Hotel Cosmopolite

• Sauna

68 reviews over Hotel Cosmopolite

• 8KARINVANVELTHOVEN15-08-2011

Uitstekend hotel

Aangenaam hotel, in directe omgeving van het strand en de winkelstraten. Middelgrote kamers met een praktische badkamer. Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet met ruime keuze. Lekker gegeten in de naastgelegen restaurants. Vriendelijk personeel. Weinig buurtparking, geeft problemen in het hoogseizoen. Nieuwpoort is een prettig stadje met een brede wandelpromenade en ideaal wandelen op promenade "Vaargeul".

Gereisd met partner in augustus 2011

• 2annemie10-08-2011

nooit meer!

Ik boekte voor 4 nachten kamer met ontbijt voor mij alleen. Dit in de veronderstelling dat het zou meevallen. Niets was minder waar!! Ik had een 1-persoonskamer die wel net maar heel klein was. Deze was gelegen aan de achterkant. Het was heel warm op de kamer waardoor ik met het raam open wilde slapen. Dat was onhoudbaar door de indringende geur van de uitlaten (dampkappen) van verschillende restaurants. De geur van de aziatische keuken was heel doordringend ..... ik kon niet slapen. Bovendien was er tot heel laat 's nachts op de gang een hels lawaai: er waren appartementen voor families ... de kinderen en ook de ouders liepen over en weer eop de gang ... onvoorstelbaar! 's morgens was er een uitgebreid ontbijt .... de ontbijtruimte zat overvol waardoor ik een plaats moest zoekn! rust was er absoluut niet! 1 pluspunt: het was geen probleem om na 1 nacht uit te boeken, ik betaalde 1 nacht en weg was ik! Oef! nog nooit zo'n tegenvaller gekend!!

Alleen gereisd in januari 2011

• 3Kirsten07-08-2011

Voor ons nooit meer!

Wij hebben 1 nacht geboekt in dit hotel maar aangekomen na een lange dag Plopsa land met ons 2 jarige zoontje kregen we een rolstoelkamer.Aangezien ik zwanger ben is dit niet prettig ivm een erg lage wastafel en het feit dat de douchekop niet opgehangen kan worden,douchen is dus niet makkelijk op deze manier. Na contact met de receptie werd er gezegd "ach, het is toch maar voor 1 nachtje"We hebben een gewone kamer geboekt en er genoeg voor betaald!Na even discussiëren kregen we een andere kamer op de 4e verdieping. Buiten het feit dat het mega warm was op deze bovenste verdieping (maar ach..dat kan gebeuren in de zomer) kwam een schoonmaakster vh hotel ons vertellen dat er een groep Engelse jongeren op de verdieping verbleef die tot diep in de nacht veel herrie maakt dus dat het niet fijn zou zijn met onze kleine jongen....in de kamer bleek de douchekop kapot dus wederom contact met de receptie, waarna zij erg hard moest zuchten.Koffers gepakt en luxe hotel in Brugge geboekt!Heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Iris10-07-2011

ideaal gelegen hotel

Hotel geboekt nav de goede reacties hier op Zoover. We wilden graag met de kleine meid (4 jaar) naar Plopsaland de Panne, maar vanuit onze woonplaats (Oost Nederland) is het iets te ver rijden voor een dagje. 2 nachtjes geweest. Strand lekker dichtbij, ook een leuke boulevard. Met de kusttram (halte dichtbij) voor 2 euro pp naar Plopsaland. Hotel-personeel erg vriendelijk! Ontbijt goed. We hadden een suite, erg goed! Mooie badkamer! Enig minpuntje is dat de 4e verdieping erg warm is. Voor de rest geen klachten, echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Jan Pieters02-07-2011

Schitterende familie kamers

We hebben in juni 2 nachten gelogeerd in Cosmopolite. We waren met vier gezinnen en ieder gezin (2 volwassenen, 2 kinderen) had een familie kamer. Deze familie kamers bevinden zich ook nog vlak naast elkaar. Dat is echt super voor de kinderen. Soms van de ene kamer in de andere. De sfeer is er gemoedelijk, het personeel vriendelijk attent en snel. Het restaurant in het hotel is een echte aanrader. Het eten is er heel lekker en de bediening snel en vriendelijk. Enige minpunt is dat er te weinig parking is aan het hotel. In de buurt (langs het strand op 100 m van het hotel) is er wel voldoende parking. Het waren in elk geval drie leuke dagen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9monique11-06-2011

fijn hotel

wij zijn 2 nachten hier geweest en is onsuitstekend bevallen we hadden een familiekamer en die was enorm ruim, 2 aparte kamers met een gangetje ertussen. mooie grote badkamer. Het ontbijt was goed, eten in restaurant caroussel viel erg tegen en was zeer prijzig. wij zijn hier geweest om naar plopsaland te gaan en dat is prima te doen, 20 min rijden, ook het zwembad van sunparcs is op 10 min rijden. door het weer niet van het strand kunnen genieten helaas maar hotel ligt perfect aan het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8monque16-05-2011

geen topper

Geen topper De ligging is goed dicht bij strand en winkels.Zijn gaan eten bij Comilfo dat was GROTE tegenvaller.Ontbijt viel mee kamers ook.Veel bejaarden maar was Mei geen hoogseisoen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 8saskia14-02-2011

heerlijk hotel dicht bij het strand en plopsaland

prima hotel met twee interne restaurants, waarvan eentje met speelhoek voor de kids.wij hadden een mooie ruime kamer , met aparte kamer voor de kinderen.dicht bij het strand, leuke wandeling naar de haven en 10min. met de auto naar plopsaland.het hotel verkoopt entreekaarten met korting.leuke winkelstraat om de hoek met mooie winkels, waaronder een supermooie speelgoedwinkel.dit is wat osn betreft een heel fijn alternatief voor al die sneue hotelletjes die worden aangeboden in van die "plopsa-arrangementen".

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 8GS01-09-2010

uiterlijk doet veel

net weekendje cosmopolite achter de rug: knap gerenoveerd uiterlijk, mooie inkomhal. Inchecken ging vlot, maar zoals altijd bij hotels vaak gebruikt voor short-stays kregen we heel weinig uitleg over maaltijden, waar eten, wat er kon in het hotel, ... we moesten gewoon zelf alles stap voor stap vragen en kregen een uitlegformulier in de hand van de blijkbaar jobstudente aan de receptie. Verder heel lekker restaurant, wijnprijzen vanaf 32 euro (toch vrij hoog! ), prijs martini 9euro ( negen euro!!! )... :-/ brasserie comilfo is zeker een aanrader, prijs-kwaliteit zelfs TOP. Onze kamer was goed doch sober, superslecht bed. Door dit laatste 1 dag vroeger uitgecheckt, zonder zelfs de vraag te krijgen aan de receptie of alles ok was of waarom we vroeger weg gingen, wederom een niet echt geinteresseerde jobstudente blijkbaar...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Hilde30-08-2010

Leuk hotel met goede ligging

Hotel is zeker een aanrader. Het is ons goed bevallen. Ruime kamers (comfort), goed ontbijtbuffet, lekker eten. Goede ligging, direct aan het strand en de winkels. Mooie omgeving voor te wandelen en te fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2010

Hotel Cosmopolite info