Aparthotel Zeegalm (+ appartementen)

7.7Goed

België, West Vlaanderen, Middelkerke - Bad Middelkerke

Op vakantie geweest naar Zeegalm (+ appartementen)?

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Zeegalm (+ appartementen) voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

37 reviews over Aparthotel Zeegalm (+ appartementen)

• 2018
    8leen11-08-2018

goede prijs kwaliteit

Slechts 1 nachtje hier verbleven. Rustig gelegen en toch dicht bij het strand en de dijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Carina Luyten27-05-2017

Zalig

Nette kamer met zeezicht en koelkast. Hotel ligt op de dijk van Middelkerke. De prijs voor een kamer met ontbijt was schappelijk, ontbijt was lekker en er was zeker voldoende aanwezig. Vriendelijk onthaal en in het restaurant kan je heel lekker eten en zeker niet duur. Sowieso een aanrader !

Alleen gereisd in augustus 2016

• 8dusoleillaura27-02-2017

Zeer aangenaam verblijf gehad

Leuke studio, alles was aanwezig. Badkamer zou wel vernieuwing kunnen gebruiken. Ontbijt in het park was niet zo geweldig. Koffie was net afwaswater.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 8Rudi Schepens11-02-2017

leuke en aangename plek

Aangenaam vertoefen dicht bij strand en aan de MTB routes

Gereisd met partner in februari 2017

• 2M. Janssen10-12-2016

nooit meer

Zeer vies appartement, bloedvlekken in kussen, etensresten en haren aan bestek, kapotte kraan in keuken, ei koken duurde ongeveer 1,5 uur (slechte elektrische pitten), oude rafelige handdoeken, vuile vloer, vuil bad, toilet blijft na het doorspoelen een uur doorlopen. Hadden voor 2 nachten geboekt zijn na 1 nacht weer vertrokken. Na klachten over het schoonmaken werd gezegd dat de "kuisploeg" al naar huis was.

Gereisd met partner in december 2016

• 10Yvonne18-09-2016

Fijne kamers

Fijne kamers goed bed lekker ontbijt niets te klagen gehad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Francois22-08-2014

Dicht bij het stand met nette accomodatie

Zeelgalm 36 rechtstreeks gehuurd bij de eigenaresse. Nette en schone bungalow. Park is niet bijzonder, weinig speelgelegenheid voor de kinderen, maar wat fantastisch is, is dat het park op slechts een paar honderd meter van het strand is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7Bogaerts Anneke24-07-2012

Kleine verzorgde studio/huisje

Modern ingerichte studio, alles aanwezig vr enkele dgn aan zee, vlak aan de duinen, ideaal vr de honden, ontbijt basic maar lekker. Het zetelbed in de woonkamer is beter dan de 2 bedden in de slpk. De slpk geeft een benauwd gevoel, is soort van box in de ruimte. Op camping Mijn plezier, vlakbij, zéér lekker gegeten voor eerlijke prijs. Bij regen is er niets in de buurt om te doen. Nadeel : de receptie is zéér beperkt open. Bij regen loopt het water binnen in de eetzaal. Supermarkt en winkels enkele km rijden. Voordeel : honden welkom, direct aan de duinen, goede prijs/kwaliteit. Ideaal vr een weekendje weg, bij langer verblijf is studio echt klein. Voor een week zouden wij een vissershuisje met tuintje huren.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Lesley11-06-2012

Voor herhaling vatbaar

Mijn man en ik hebben hier net 3 nachtjes gelogeerd en wij zijn zeer tevreden teruggekeerd. Het zijn gezellige kleine studiootjes. Op 5 minuten wandelen ben je aan de zee, dus wat wil je nog meer? Het personeel is er vriendelijk. De enige minpuntjes zijn ten eerste de muffe geur in de lakens. Het was niet zo erg dat het stoorde maar het gaf wel het gevoel dat ze misschien niet gewassen worden zoals het zou moeten. En ten tweede vond ik het wel lastig dat er niet de ganse dag iemand aanwezig was aan de receptie. Enkel 's morgens tussen 9 en 12h en 's namiddags tussen 14 en 18h. En op zondagnamiddag zelfs niemand dus als je net dan met een dringende vraag zit, zoals wij voorhadden, en je kan aan niemand uw vraag stellen, dat is wel heel lastig. Maar voor de rest zijn we heel tevreden en ik denk wel dat ze ons hier nog een keertje gaan terugzien

Gereisd met partner in juni 2012

• 7natasja19-09-2011

jammer van de schoonmaakdame...

Het zijn echt hele leuke ingerichte studiootjes, zeker voor de prijs die je betaald.Ik had mijn twijfels n.a.v. enkele reactie's hier op zoover, maar inmiddels zijn alle studio's gerenoveerd zoals op foto's. Mooie uitklapbank, welke in een handomdraai tot een goede 2 persoonsbed wordt omgetoverd, flatscreentv, magnetron, voldoende handdoeken etc. Maar de poetsvrouw is wat slordig...ze hebben inderdaad wat last van pissebedden daar, niet heel veel, maar heb er een paar zien lopen en dooie zien liggen.Die lopende, ja ach...doe wat aan de vocht binnen, en die dooie....hadden opgeruimd kunnen worden. Wc's waren vies, zo ook enkele keukenkastjes van binnen (snijplank met vieze laagje mos erop).Erg jammer, want opzich toont het allemaal fris en fruitig, maar missen net het puntje op de i, waardoor je niet relaxed gaat plassen. Balkon is idd niet kindvriendelijk.babybedje stond niet klaar zoals afgesproken, en de dame aan de receptie tel.vroeg of we het zelf konden oplossen, ze lag al in bed.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Aparthotel Zeegalm (+ appartementen) info