Hotel Cosmopolite

• Sauna

68 reviews over Hotel Cosmopolite

• 9Saskia,Rene en Xavi15-08-2010

Heel mooi hotel!!

Prima hotel met hele mooie kamers!!Wy hadden n familie kamer en die was echt groot en netjes. Minibar aanwezig en ´s avonds nog heerlyk roomservice besteld om half 10.Hotel ligt by t strand.Zeker aan te bevelen!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9nathalie30-07-2010

alles naar wens

we zijn net terug van 5 daagjes nieuwpoort in hotel cosmopolite.We hebben erg genoten van deze dagen. We hadden een familiekamer, met 2 aparte kamers wat ideaal was. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en verzorgd, het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpunt was de warme kamers, voor de rest kunnen wij niets dan lof geven over dit hotel, een aanrader! Voor ons zelfs zo goed dat we op het laatste moment nog een nacht hebben bijgeboekt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Hilbrand22-07-2010

Prima hotel

Nieuwpoort Bad is leuke badplaats voor een lang weekend. Het hotel ziet er modern en netjes uit en zeker een aanrader. Strand op circa 50 meter en het hotel ligt aan het begin van een leuke winkelboulevard (ook op zondag zijn hier de winkels open). Op loopafstand zijn diverse restaurants en wat kroegjes. Het parkeren is gratis in Nieuwpoort Bad en op 50 meter van het hotel is een halte van de Kusttram. Met deze tram ben je binnen een paar minuten in Nieuwpoort Stad (dit gedeelte viel mij erg tegen). Vergeet niet het ontbijt op je kamer te laten bezorgen (extra kosten 2,50).

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Wim Vanthienen07-12-2009

Volledig gerenoveerd, modern en stijlvol hotel

Wij konden eind november genieten van een actie 3=2. De verhouding prijs-kwaliteit was voor ons dan ook uitstekend. Mooie kamer en badkamer, zachte matrassen. Uitgebreid ontbijtbuffet, waarbij helaas het "warme eten" (roerei, worstjes, spekblokjes) telkens aan de koude kant was. Het 4-gangen-menu (half pension) in restaurant "ComilFau" is bijzonder lekker, verrassend en afwisselend en de porties zijn abnormaal groot. Een fles prima huiswijn kost 20,00 EUR. Aperitieven doe je voordeliger in de naastgelegen brasserie "Carrousel", die eveneens tot het hotel behoort. Vanaf de panoramische zaal "Polderzicht" op de 7e verdieping (vrij toegankelijk voor hotelgasten) heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Mooie winkelstraat en strand net om de hoek. Overal gratis parkeren.

Gereisd met partner in november 2009

• 9Annie De Wachter14-07-2009

Prachtig en prima hotel

Opvallend heel vriendelijk personeel... ! Prima service! Alles was prima! Houden zo!

Alleen gereisd in juli 2009

• 0anoniem10-05-2009

nooit meer

ik ben vorige week naar nieuwpoort geweest in het hotel cosmopolite, we waren met een grote groep. de service was erg slecht en het personeel was erg onvriendelijk tegen ons. het eten trok op niets en in het hotel was er niets te doen. nooit zal ik nog naar dit hotel gaan!

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 8Rob27-04-2009

goed hotel voor weekend

Goed hotel dat gedeeltelijk vernieuwd is. Keuken is prima en vergezeld van aangename bediening. Onze kamer in het oude gedeelte was sober maar heel zuiver. Enige minpunt is het ontbijt: IS DIT HOTEL ONWAARDIG !!!

Gereisd met partner in april 2009

• 7stephan Truyers21-03-2009

Nooit meer

Directie heeft geen oor voor klachten. Geven toe dat het eten niet goed was maar, maar U hebt het (gedeeltelijk) opgegeten, dus u dient te betalen. Absoluut te mijden. In nieuwpoort zijn er restaurants te over waar de bediening vriendelijk is, het eten goed is en de directie met hun klanten begaan is (vb. restaurant Casino). Mijdt ComilFo dat zijn naam best verandert in "ComilFo Pas".

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

• 8IB08-12-2008

zeer goed hotel

Dit hotel was zeer goed. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. De kamers zijn erg mooi gerenoveerd en erg ruim. Het is wel zeer warm op de kamers en gang vanwege de vloerverwarming. De liging is uitstekend. Tevens erg vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9Pierre Beckers16-09-2008

Prima hotel

Ons verblijf hier is 100% meegevallen, als ik toch één opmerking kan maken is het enkel in het restaurant alwaar de tafels te dicht op mekaar staan.Verder geen slecht woord over dit zeer verzorgde en prima hotel.

Gereisd met partner in september 2007

Hotel Cosmopolite info