8,5

14 reviews over Hotel Hoevehotel Klein Noordhof in het Nederlands

Al jaren een kindvriendelijke vakantie!

Marie
11-8-2019

Prijs/kwaliteit kan je hier echt niets verkeerd doen. Eerlijke en heerlijke (kindvriendelijke) gerechten die ruimschoots vullen voor de grote eters. Een gezond ontbijt met zelfgemaakt brood, yoghurt, confituur en vers fruit. Telkens kijken ons 3 jongens uit naar het ontbijt en naar alle faciliteiten ter beschikking voor de kinderen; fietsen, bolderkar, ping-pong tafel, speelzolder, trampolines, voetbalveld. De kamers zijn een typisch ouderwetse hoevestijl die misschien niet hyper modern is, maar zeker wel ruim, net en heel charmevol. Alles is aanwezig op de kamer wat je nodig hebt zoals in een gewoon hotel. Wij gaan elk jaar overdag naar zee, zo'n ruim 10 min rijden met de wagen. Het is even rijden, maar het pluspunt is dat het verblijf wel erg rustig en landelijk ligt. De ontvangst is altijd super hartelijk en we zien met hoeveel passie en inzet de mensen onthaald worden. Wij kijken er elk jaar naar uit om terug te mogen keren!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heerlijke vakantie met m'n klein kleutertje !

Joke
19-7-2019

Wanneer je dochter van bijna 3 elke dag vertelt dat ze het een leuke vakantie vindt, dan heb je de juiste bestemming gekozen! Op het erf kon ze naar hartelust met haar vakantievriendjes spelen op trampoline en speeltoestellen en tijdens de maaltijd in het speelhoekje. Zelf heb ik ook genoten. Als alleenstaande mama is de 'volwassen babbel' aan de lange familietafel fijn. Je kan veel kindvriendelijke uitstapjes maken. Plopsa, Boudewijnpark, kinderboerderij, stedelijk zwembad (niet duur en leuk voor kleuters) en natuurlijk het strand. Op onze goed te verduisteren kamer was alles voor de kleintjes aanwezig: gedekt kinderbedje, luieremmer, kinderbadje, verschoonmat, potje, tv met kinderkanalen,... Het is een oudere boerderij en oudere kamers, maar mijn bed was tiptop en onze kamer gezellig en proper. Het ontbijt was prima, meestal een eitje erbij. En van de avondmaaltijden heb ik ook genoten! Gevarieerd en altijd lekker! Er was ook altijd wel iets bij dat de kleuterdochter lustte.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Vergane glorie

Willy
14-7-2019

Spijtig dat ik dit moet zeggen maar ons vierdaags verblijf was een echte afknapper. De kamer was aftands. Het bed was keihard. Spinnenwebben. Schimmel in de douche. Tuinmeubilair vuil en stuk. Sommige stoelen waren ondergescheten door vogels. Als je buiten zat werd er verwacht dat je een drankje bestelde (horecaprijzen ) Ontbijt zéér basic. Geen croissants of koffiekoeken. Het avondeten was meestal ok maar helemaal niet kindvriendelijk (gerechten van Pascal Naessens) Water was enkel te verkrijgen in 1/2 liter flessen aan 3 euro. Met de fiets was het bijna 45 minuten rijden naar het strand.

Kelly schollen
17-6-2018

Heerlijk genoten , super kindvriendelijk verblijf, gepassioneerde uitbaters, heerlijk gegeten met eigen producten. Doe zo verder!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Heerlijk

Notteboom
23-3-2018

Een totale ontspanning, zeer lekker eten en hartelijke uitbaters

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018

Fantastische paasvakantie!

Felice
21-4-2017

Hou je van een chique hotel met splinternieuwe kamers? Dan zoek je beter een 4sterren hotel waar kindjes niet welkom zijn. Kan je echter de charme van een omgebouwde boerderij waar echt geleefd en gespeeld wordt, waarderen? Geniet je van spontane babbels met andere gasten? Verlang je eens om enkel je voetjes onder tafel te moeten schuiven? Hou je van gezonde lekkere keuken, waar ook je kindjes van zullen smullen? Dan ben je hier aan het juiste adres! We love it!!! Je doet jezelf en je gezin een grote cadeau...

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overheerlijk!

Regina
21-4-2017

Huiselijke, gemoedelijke sfeer, fijne contacten met de andere gasten, kindjes kunnen dadelijk met andere kindjes spelen, inzet van gastvrouw en gastheer om je hoed voor af te doen, kindvriendelijk met een grote K, en bijzonder Heerlijk eten. Het was echt genieten voor ons gezin met 4 jonge kinderen (9j, 7j, 6j en 3j)! Dit een plek waar je weer even kan bijtanken en waar we ons ook echt helemaal welkom voelen. Uniek!!!! Een dikke pluim voor de gastvrouw en gastheer die deze unieke warme plek mogelijk maken!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Goed gelegen, heerlijke maaltijden & mooie kamers

Fam Peeters
3-4-2016

Rustig en landelijk gelegen, vlotte bereikbaarheid met de wagen met parking op het domein. Er zijn talrijke speelmogelijkheden voor zowel kleine als grotere kinderen (binnen en buiten). Ontbijt en diner aan grote rustieke houten tafel met persoonlijke verwelkoming van gastheer- en gastvrouw. Dankzij de goede ligging zijn zowel het strand als bezienswaardigheden op korte afstand. Indien je rustig een boek wil lezen, kan dit op één van de verschillende rustige plekken in de tuin of aan de open haard binnen.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Zalig!

Frédéric Thiebaut
2-4-2016

Superkindvriendelijk, gastvrije eigenaars die de gasten met hart en ziel verwennen! En de maaltijden zijn overheerlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Superverblijf, een aanrader voor iedereen!

vandevoorde nico
31-3-2016

Het eten is er fantastisch. De kamers zijn ruim en heel proper. Er is voldoende speelruimte voor de kinderen. De gastheer en vrouw zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam zodat het een vakantie wordt om nooit meer te vergeten.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoevehotel Klein Noordhof in Nieuwpoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoevehotel Klein Noordhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.