetten.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Michelle09-12-2021

Ruim, net & lekker verblijf!

Ruime keuze voor camperplaatsen. Kraaknet en verwarmd sanitair. We waren er in het weekend en gingen tafelen in de brasserie. Een aanrader. Ook lekker brood in de ochtend! Zeehonden gespot in de havengeul! Super!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Arnoud en Floor08-11-2021

Ontdek de camperzone op Kompas Camping Nieuwpoort!

Elke plaats beschikt over een privé-grasveld. Hierdoor kun je met gemak je luifel openstellen, je stoeltjes uitstellen én in alle rust genieten - met de nodige social distancing! Op Kompas Camping Nieuwpoort vind je een gloednieuw hoofdgebouw, 5 sanitaire blokken (met kinder-sanitair, familiedouches en voorzieningen voor gasten met een beperking) en tal van andere faciliteiten zoals een buitenzwembad, een gezellige brasserie, een winkel en fietsverhuur.

• 10Bart en Tom12-10-2021

We hebben weer genoten hier.

Personeel erg vriendelijk. Alles was schoon. En genoeg leuke dingen te doen voor ons gezin. Wij komen hier graag weer onze vakantie vieren met ons gezin.

• 8Guusje23-09-2021

Mooie camping maar wat streng !

Ruime camper-comfortplek en fijn en schoon sanitair. Goed gelegen voor tochtjes en etentjes bij onze Vlaamse vrienden. Prima dus voor n weekje fietsen langs de kust en in het mooie achterland 👍 Maar jammer dat ze op deze camping zo streng zijn over de manier waarop je moet staan, allemaal dezelfde kant op (ongeacht zon, uitzicht en kale plekken in het gras), en beslist geen discussie mogelijk. En een Conciërge die ons op luide strenge toon komt terechtwijzen en onmiddellijke !! aktie eist. Dat hadden we nog nooit meegemaakt in ons lange kampeerleven. Jammer, en dat in het zo vriendelijke België.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Kris Luyten23-08-2021

Nooit meer

Wij stonden op een comfortplaats , nu deze plaatsen zijn helemaal kapot gekampeerd. Stond geen enkel sprietje gras niet meer . Plus onze plaats was dan ook nog een kuil waar het water naar het midden loopt. Je kan al raden wat er gebeurde tijdens regen . Op een moment had het een uur geregend en heel onze voortent stond onder water en slijk ( aangezien er geen gras meer is ) iemand van de camping er bij gehaald om dit te laten zien . Maar deze persoon vond dit dood normaal naa een uurtje regen . Als het een hele dag regent kan ik dit ook nog een beetje verstaan , maar na een uur niet . Nog nooit meegemaakt. Als je hier met een tent aankomt en je moet daar tent in recht zetten , dat is goed om direct verder te rijden . Want op begrip van de camping moet je zeker niet rekenen . Hier telt in mijn ogen maar 1 ding . Het moet zoveel mogelijk geld opbrengen, en op begrip moet je niet rekenen . De WiFi trekt op niks enz…

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 5Marc10-08-2021

Zeker niet op vakantie gaan in Juni en Sept.

In Juni en Sept horeca op camping gaat om vrijdag 17u open en sluit zondagavond terug.Je Maar je mag de volle pot betalen schande. Triestige camping geworden.

• 1Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 5GVH19-07-2021

Bah vies

Vuil vieze bungalows die zeker niet deftig gepoetst worden. Bah.

• 4Eetgelegenheden
  • 7Linda28-06-2021

Heel goed!!!

Echt jammer dat je alleen een 6 pers lodge kan huren als je een hond hebt. Dat is niet echt klantvriendelijk, als je maar met 2 personen bent.... zou beter zijn moest er ook mogelijkheid zijn om 2- en 4- pers. met hond te kunnen huren. Verder niks dan goeds over de lodge. Proper, mooi, alle comfort.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jasper (camperaar)30-03-2021

Topper!

10/10 camperplaatsen.Net sanitair. Mooie setting!Alleen jammer dat het zwembad pas 1 mei opent :-)

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar