Camping Kompas Nieuwpoort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°10°
Camping Kompas Nieuwpoort
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Kompas Nieuwpoort voor je op een rij gezet:

202 reviews over Camping Kompas Nieuwpoort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super gewoon

Bart
1-10-2018

Super alles proper en vriendelijk fiets mee nemen en genieten van de streek

Zeer goede ervaring, voor herhaling vatbaar.

Marc Ieven
16-9-2018

Mooie camper plaatsen, zeer goed en verzorgd sanitair.

Vervoer naar tramhalte zou een pluspunt zijn.

Niet voor echte Capeerders

Laurent
4-9-2018

Wij waren hier met een caravan als koppel met 2 kinderen van 11 en 15 jaar. Op zich wel een propere camping met mooi sanitair. Maar wij zaten tussen jaar plaatsen. Wel een goede en mooie plaats maar wij ontbraken wel de gezeligheid van een echte camping! Het is moeilijk uit te leggen maar er ontbrak iets.Veel te strak, veel te veel onbegrijpbare regeltjes.... Ik denk vooral dat ze veel te veel hun best willen doen om de perfhecte camping te zijn wat kwa gezeligheid helemaal niet zo is. Taverne droog en niet echt sympathiek. Ook de prijs is niet redelijk. Voor mij nooit meer!

Redelijke camping

Tb
27-8-2018

De ligging is prima van de camping. Lekker dicht bij het water en bij het dorp. Leuke plaatjes in de buurt. Het sanitair schoonhouden houdt niet echt over. Als het druk is op de camping, dan kunnen ze blijkbaar niet aan om schoon te houden. Sanitairgebouwen zijn prima. Personeel zie je haast niet. Annimatie is er wel. Ze doen hun best. De campingplek is prima en goed onderhouden. Patat op de camping erg slap. Onze zoon had de dag erna last van. Buiten de camping prima cafetaria te vinden.Wij vinden de camping geen herhaling voor ons.

Nooit meer!

Kim
27-8-2018

Een plek aan een drukke weg....om 5 uur wakker door verkeer. Ook moesten we direct afrekenen voor twee nachten. Eenmaal een plek gevonden rook het er naar urine en lag er poep in de hoek. Sanitair is heel ver lopen en vies. Na 1 nacht wilde we weg en kregen het geld niet terug. We werden compleet genegeerd door personeel. Een vieze camping, veel te duur en zeer onbekwaam personeel. Nooit meer!

Komen terug. Kijken uit naar nieuwbouw in 2019

Ilse
21-8-2018

Mooie kampeerplaats en sanitair. Lekker horeca en bakker. Prijs/kwaliteit is goed

goed verlof

Hilde
21-8-2018

Prachtige speeltuin, goed en verzorgd restaurant .

Komen zeker terug

Boets Danielle
21-8-2018

Goed tot zeer goed:Ligging, grote kampeerplaats,bakkerij en winkel op de camping.

Minder: netheid sanitair gebouw

Tweede keer dat we hier staan

Pierre Snoeck
15-8-2018

Zeer onvriendelijk onthaal, geen vrije wachtplaats staan auto’s geparkeerd op de voorziene plaats.

Bij vraag om de camper veilig te mogen plaatsen was het antwoord je moet er maar in blijven wachten.

Nooit meer naar deze camping....!!!

Annemarie
5-8-2018

Stacaravan was schoon en nagenoeg nieuw. Gebreken werden snel opgelost! Dingen rondom caravan moesten nog wel worden afgewerkt (grasveld/ bomen enz???) Bij het zwembad kun je niets kopen en je mag ook niets meenemen???? Sanitair heel vies!!!

Verouderde ‘hal’ voor jeugd ed waar alles zo’n beetje was/werd afgebroken (geen controle )

Kapotte tafeltennistafel enz

Er komt nieuw pand -hopelijk met controle

Dronken mensen op ongezellig terras enz enz

Nieuwpoort en omgeving is leuk!

Allcamps

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kompas Nieuwpoort in Nieuwpoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kompas Nieuwpoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.