Géén boekingskosten
/België/West Vlaanderen/Nieuwpoort/Hotels Nieuwpoort/Hotel Hoevehotel Klein Noordhof

Hoevehotel Klein Noordhof

BelgiëWest VlaanderenNieuwpoort
9FenomenaalScore uit 15 reviews

9FenomenaalScore uit 15 reviews
  • 9Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Hoevehotel Klein Noordhof

• 9Marie11-08-2019

Al jaren een kindvriendelijke vakantie!

Prijs/kwaliteit kan je hier echt niets verkeerd doen. Eerlijke en heerlijke (kindvriendelijke) gerechten die ruimschoots vullen voor de grote eters. Een gezond ontbijt met zelfgemaakt brood, yoghurt, confituur en vers fruit. Telkens kijken ons 3 jongens uit naar het ontbijt en naar alle faciliteiten ter beschikking voor de kinderen; fietsen, bolderkar, ping-pong tafel, speelzolder, trampolines, voetbalveld. De kamers zijn een typisch ouderwetse hoevestijl die misschien niet hyper modern is, maar zeker wel ruim, net en heel charmevol. Alles is aanwezig op de kamer wat je nodig hebt zoals in een gewoon hotel. Wij gaan elk jaar overdag naar zee, zo'n ruim 10 min rijden met de wagen. Het is even rijden, maar het pluspunt is dat het verblijf wel erg rustig en landelijk ligt. De ontvangst is altijd super hartelijk en we zien met hoeveel passie en inzet de mensen onthaald worden. Wij kijken er elk jaar naar uit om terug te mogen keren!

• 10Joke19-07-2019

Heerlijke vakantie met m'n klein kleutertje !

Wanneer je dochter van bijna 3 elke dag vertelt dat ze het een leuke vakantie vindt, dan heb je de juiste bestemming gekozen! Op het erf kon ze naar hartelust met haar vakantievriendjes spelen op trampoline en speeltoestellen en tijdens de maaltijd in het speelhoekje. Zelf heb ik ook genoten. Als alleenstaande mama is de 'volwassen babbel' aan de lange familietafel fijn. Je kan veel kindvriendelijke uitstapjes maken. Plopsa, Boudewijnpark, kinderboerderij, stedelijk zwembad (niet duur en leuk voor kleuters) en natuurlijk het strand. Op onze goed te verduisteren kamer was alles voor de kleintjes aanwezig: gedekt kinderbedje, luieremmer, kinderbadje, verschoonmat, potje, tv met kinderkanalen,... Het is een oudere boerderij en oudere kamers, maar mijn bed was tiptop en onze kamer gezellig en proper. Het ontbijt was prima, meestal een eitje erbij. En van de avondmaaltijden heb ik ook genoten! Gevarieerd en altijd lekker! Er was ook altijd wel iets bij dat de kleuterdochter lustte.

• 4Willy14-07-2019

Vergane glorie

Spijtig dat ik dit moet zeggen maar ons vierdaags verblijf was een echte afknapper. De kamer was aftands. Het bed was keihard. Spinnenwebben. Schimmel in de douche. Tuinmeubilair vuil en stuk. Sommige stoelen waren ondergescheten door vogels. Als je buiten zat werd er verwacht dat je een drankje bestelde (horecaprijzen ) Ontbijt zéér basic. Geen croissants of koffiekoeken. Het avondeten was meestal ok maar helemaal niet kindvriendelijk (gerechten van Pascal Naessens) Water was enkel te verkrijgen in 1/2 liter flessen aan 3 euro. Met de fiets was het bijna 45 minuten rijden naar het strand.

• 10Kelly schollen17-06-2018

Heerlijk genoten , super kindvriendelijk verblijf, gepassioneerde uitbaters, heerlijk gegeten met eigen producten. Doe zo verder!!!

• 10Notteboom23-03-2018

Heerlijk

Een totale ontspanning, zeer lekker eten en hartelijke uitbaters

• 9Lulub07-01-2018

Weekend dépaysant

Au calme, dans un beau corps de ferme, on se ressource auprès d'un feu de cheminée le soir pour l'apéro avant de manger un délicieux repas fait avec soin. Petit déjeuner gargantuesque avec pain, yaourts et confitures maison. Les animaux de la ferme réjouiront les plus petits. Accueil très chaleureux de Catherine et Philippe!

• 9Felice21-04-2017

Fantastische paasvakantie!

Hou je van een chique hotel met splinternieuwe kamers? Dan zoek je beter een 4sterren hotel waar kindjes niet welkom zijn. Kan je echter de charme van een omgebouwde boerderij waar echt geleefd en gespeeld wordt, waarderen? Geniet je van spontane babbels met andere gasten? Verlang je eens om enkel je voetjes onder tafel te moeten schuiven? Hou je van gezonde lekkere keuken, waar ook je kindjes van zullen smullen? Dan ben je hier aan het juiste adres! We love it!!! Je doet jezelf en je gezin een grote cadeau...

• 9Regina21-04-2017

Overheerlijk!

Huiselijke, gemoedelijke sfeer, fijne contacten met de andere gasten, kindjes kunnen dadelijk met andere kindjes spelen, inzet van gastvrouw en gastheer om je hoed voor af te doen, kindvriendelijk met een grote K, en bijzonder Heerlijk eten. Het was echt genieten voor ons gezin met 4 jonge kinderen (9j, 7j, 6j en 3j)! Dit een plek waar je weer even kan bijtanken en waar we ons ook echt helemaal welkom voelen. Uniek!!!! Een dikke pluim voor de gastvrouw en gastheer die deze unieke warme plek mogelijk maken!

• 10Fam Peeters03-04-2016

Goed gelegen, heerlijke maaltijden & mooie kamers

Rustig en landelijk gelegen, vlotte bereikbaarheid met de wagen met parking op het domein. Er zijn talrijke speelmogelijkheden voor zowel kleine als grotere kinderen (binnen en buiten). Ontbijt en diner aan grote rustieke houten tafel met persoonlijke verwelkoming van gastheer- en gastvrouw. Dankzij de goede ligging zijn zowel het strand als bezienswaardigheden op korte afstand. Indien je rustig een boek wil lezen, kan dit op één van de verschillende rustige plekken in de tuin of aan de open haard binnen.

• 10Frédéric Thiebaut02-04-2016

Zalig!

Superkindvriendelijk, gastvrije eigenaars die de gasten met hart en ziel verwennen! En de maaltijden zijn overheerlijk!

Hotel Hoevehotel Klein Noordhof info

• Adresgegevens