Hotel Cosmopolite

• Sauna

68 reviews over Hotel Cosmopolite

• 5patrick vanbuel09-02-2014

balie personeel zeer zwakskes

zijn net terug van weekeindje nieuwpoort,helaas een stuk minder dan de andere keren wij gaan altijd naar cosmopolite.3 dagen dus 2 nachten op kamer 501, geen warm water!!wij naar de receptie kregen we een andere kamer502 hetzelde weer naar receptie kregen we kamer 508 ja warm water tot een van ons zich gedoucht had weer koud!!! terug naar de receptie toen kamer 520 dus naar 4 kamers verhuist eindelijk de laatste dag warm water!!!bij het uitchecken moesten we nog wel toeristen taks betalen maar voor dit alles nada noppes niks zeer zwak voor zo een hotel en dat wij er meerdere keren per jaar komen heel warm op de kamers ja mer geen warm water,in de zomer zou ik er nie willen liggen tis nu in de winter al om dood te gaan van de warmte ontbijt ok maar ne mierennest niet te doen veel teveel tafels en ge kunt nergens niet door.lounge bar veel te duur maar dat zie je ook wel omdat er maar weinig mensen zitten.hier moeten ze toch iets aan gaan doen anders gaat het bergaf met de "cosmopolite"

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 8Esther16-04-2013

gewoon goed

Wij zijn net terug van een geslaagd weekend. We hebben dit hotel gekozen omdat we graag een dagje Plopsaland en een dagje strand wilden combineren. Wat dat betreft is dit hotel perfect. Er ligt een halte voor de kusttram dichtbij, die je in 20 min voor de deur van Plopsaland brengt. En het strand is dichtbij. Dus ligging perfect. Familiekamer was ook goed, best ruim. Het ontbijt vond ik wat rommelig, Regelmatig moest er wat aangevuld worden en het is niet heel erg uitgebreid, maar wat er staat is wel lekker.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 10goossens kris06-04-2013

wij komen zeker terug!!!

onze algemene indruk is FANTASTISCH!!! in de omgeving is alles aanwezig wat wij nodig hadden. het ligt aan het begin van de winkelstraat, waar je alles kan vinden wat je nodig hebt. Zeer klantvriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit=zeer goed.Tip top ontbijt en netjes.het restaurant hebben wij niet bezocht (kinderen van 7 en 9 jaar, daar moet je niet mee op restaurant gaan).de brasserie is zeer goed, lekker eten, goeie wijn en ideaal voor de kids.de kamers waren proper en lekker warm.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 8DEBOOSERE R.04-02-2013

Een aanrader voor deze prijsklasse.

Kluisje in kleerkast te laag gesplaatst en gaat vanzelf open tegen de spiegeldeur. Wellness-jacuzzi-sauna-zwembad zijn in een ander gebouw 200m. verder... te reserveren (steeds volgeboekt) en te betalen (duur)...€50,00 p.p.u. In de badkamer graag een kleerhanger, warm/koud niet vermeld op kranen Ontbijt oké, kamers en bedden oké, volledig hotel geeft een aangenaam gevoel.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 7baes luk08-10-2012

middelmatig

hotel valt mee, vriendelijke receptie, maar veel te klein restaurant,tevens ontbijtruimte, teveel tafels, om zoveel mogelijk klanten te zetten.begrijp niet wat er met'uitgebreid'ontbijtbuffet word bedoeld, behalve dat men nergens door kan, en in een smalle doorgang zichzelf moet bedienen....gelukkig hadden we geboekt met touroperator, dus aan halve prijs, anders is dit zeker zn geld ni waard

Gereisd met partner in oktober 2012

• 7Bo24-08-2012

Kindvriendelijk hotel

Kindvriendelijk hotel! Enkel spijtig van de wat verouderde 'warme' kamer. Wel proper! En het avondeten was niet super, maar het ontbijt wel uitgebreid!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Ellen en Rudy23-08-2012

heel fijn hotel,prima!

Hotel cosmopolite is een uitstekend hotel,heel lekker ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9marc01-08-2012

heel goed

vriendelijk ontvangst, nette ruime kamers en badkamer prima ontbijt, wel drukke eetzaal, verse jus zou eventueel mogen prima ligging

Gereisd met partner in juli 2012

• 9isabelle30-07-2012

heel mooie kamer en super ligging

Net terug van 3 dagen nieuwpoort. Met 2 kids en 2 volwassenen hadden we een familiekamer geboekt: super! Mooie, hedendaagse en ruime kamers met tussendeur. Nette en ruime badkamer. Ook het ontbijt was erg lekker! Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8snieuwland26-07-2012

Mooie plek

Fijn hotel met hele goede kinderkamers. Wij hebben het hotel gebruikt als uitvalsbasis voor de omgeving en om naar Plopsaland te gaan. Hotel is mooi en schoon, enige kritiek is het zeer beperkte ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Hotel Cosmopolite info