Hotel Cosmopolite

• Sauna

68 reviews over Hotel Cosmopolite

• 6Ingrid Borghlevens19-07-2012

Zetelbed

We reserveerden een kamer voor 3 volwassene personen omdat onze dochter 16 is. Bij aankomst zien we een derde bed op de kamer, zetelbed. Het was niet meer dan een doorgezakt veldbed en het was echter ook nog te kort. Bij het melden aan de receptie werd ons verteld dat dit normaal is en als je een volwaardig bed wil, moet je een familiekamer voor 4 personen nemen. Waarom worden er dan kamers voor 3 personen verhuurd? Van een viersterrenhotel had ik wel meer verwacht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10fb29-06-2012

goed hotel voor mindervalide

mijn echtgenote is mindervalide maar alles was geregeld zoals afgesproken. Niets is te veel aan al je wensen proberen ze te voldoen. Zeker gaan we een keer terug, we hebben 3 dagen genoten.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7edwin_buggenhout04-05-2012

Prima hotel

Prima hotel, mooie kamers en lekker ontbijt. Wij hadden een weekendje half-pension geboekt via een bekende touroperator. In hun brochure staat vermeld: 'Prima 4-gangen diner' maar in werkelijkheid wordt er een 'gewoon 3-gangen dagmenu' geserveerd. Je auto in de buurt kwijt raken is niet zo evident.

Gereisd met partner in april 2012

• 10Telg27-04-2012

Een aanrader !

Hotel Cosmopolite te Nieuwpoort heeft 3 Sterren, we hebben er enkel dagen verbleven en verdient een 4de ster ! Een prachtig ontbijt buffet voor elk wat wils een topper ! Links vooraan heb je het Comilfo Restaurant waar je jezelf Culinair kan verwennen, zoals speciale vis en kreeften menu's die door de chef heerlijk en op een fris bord worden geserveerd, een topper ! Het personeel is heel gedienstig en vriendelijk alsook behulpzaam ! top ! Rechts vooraan het hotel heb je het restaurant Carrousel waar je kan genieten van heerlijk Belgisch bier, heerlijk Pannenkoeken en wafels! Ook kan je er savonds genieten van heerlijke huisbereide gerechten, van vleessoorten en allerhande vis op verschillende bereide wijze topper! De bediening is zeer uitstekend en heel vriendelijke personeelsleden top !

Pastas zijn ter plaatse gegaard en overheerlijken je bord topper !

Voordelen zijn ook, het is kort bij het strand en een fantastische winkelstraat !

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Linda en Vic28-03-2012

Zeer goed hotel

De vriendelijkheid aan het onthaal was ons eerste ervaring in Cosmopolite. Een ruime, gerieflijke en nette kamer, beter konden wij ons niet wensen. Het ontbijt was ruim voldoende. Lunch en avondmaal kan zowel in het restaurant als in de brasserie (allebei bereikbaar van de lobby van het hotel) Hier is klant nog altijd koning. Wij gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in maart 2012

• 9Johan16-03-2012

Mooi en goed hotel

Wij waren er van 14/03 t.e.m. 16/03/2012, We hadden een mooie kamer alhoewel we met een actie geboekt hebben. Alles wat men nodig heeft was aanwezig, kamer ruim genoeg, badkamer ruim genoeg en de kamer was proper en net. Voor wat ik voorheen gelezen had was het inderdaad druk aan het ontbijt maar er was steeds plaats en het ontbijt werd zeer goed aangevuld, uitgebreide keuze. Alleen het eten in het restaurant was een beetje ondermaats, prijs - kwaliteit.

Gereisd met partner in maart 2012

• 0lien350022-02-2012

Voortreffelijk hotel

Wij verbleven van 18 tot en met 20 feb 2012 in dit hotel en het was voor ons een positieve ervaring. Vriendelijk bij receptie, nette en propere kamers. Ontbijt was idd druk, maar er waren zeker geen tekorten. Alles werd tijdig bijgevuld. Wij keren zeker terug.

Gereisd met partner in februari 2012

• 6daisy04-11-2011

nooit meer

Waarom nooit meer. Geboekt voor 5 dagen eerste dag 30 oktober overrompeling bij ontbijt dus vragen we een tafel voor de dag nadien te reserveren ging niet. Oke de volgende dag meer dan 10 tafels gereserveert ik vraag hoe kan dat sorry meneer das alleen mogelijk met bon. Als je voor 5 dagen 800euro betaald en je word zo behandeld zeggen wij laat maar voor de bon klanten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8lydia18-09-2011

zeer goed hotel

heel goede ligging, zeer proper, wc apart van badkamer, goede bedden, ontbijt ( eindelijk nog eens verse pistolets ipv voorgebakken), ondanks het vele volk in het hotel, geen last van de drukte, zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2011

• 5chantal20-08-2011

veel te duur

kamers echt ouderwets, prijs/kwaliteit veel te duur voor wat het was. gastronomisch weekend geboekt, eten 's avonds en ontbijt was in orde maar voor die prijs hadden wij meer verwacht van dit hotel. niet aan te raden

Gereisd met partner in augustus 2011

Hotel Cosmopolite info