Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over De Lanterfanter

• 10Freddy Van Audenhaege20-07-2017

Gezellige genieten !

Wij komen al meerdere jaren in de Lanterfanter. Op een daguitstap naar de Belgische kust en dan eens lekker gaan eten bij Klaas en Martine, of er enkele dagen verblijven in één van hun mooie vakantiehuisjes en genieten van hun gevarieerd en lekker menu in hun restaurant. Gisteren nog lekkere mosselen gaan eten. 29 graden, vol terras en nodige parasols aanwezig. In de Lanterfanter ben je te gast en wordt je als dusdanig behandeld. Voor mij krijgt deze locatie en keuken een 10.

• 9Hilde agten01-09-2016

Om er opnieuw naar toe te gaan

Wat een leuk B&B. Zo rustig. Mooie leuk ingerichte kamers. Zeer goed gezond ontbijt.en vooral niet te vergeten. Heel lieve rustge behulpzame uitbaters. We hebben een dag de huisfietsen gehad en een heerlijke fietstocht mee gedaan. Bij aankomst over heerlijk gegeten en het lekkere huisbier geproefd. Wij gaan zrer zeker nog een keertje terug Een echte aanrader Hilde en danny Van den Eynde

• 7Debbie10-08-2016

Basic

Teleurgesteld van onze kamer (klein, muffe geur, 2 oude bedden tegen elkaar met 2 oude versleten matrassen)

Ontbijt daarentegen was wel oké (voldoende aanbod zoals vers fruit, brood, diverse confituren, yoghurt, eitje,...)

Gastvrijheid: gastheer was vriendelijk, maar ook niet meer dan dat. Er werd ons ook niet gevraagd wat we van ons verblijf vonden, wat spijtig is.

• 9Ralph en Kim03-08-2015

Mooie en gastvrije B&B

Zeer vriendelijk ontvangen door eigenaresse. Mooie en nette kamer. Kinderen hebben zich goed vermaakt op de trampoline op het pleintje achterom.
    Heerlijk gegeten in het tegenover gelegen restaurant dat erbij hoort, met een leuke speelruimte voor de kinderen. Ligging super voor een dagje Plopsaland De Panne.

Martine en Klaas, Eigenaar, 12-01-2016

Dank u voor deze positieve feedback, dit helpt ons om zo verder te doen, m.v.g.,

• 9Mieke22-06-2015

Zeer goed

Zeer rustig gelegen in het dorpje Ramskapelle. Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer. Mogelijk om fietsen te huren. Parking en speeltuintje voor de kinderen. We komen nog terug!

Martine en Klaas, Eigenaar, 12-01-2016

Dank u voor deze positieve feedback, altijd welkom, m.v.g.

• 7Lisette PRINSEN25-05-2015

Ideaal verblijf voor een rustig weekend

heel rustig gelegen en comfortabel verblijf. De kamers zijn ruim en zeer netjes. Ideale startplaats voor fietstochten. Vlakbij kan je genieten van een lekkere pint bier en een overheerlijke maaltijd.

Martine en Klaas, Eigenaar, 12-01-2016

Vriendelijk bedankt voor uw positieve feedback, m.v.g.

• 8petra18-09-2014

Zeer nette bed en breakfast

Wij hadden twee kamers geboekt. Een 2 persoons kamer en een familiekamer. De tweepersoons kamer was netjes en schoon. De familiekamer was zeer ruim met een leuke "kinder" slaapkamer en een grote badkamer. Douchen moest in bad. Het ontbijt was goed verzorgd en iedere dag mocht je kiezen hoe je je eitje wilde hebben. Zeer kindvriendelijk! In het restaurant een leuke speelruimte en bij de kamer ook een leuke speeltuin.

Martine en Klaas, Eigenaar, 12-01-2016

Hallo, dank u, voor uw positieve feedback, de kamers beschikken ondertussen over een degelijke douche (wel nog in het bad) met douchescherm m.v.g.

• 8rainbow04-06-2012

landelijk en gemoedelijk...

Deze eenvoudige, familiale b&b is gelegen op een boogscheut van de Belgische kust, maar ver weg van alle drukte. De eigenaar heeft ook een restaurant waarvan zelfs het terras op zomeravonden helemaal vol zit, en dat pleit voor zich! De kamers zijn ruim, comfortabel, en sfeervol, ingericht met een zekere nonchalance, maar die je omwille van de familiale sfeer, en de natuurlijke hartelijkheid van de uitbaters, het gevoel geven om thuis te zijn. Er is ook een gemeenschappelijke ruimte met kook hoek, waar we echter geen gebruik van gemaakt hebben. Het ontbijt met versgebakken broodjes, eigengemaakte confituren, spiegel eitjes en vers fruit liet niets te wensen over. Voor ons een aangenaam verblijf...

Martine en Klaas, Eigenaar, 12-01-2016

Hallo, dank u voor deze positieve feedback, de kamers werden ondertussen vernieuwd, maar toch leuk die fotootjes die u hebt gepost, m.v.g.

• 7Bart29-07-2010

Eenvoudig, maar netjes

Eenvodige, maar nette B&B. Gelegen op 10 minuten rijden van Nieuwpoort Bad. Kamer had een goed bed met harde matras, zeteltje en kast en TV, badkamer met ligbed. Ontbijt was lekker en voldoende, maar geen topper. Ontbijt werd geserveerd in veranda. Deze kwam ons nogal rommelig over. Was voor ns ok voor één nacht.

Martine en Klaas, Eigenaar, 12-01-2016

hallo, dank u voor de feedback, de kamers werden ondertussen vernieuwd, er is nu ook een goeie douche voorzien (wel in het ligbad) Het ontbijt wordt nu geserveerd in het restaurant en niet meer in de veranda (dit is speelruimte voor de kinderen) m.v.g.

Bed & Breakfast De Lanterfanter info

Het complex