Bed and Breakfast De Promenade

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

18 reviews over Bed and Breakfast De Promenade

• 10Zoë maes28-09-2016

Ik vind het geweldig. Ik heb gezien wat ze allemaal doen en dat is zeker nie gemakkelijk en dat helemaal alleen. Ja er zijn enkele puntjes maar dat is overal wel zo. Leuke ligging en toffe kamers. Leuke bedienster en sfeer. Zeker een aanraader

Alleen gereisd in juli 2016

• 8Ellen mussche28-09-2016

Wij Komen Zeker Terug!

Hallo, Ik heb onlangs een paar nachten verbleven in de B&B, Prachtige ligging op enkele meters van het strand. Wij werden Super ontvangen zeer vriendelijke gastvrouw. De kamers waren Niet bepaald indrukwekkend maar wel zeer proper. Het ontbijt was super alles was vers, wat zeker een Pluspunt is! Er was een grote keuze aan vers afgebakken koffiekoeken en we konden een superlekker Eitje eten, Zeker een aanrader en een erg vriendelijke gastvrouw! Wij komen zeker en vast terug!

Gereisd met partner in september 2016

• 1Liemans Nadia05-09-2016

Nooit meer!😡

Wij zijn vijf dagen aanwezig geweest, geen oog dichtgedaan, wegens te luidruchtige buur, wij hadden ook het miserabelste kamertje, vuil , aan de straat kant, bijna geen licht, tv kastje werkte niet , lavabo licht werkte niet, ben stikkapot naar huis gekomen , bedankt voor de mooie vakantie ! Het meisje van het ontbind was wel heel vriendelijk , daarmee was dan ook alles gezegd.Als je dan de kamers aan de zijkant ziet die zijn dan mooi ingericht , het is niet te vatten !

Gereisd met partner in september 2016

• 2Erika De Greeff22-02-2015

Teleurstelling

De B&B is centraal gelegen met parking voor de deur. Maar dat zijn dan ook de enige pluspunten. Enkele van de vele minpunten : vuil en niet onderhouden, slechte afwerking, loshangende elektriciteitskabels, slecht bed in de living, vieze oude badkamer met kapotte douche, slecht geïsoleerd, ramen kunnen niet open en zeer beperkt ontbijt... Dit was voor ons de eerste en meteen ook de laatste keer!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 8Fam. Uit geel25-06-2013

Gaan zeker nog eens terug

Paar fijne dagen gehad in Nieuwpoort Duplex was super Netjes en ruim Dicht bij het strand en winkelstraat

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 4Vanoppen07-08-2012

Geen aanrader !!

Slecht onderhouden B&B. Kamer en vooral badkamer is slecht afgewerkt, douches vallen bijna uit elkaar. Badkamer niet proper, er hangt ook geen frisse geur in de kamer. Er wordt hier duidelijk weinig aandacht gegeven aan hygiëne. Eigenares moet bij aankomst opgebeld worden en dan moet je nog 10 minuten wachten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Ilse19-03-2012

Voor herhaling vatbaar

Net één nacht in B&B De Promenade verbleven. Moderne, propere en ruime kamer met comfortabel bed. Vriendeljk onthaal. Fantastisch ontbijt (alles vers: croissants, broodjes, fruitsap, yoghurt, fruit, enorm veel soorten beleg, ...).

Gereisd met partner in maart 2012

• 7Niels31-07-2011

Goeie uitvalsbasis voor een dagje Plopsaland

We hebben een studio voor één dag genomen. De eerste indruk die we hadden toen we de kamer binnen kwamen was; wauw!

Maar toen we wat verder keken zag je toch heel duidelijk dat de kamer niet helemaal af was. Zeker toen onze dochten bijna een plank van 2m hoog op der hoofd kreeg. Deze bevond zich in de badkamer. Onze dochter dacht dit een deur was, maar het was een plank die los stond met een heleboel rommel erachter. Ook in de kast van de slaapkamer en in de keukenkastjes lagen nog een heleboel spullen van de (ver-)bouw(-ing).

Verder een prima kamer om in te verblijven. Zweervolle slaapkamer. Verder aanwezig TV, koelkast, kookplaat, magnetron en zelfs een vaatwasser. Het strand is echt maar 2 á 3 minuten lopen. Ook de winkelstraat met een bakker en supermarkt is op één minutuut loopafstand.

De studio bevindt zicht pal aan de straat. Wij hadden daar niet zo veel last van. De parkeerplaatsen voor de kamer waren allemaal bezet. Gratis parkeer kon op loop afstand in een villa wijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10petra demulder23-08-2010

gemakkelijke familiestudio vlak bij het strand

met onze twee kindjes een weekendje naar zee geweest; gewoon tof, mooie kamer, veel ruimte i vgl met ons appartement van vorig jaar; lekker ontbijt, ook voor de kindjes waren er typische dingetjes dat ze graag eten,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 6Marcel Lambert02-08-2010

Hadden hier veel meer van verwacht

Ik zag hier een commentaar van 2008 die dato 2010 nog altijd van toepassing is :

Onthaal: totaal chaotisch - je moet eigenaar bellen bij aankomst, je kan zien dat deze persoon met veel andere dingen bezig is dan met een B&B. Hij loopt de kamer die voor ons voorzien is binnen met een loper, maar die al blijkt weggegeven te zijn. Hij vraagt dan met hoeveel we zijn en begint dan een kinderbed binnen te halen en te dekken. Zelfs betalen moet cash, voor kredietkaarten moet zich men dan maar 'naar zijn andere zaak begeven' - dan maar cash betaalt, geen rekening ontvangen...

Anno 2010 de kamers en ontbijtruimte nog steeds niet afgewerkt.

Ontbijt: het nodige maar niets speciaals, fruit of eitjes waren niet voorhanden zoals andere gasten (zie commentaren) wél hebben ontvangen. Ruimte veel te klein, niet comfortabel

Kamers : proper maar zoals gezegd vrij karakterloos en niet afgewerkt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Bed and Breakfast De Promenade info