Géén boekingskosten

Hotel ibis Styles Nieuwpoort

BelgiëWest VlaanderenNieuwpoort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel ibis Styles Nieuwpoort voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 8 reviews

• Sportfaciliteiten

8 Reviews over ibis Styles Nieuwpoort

• 9Chrisje De Roeck26-04-2019

Even ontspannen

Basic kamer, maar alles wat je nodig hebt voor enkele dagen, en proper, dus voor mij prima ! Vriendelijk onthaal met een woordje uitleg van Isabelle, en als we vragen hadden stond ze altijd klaar 😃 Ontbijt, goed in buffet vorm. Minpunt: als je zonder auto bent nogal afgelegen, er rijdt een bus maar soms maar om de twee uur, dus wel ongeveer 1,5 km stappen tot aan de kusttram

• 1Geleyn20-04-2019

Nooit meer

Veel te duur betaald voor 1 nacht in een Standard kamer. €195 + Hond €15 + parking €20. Geen bar in de kamer, verwarming kon je niet afzetten. Ontbijt, zelf opruimen. Ik kom nooit meer terug in dit Hotel. Foei

• 6CvdC20-08-2018

Voldoende voor een kort verblijf.

De kamer is mooi, ruim en alles is nieuw. Het welkomstdrankje werd niet aangeboden, later hebben wij dit aangegeven. Dit hebben wij daarna gekregen, ook de badkamervloer is nog schoongemaakt. Het ontbijt is ruim opgezet, let erop dat je de eitjes zelf moet koken. Het zwembad was niet aangenaam van temperatuur, er is geen toezicht. Na 20.00 uur kun je geen gebruikmaken van de wellness. Alles ziet er schoon uit. Parkeren op het terrein kost 10 euro per nacht, buiten het terrein is wel plaats. Kleine kinderen zijn toegestaan, er is alleen weinig voor ze te doen.

• 9Edgard06-01-2018

Heel fijn

Fijn nieuw hotel met een meer dan prima ontbijt De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien Een aanrader voor een kort verblijf Voor een bezoek aan de zee is wel een auto nodig aangezien het vrij ver van de zee en dijk af is Parking is 8€ extra en dranken zijn vrij duur. Het zwembad is klein maar prima voor een duik.

• 9jacques vernimmen06-01-2018

fantastisch spic splinter nieuw hotel

het hotel is pas open sinds juni vorig jaar het is dus echt nieuw nergens beschaadigdheden personeel is heel vriendelijk ruime bar receptie en bar 24/24

tip : gps stuurt u naar een ander adres in de plaats van het hotel

• 9Hilda04-10-2017

Mooi strak nieuw hotel

Het was fantastisch! De kamer was net,mooi,nieuw en strak! Onze kindjes van 3 en 6 jaar vonden het geweldig om in een stapelbed te slapen.

Ontbijt was verzorgd met kleine kinderziektes ( bij grote druktes loopt het soms een beetje stroef)

De parking kost inderdaad 8€ is weinig in vergelijk met andere hotels waar het 10€/nacht kost maar je kan ook parkeren op straat (onbeveiligd -geen sociale controle)

Het personeel was fantastisch voor onze kinderen telkens wanneer zij een vraag hadden nam het personeel de tijd om Ook een luisterend aan hen te bieden.

Er werd ons op voorhand door de touroperator op de hoogte gebracht van het zwembad dat niet in orde ging zijn en we hebben persoonlijke excuses gekregen van de generaal manager. Maar ja je bent aan zee, zwemmen kan je daar ook natuurlijk 😁

Overall een geweldig weekend beleefd bedankt

Mvg Hilda

• 5Luk02-10-2017

Gemengde gevoelens...

Ontbijt is royaal: alles wat je kunt wensen. Hotel is nog splinternieuw: kraaknet, nog geen beschadigingen.

'Waarom geef ik zo'n lage score', vraagt u zich af, 'hij vond het ontbijt en de kamer toch prima?' Wel... omdat ik me bekocht voel. Op de website pakte het hotel uit met sauna en zwembad. Nadat ik had geboekt (en annuleren was onmogelijk), bleek dat beide nog in aanbouw waren. Ik meldde het hotel dat zoiets niet kan. Het hotel antwoordde compleet naast de kwestie: “Onze excuses voor dit misverstand. We wensen het nl op onze website wel reeds te vermelden, omdat er vaak ook gasten zijn die reeds een accommodatie zoeken voor periodes die volgen in de toekomst.” Ik kom hier niet meer terug (Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me.). Nog dit. Het hotel pakt uit met de slogan: “Where the little extras don’t cost extra”. Dat is een klein beetje cynisch als je een flesje water op de kamer zet met de tekst “Drink me for € 2”. O ja, voor de volledigheid: de oploskoffie in de bar beneden is wél gratis. Nog een tip: voor een parkeerplaats op het terrein betaal je maar liefst € 8. Zet je auto gewoon op straat.

• 10Jules22-09-2017

Tweedaags verblijf -zeker een aanrader om terug te

Kamers en ontbijt waren zeer goed, zeer goede ontvangst en zeer vriendelijk personeel, Indien je een fiets meeneemt kan je vandaar uit mooie fietstochten maken, er zijn in het hotel ook fietsen te verkrijgen

Hotel ibis Styles Nieuwpoort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden