Hotel Cosmopolite

4.5Matig

• Sauna

68 reviews over Hotel Cosmopolite

• 9Karel, Kristina15-04-2017

Mooi, verzorgd, super familiekamer voor 4!

We hebben al veel 4* hotels gezien die aan dit hotel niet kunnen tippen. Eerste maal geboekt in de krokusvakantie met dochter en kleindochter. Doordachte indeling met twee aparte en mooi ingerichte kamers voor 2 personen en heel vriendelijke ontvangst. Voeg daarbij een super ontbijt in buffet formule waar letterlijk alles aanwezig was...top gewoon! Je kan natuurlijk aanhalen dat er geen zwembad is maar daar zochten we in februari/maart nu niet direct naar! De hotelparking was ook niet beschikbaar wegens wegenwerken in de aangrenzende straat maar geen probleem in die periode!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 8Tina Claeys10-04-2017

Dichtbij de zee en de winkels!

Toffe familiekamer, dichtbij de zee, de winkels en horeca, Garage gehuurd voor de auto. Nieuwpoort is wel aan de prijzige kant om te eten en drinken. Maar was wel eens leuk om te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Tim Vanderveren31-10-2016

Geweldig

Al verschillende malen geweest . Gaan zeker nog terug . Zeer vriendelijk personeel . Ontbijt is super . Eten lekker maar wel wat duurder . Dichtbij strand . Die ene keer dat ons zoontje ziek was geworden en we naar huis gegaan zijn hebben we de resterende 2 dagen volledig terugbetaald gekregen , echt super !!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9Michel18-09-2015

Super familiehotel

Voor de tweede keer in dit hotel o.a. voor een bezoek aan Plopsaland (op 15 minuten rijden). Hotel ligt op 40 passen van het strand. Zeer mooie en ruime familiekamer met twee aparte slaapgedeeltes, bad en douche. Onwijs leuk restaurant, goed eten en kinderentertainment.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 9fiekecoomans16-06-2015

Meer dan voor herhaling vatbaar!

Perfecte ligging, mooie studio's hier en daar wel al wat opknapwerk), weinig lawaai van verkeer, heerlijk restaurant en brasserie en uitgebreid ontbijt. Hier gaan we met plezier naar terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 8Kamiel05-06-2015

goed tot echt goed

Mooie kamer en badkamer,maar warm in de gang en op de kamer.

Gereisd met partner in mei 2015

• 6rita25-11-2014

wat een mentaliteit van het personeel ... :-(

Hier gelogeerd via touroperator. Op het hotel is eigenlijk niet veel negatief te melden buiten het feit dat er Wifi gratis beloofd was en dat dit in onze kamer Niet kon ! Maar het personeel .... hier is nog veel werk aan de winkel. Wanneer men in het hotel aankomt en incheckt krijgt men volgende verwelkoming : kamer xxx, daar is de lift ! ..... en dat was het dan ! Netjes en klantvriendelijk is anders ! Het eten in brasserie Carousel : superduur:! 18 euro voor 1 tomaat met wat mozarella tussen en 3 blaadjes rucola - sorry ! dat is er ver over ! Dus slotsom : absoluut Niet klantvriendelijk !!!! Helaas .....

Gereisd met vrienden in november 2014

• 7Jessie23-07-2014

Enkel voor de ligging zou ik terugkeren

Veel verwacht van dit hotel. Bij aankomst om 10u was onze kamer al vrij, maar nog niet gepoetst. Nadat we onze bagage op de kamer hadden geplaatst, besloten we toch maar even naar het strand te gaan. Bij onze terugkeer rond 15u kwamen we tot D vaststelling dat de kamer nog steeds niet was gepoetst. Bij ons beklag aan de balie werden we afgescheept met het feit dat het personeel tot 17u de tijd had om onze kamer te poetsen. En om stipt 17u kwamen ze het dus doen. Daar ik mijn rust nodig heb, ben nl een kankerpatiënt, vond ik dit geen lachertje. Dan over naar het avondeten, heel erg lekker maar vrij duur. Ontbijt verliep chaotisch en je kon er zeker niet op je gemak ontbijten

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Erik Stas05-03-2014

Top hotel

Grote kamer. Oké de kamer zag er niet uit zoals op de foto's (oude gedeelte d.w.z aan de kant van de Franslaan). Maar de badkamer was wel zoals op de foto. Het was er heel proper (wij zijn al in veel slechtere hotels geweest) Ontbijt was geweldig (veel keuze en steeds bij gevuld) de ruimte was wel klein, maar niet storend. Zeer vriendelijk personeel. We kunnen niet zeggen dat we slechte ervaringen hebben gehad.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

• 5Frank02-03-2014

Prijs niet waard, geen organisatie

1 overnachting met 3 personen aan 175€, verouderde kamer, toilet niet proper, douchekraan stuk, zicht op de 'achterkant van Nieuwpoort', ontbijt in totale chaos (te veel mensen voor de ruimte en personeel). Blijkbaar kan iedereen, ook niet hotelgasten, daar ontbijten maar wegens gebrek aan organisatie is hier geen controle op (gratis ontbijt voor de durvers tijdens de drukke periodes) De bar is peperduur, bv 7€ voor een cappuccino, ook hier lang wachten op bediening. De foto's op de website komen zeker niet overeen met de kamer die wij kregen. Blijkbaar is er een vernieuwd en een oud gedeelte. De ligging van het hotel was goed.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

Hotel Cosmopolite info