Appartement
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Floreal Nieuwpoort voor je op een rij gezet:

21 reviews over Appartement Floreal Nieuwpoort in het Nederlands

Afschuwelijk

21-7-2019

Volledig versleten, geen warm water op badkamer, restaurant trekt op niks in buffet vorm met enkel gehakt, drinken uit glazen die niet afgewassen zijn, personeel dat onbekwaam is en consant klaagt over de baas = soms wel grappig....

Redelijk

2-8-2017

Entertainmentpersoneel krijgt een ruime onvoldoende, bediening is zeer traag en praat geen Nederlands, appartementen zijn in orde en proper, ramen mogen wel eens elk jaar gepoetst worden,

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Appartementen zijn in orde

9-8-2016

De appartementen zijn proper enkel een afwasmachine zou wel handig zijn. Het zwembad is ook leuk. De bediening in het café kan echter veel beter, zeer traag. Ook de shows zijn zeer ouderwets met als hoogtepunt de wekelijkse travestieten show.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk tevreden

EENNAES François
6-8-2016

Al 10 jaar gaan we naar Floreal Nieuwpoort. De laatste jaren gaat de verzorging van de appartementen achteruit vooral ramen en terras niet onderhouden . De vriendelijkheid van personeel kon beter . De accomodatie is prima en voldoende . Het eten in restaurant Floreal is ook beperkter geworden

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

super !

hg
22-5-2016

we hadden er een kortverblijf en alles was goed

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

het is niet meer zoals vroeger

kelly
31-8-2015

bediening in de cafetaria zeer traag en sommige onvriendelijk, meerdere malen gewoon weggegaan omdat we geen drinken kregen. In het stad ging het veel rapper. Het appartement was wel goed maar onderhoud kon beter. Het eten is er wel goed. Het ontbijt zeer eenvoudig maar er was voldoende. Bij mooi weer is het er goed te vertoeven maar als het regent dan zit je er vast. Zwembad is gratis dus heel goed.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer mooi appartement

familie de jonghe
12-7-2015

wij verbleven met 4 volwassen en 2 kinderen in een 2 kamer appartement ,mooi ingerichte keuken met alles wat je nodig had ,mooie badkamer en rustig ,we gaan zeker terug naar deze mooie badplaats

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prima voor een weekend

tosan
5-11-2014

Na 20 jaar opnieuw geboekt. Gebouw staat nog stevig op zijn grondvesten. Sofabed was vervangen door 2 muurbedden. Spijtig voor de ijskast die ingebouwd was zonder verluchting van de warmtewisselaar, dus koelde onvoldoende. Huurfietsen waren dik in orde. Voldoende ruimte voor 4 pers in een 1-pers app.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu May 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In orde maar bediening en inrichting is oudbollig

14-8-2014

De bediening in de cafetaria laat te wensen over, zeer traag, de bediening in het restaurant daarentegen is dik in orde, interieur dient wel eens gemoderniseerd te worden, mensen van de animatie zijn ook totaal niet opgeleid

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Super!

Silke
13-8-2014

Superleuk hotel.Mooi zwembad en speeltuin.Ideaal voor met kinderen.Kindertuin en animatie is super in orde!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen7 tot 8

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Floreal Nieuwpoort in Nieuwpoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Floreal Nieuwpoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.