Camping BestCamp Nieuwpoort

8.7Staat v/h sanitair
8.4Hygiëne

Camping Info

• Kinderopvang

Kindvriendelijk kamperen in het Belgische Nieuwpoort op Bestcamp Camping. Knuffelen op de dierenweide of klimmen en klauteren in de sporthal. De waterratten kunnen terecht in het zwembad. De stacaravans zijn netjes en voorzien van een wasmachine. Een bezoek aan Brugge is een aanrader, je staat er in drie kwartier.

We hebben een aantal aanbieders voor BestCamp Nieuwpoort voor je op een rij gezet:

8 reviews over Camping BestCamp Nieuwpoort in het Nederlands

• 9Bm06-09-2019

Mooi en verzorgd

Mooie verzorgde camping! Mooi nieuw hoofdgebouw en leuke speeltuintjes. Personeel ook vriendelijk. De 4 persoons stacaravan is heel mooi. Modern ingericht, ruim en schoon!

8Eetgelegenheden
    10Staat v/h sanitair
    10Hygiëne

• 10Tirsa13-06-2019

Heerlijk Hemelvaartweekend

Ondanks dat er wat werkzaamheden aan het hoofdgebouw werden gedaan hebben wij een prima verblijf gehad met Hemelvaart. Het nieuwe zwembad werd geopend, wij hebben heerlijk kunnen zwemmen! Het weer was heerlijk dus we konden heerlijk buiten op de veranda voor de caravan zitten. Strand was op korte afstand van de camping, ideaal! Zijn erg benieuwd naar het nieuwe hoofdgebouw, een verblijf met de herfstvakantie is dus al geboekt.

9Eetgelegenheden
    9Hygiëne

• 2018
    9Daan30-10-2018

Fantastisch weekendje weg

Wij zijn eind september een weekendje op deze camping geweest in één van de nieuwe stacaravans. Deze heeft echt onze verwachtingen overtroffen, de stacaravan was erg ruim, netjes, er zat een vaatwasser in en een fijne hoekbank, goede bedden en een ruime douche. Wij zijn een dagje naar Brugge geweest, erg leuk stadje en parkeren in de stad is niet duur. Zeker een aanrader, ook voor een weekendje.

9Kindvriendelijk
    9Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit
    8Eetgelegenheden

• 5Monique24-07-2018

Erg saai

10 dagen op deze camping geweest. Waren met kleine en grote kinderen. We waren aangekomen mer meerdere auto s maar we mochten maar met 1 op de camping snap ik maar we mochten er niet eens op om de ene auto uit te laden. . Ze zijn aan het verbouwen en keken op bouwval. De stacaravan die we gehuurd hadden was dik in orde prima. Bij het restaurant moest je erg lang wachten Voordat er eens iemand kwam ( bijna een uur).2x in de week in het hoogseizoen gesloten. Qua animatie was er alleen in het weekend wat te doen. Voor de kinderen geen idee waar ze zaten staat nergens aangegeven. Bakker en winkel waren prima veel keuze in brood. Zwembad water was prima qua temperatuur maar verder heb je niets daar je kunt er niet liggen er staan een minimaal aantal kuipstoeltjes. En verplicht douchen oftewel je moet door een sensor gaat de douche aan al je spullen nat. Ijs tent bij zwembad was gesloten . Wij vonden het een saaie camping.

5Hygiëne

Met vrienden

• Oude reviews

10Georges en Darline04-02-2016

Prachtige voorjaarsvakantie

Mooie ligging , comfortabele accomodaties , op wandelafstand van de haven met veel restaurantjes . Alles was aanwezig in ons huisje die voorzien was van een klein buitenterras , tevens gelegen vlakbij het zwembad en sportveld

10Ligging

• 10Frank04-09-2015

Geweldig

Voor de 2de keer hier in een stacaravan. De stacaravan is, ook in het grote BestCamp-model, best wel klein voor 4 personen. Het park zelf maakt heel veel goed. Leuke animatie, veel speeltuintjes, een dierenweide een grote sporthal en een indoor kinderspeeltuin/klimtoestel. Een groot openlucht zwembad met zeer goede badmeesters, 't zwembad bestaat uit drie baden, w.o. een peuterbad. Verder heeft de camping een redelijk groot reastaurant op het park en een snackbar. De receptiemedewerk(st)ers zijn nogal stug maar wel behulpzaam. Er is heel veel te doen in de omgeving.

10Staat v/h sanitair

• 7Chantal06-08-2014

Prima om te overnachten ivm Plopsaland

Stacaravans zijn heel netjes!

8Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    6Eetgelegenheden

• 8Frank Otter02-07-2013

Prima plek, met name in het hoogseizoen

BestCamp heeft een eigen terrein bij de Kompascamping, maar huurders mogen alle faciliteiten gebruiken van de camping, zoals de speelzolder, sporthal, speeltuinen en zwembad. De beheerder van BestCamp is zeer behulpzaam bij problemen, maar is vaak afhankelijk van Kompas. Zo was het gras om de stacaravan ruim 30 cm hoog, maar wilde Kompas het niet maaien. Toen mijn zoontje van 2 een bloedneus in bed kreeg, kregen wij zonder problemen een ander lakenpakket. Heel belangrijk: hij s 24/7 bereikbaar als er iets ernstigs is. Helaas gaat Kompascamping uit van het laagseizoen bij het kampeerterrein en heeft dus vaak veel faciliteiten gesloten, zoals door de week het restaurant, de frituur, de speelzolder. Als is de camping bereid bij slecht weer de speelzolder toch open te doen. De stacaravans zijn netjes, volledig (al zou een magnetronoven handiger zijn dan een magnetron). Het terrein is autovrij, je kunt de auto op een parkeerplaats achter laten. BestCamp is zeker een aanrader!

9Prijs/kwaliteit

1 tip over Camping BestCamp Nieuwpoort

• Frank Otter, 02-07-2013

In Nieuwpoort langs de haven zijn vele restaurantjes die om 18:00 uur open gaan. Prima en gevarieerd eten daar. Zoek de Okay supermarkt in de richting van Westende Dorp, vlak nadat je Lombardsijde inrijdt. Neem met 4 personen toch de grotere versie voor 6 personen.

1 vraag over Camping BestCamp Nieuwpoort

• van Dijk, 21-07-2017

Aantal kampeerplaatsen

Hoeveel kampeerplaatsen heeft deze camping?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig