Vakantiehuis Domein Rietvelde

Laatste review

Aanrader met kinderen

Depoorter,
21-9-2017

Vooral geschikt voor gezinnen met kinderen . Er zijn go-karts en enkele fietsjes aanwezig, een zandbak met speeltoestel...

Er zijn 4 huisjes naast elkaar, 3 kleinere( 5 of 6 personen) en 1 grotere. De kinderen van de verschillende huisjes hebben de ganse week samengespeeld. Er is een wasmachine om (gratis) te gebruiken en er is plaats om de meegebrachte fietsen binnen te zetten . Een barbecue kan men ook lenen. Ligging is heel goed. Wij gingen te voet naar de tramhalte( Nieuwpoort-stad). Op die manier kun je de ganse kust doen. Internet is aanwezig in de huisjes. Het enige minpunt vonden wij toch de slechte bedden . Zowel het bed ( kraakt nogal) als de matras (te dun) zijn aan vervanging toe.

3 reviews over Vakantiehuis Domein Rietvelde in het Nederlands

Aanrader met kinderen

Depoorter,
21-9-2017

Kindvriendelijk en dichtbij zee

Gitta_Arnhem
14-9-2011

Kleinschalig vakantiedomein. De huisjes zijn netjes en redelijk ruim. Wij hadden huisje 1.

Je kunt gebruik van de gratis wasmachine. Jammergenoeg is er geen internetverbinding.

Zeer gastvrije gastvrouw Dorinde en haar man Robbie, die bij aankomst een lekker pintje aanbood.

Voor kinderen is het ideaal. Veel skelters en fietsjes. Ook zeer geschikt voor de hele kleintjes aangezien de huisjes uitkijken op het grasveld en klimrekje. Wel dacht ik dat de kinderen wat meer hadden kunnen helpen met de dieren, maar deze bleken uiteindelijk meer geinteresseerd in de skelters.

Het domein ligt op goede afstand van het dorp met een leuke weekmarkt op vrijdag en dichtbij het strand. Met de tram kun je alle kanten uit. Ook de Franse grens is dichtbij.

Verder zit je zo op de snelweg richting Antwerpen/Nederland.

Fantastische belevenis, 2 jaar op rij geweest.

Jan Janssen
20-4-2010

Domein Rietvelde is een kleinschalige actieve boerderij (koeien, schapen) met 5 appartementen. Appartementen zijn comfortabel zonder overdaad, gelegen aan de achterkant van de boerderij met uitzicht over de weilanden. Eigenaars Robbie en Dorinde zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Boer Roger (vader van Dorinde) een gemoedelijk Vlaamse boer, altijd in voor een praatje en altijd bereid om kinderen mee te laten helpen met de dieren voeren, stallen schoonmaken etc. Trekt vooral gezinnen met jongere kinderen, dus voor de kinderen zijn er altijd speelkameraadjes. Op het erf is een speeltuintje en een binnenspeelkamer met tafeltennis, lectuur, zithoekje. Centrum van Nieuwpoort-Stad op 10 minuten lopen, Nieuwpoort aan Zee en strand op 10 minuten met de auto. Boerderij biedt gratis fietsen aan, maar daar moet je je niks bij voorstellen, zijn hooguit geschikt om op en neer naar de bakker te fietsen. Voor liefhebbers van vissen is er een grote plas op 5 minuten loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domein Rietvelde in Nieuwpoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domein Rietvelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.