Géén boekingskosten

8.7FantastischScore uit 12 reviews

Bed & Breakfast info

12 Reviews over Blanches Voiles

• 8Coenen Christel13-04-2014

Rustige B&B met mooi zeezicht!

Mooie locatie, zicht op zee. Weinig te doen in Nieuwpoort bad s avonds na 20u kn paasvakantie.

• 2ferdipauwels29-05-2013

Serieuse tegenvaller

Deze B&B laat veel te wensen over, zeker wat prijs - kwaliteit betreft, oud en bijna vervallen gebouw ( aan de voorkant ) kamers en badkamers laten veel te wensen over, zeker wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar....

• 10Buntinx Willy14-08-2012

Heerlijk genieten!

Vriendelijke ontvangst. Mooie, ruime kamers en gemeenschappelijke ruimtes met 'design'-toetsjes. Heerlijk onbijt met elke dag wel enkele 'verrassingen'. Vlak bij het strand. Optimaal voor zonnekloppers (strandcabine met strandzetels). Mooi uitzicht! Ideaal gelegen in Nieuwpoort met heel wat 'makkelijke' uitwijkmogelijkheden. Kamers worden netjes onderhouden. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig en beschikken over een gezonde dosis humor! Leuk is ook dat je je wagen er kwijt kan, want tijdens het seizoen is dat een 'ramp' in Nieuwpoort. Echt kindvriendelijk (- 12) is het er niet, maar dat is voor ons persoonlijk eerder een pluspunt! Hier zien ze ons zeker terug!

• 10Kris en Ingrid18-07-2011

SUPER B&B

Wij zijn net terug van een fantastisch weekend in de bed and breakfast van Ann en Franky. we hebben echt genoten van het prachtige uitzicht vanuit onze mooie kamer. En zeker van het super lekkere en uitgebreide ontbijt. (champagne, yoghourt met vers fruit, vers fruitsap, broodjes, koffiekoeken, kaas en beleg, een eitje en altijd een heerlijk dessertje). Voor ons is het zeker een top-adres aan de belgische kust !!!! Het was ook al ons vierde verblijf, dat zegt genoeg....

• 9Elke en Steffi17-07-2011

Een prachtige B&B waar je tot rust kan komen

We werden hartelijk ontvangen met een glaasje champagne. Daarna kregen we een korte rondleiding en konden we zelf de B&B verkennen. Groot pluspunt: Hebben veel vertrouwen in de bezoekers en stralen grote rust uit waardoor je zelf ook tot rust kan komen. Konden elke morgen genieten van een groot en lekker ontbijt. Ook de kamers waren rustgevend en modieus ingericht. Zeker een plaatsje om nog terug te komen.

• 10Chris29-06-2011

Verblijf in Blanches Voiles

Ik ben enkele dagen met mijn moeder (84 jaar) in Blanches Voiles geweest. De hartelijke en attente ontvangst, de prachtige en ruime kamer en het heerlijk ontbijt nodigen uit om niet te lang meer te wachten om terug te gaan en dit adres te koesteren.

• 10Chris en Jan26-09-2008

Ons adresje aan zee!!

Bang om dit adresje vrij te geven... Maar toch... reeds 3 keer waren we er.. binnenkort gaan we er weer heen... en dit zal eker niet de laatste keer zijn!!

Het is " ons plekje " aan zee geworden!! Alles is daar TOP!! De ontvangst van An en Francky, de kamers , het ontbijt!! Maar vooral de gezellige plek- daar onthaast je écht!

Voor mijn man en ik is dit de ideale plaats om eventjes alles aan de kant te schuiven en te genieten!!

• 9Myriam Vrolix15-09-2008

Uitmuntend

Fantastisch ontbijt, zalige bedden, ontspannende sfeer.

• 9Annie Sachem20-08-2008

weekend om nooit te vergeten

Als je eens in de luxe watten wilt gelegd worden kies dan voor Blanches Voiles.

• 9Goossens Anne-Marie19-08-2008

Zeker een aanraader !

Ik ben er al 2 keer geweest, de eerste keer met wat vrienden en iedereen was onder den indruk, ontvangst was heel sympathiek, de kamers zijn heel spacieus en proper, super ontbijt met 1 glas champagne! en de 2de keer ben ik met mijn echtgenoot geweest en hij was ook heel tevreden. We zullen zeker nog eens gaan!

Bed & Breakfast Blanches Voiles info