Aparthotel Zeegalm (+ appartementen)

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag21°
Aparthotel Zeegalm (+ appartementen)
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Zeegalm (+ appartementen) voor je op een rij gezet:

36 reviews over Aparthotel Zeegalm (+ appartementen) in het Nederlands

goede prijs kwaliteit

leen
11-8-2018

Slechts 1 nachtje hier verbleven. Rustig gelegen en toch dicht bij het strand en de dijk.

Zalig

Carina Luyten
27-5-2017

Nette kamer met zeezicht en koelkast. Hotel ligt op de dijk van Middelkerke. De prijs voor een kamer met ontbijt was schappelijk, ontbijt was lekker en er was zeker voldoende aanwezig. Vriendelijk onthaal en in het restaurant kan je heel lekker eten en zeker niet duur. Sowieso een aanrader !

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

Zeer aangenaam verblijf gehad

dusoleillaura
27-2-2017

Leuke studio, alles was aanwezig. Badkamer zou wel vernieuwing kunnen gebruiken. Ontbijt in het park was niet zo geweldig. Koffie was net afwaswater.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke en aangename plek

Rudi Schepens
11-2-2017

Aangenaam vertoefen dicht bij strand en aan de MTB routes

Gereisd Met partner in februari 2017

nooit meer

M. Janssen
10-12-2016

Zeer vies appartement, bloedvlekken in kussen, etensresten en haren aan bestek, kapotte kraan in keuken, ei koken duurde ongeveer 1,5 uur (slechte elektrische pitten), oude rafelige handdoeken, vuile vloer, vuil bad, toilet blijft na het doorspoelen een uur doorlopen. Hadden voor 2 nachten geboekt zijn na 1 nacht weer vertrokken. Na klachten over het schoonmaken werd gezegd dat de "kuisploeg" al naar huis was.

Gereisd Met partner in december 2016

Fijne kamers

Yvonne
18-9-2016

Fijne kamers goed bed lekker ontbijt niets te klagen gehad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Dicht bij het stand met nette accomodatie

Francois
22-8-2014

Zeelgalm 36 rechtstreeks gehuurd bij de eigenaresse. Nette en schone bungalow. Park is niet bijzonder, weinig speelgelegenheid voor de kinderen, maar wat fantastisch is, is dat het park op slechts een paar honderd meter van het strand is.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Kleine verzorgde studio/huisje

Bogaerts Anneke
24-7-2012

Modern ingerichte studio, alles aanwezig vr enkele dgn aan zee, vlak aan de duinen, ideaal vr de honden, ontbijt basic maar lekker. Het zetelbed in de woonkamer is beter dan de 2 bedden in de slpk. De slpk geeft een benauwd gevoel, is soort van box in de ruimte. Op camping Mijn plezier, vlakbij, zéér lekker gegeten voor eerlijke prijs. Bij regen is er niets in de buurt om te doen. Nadeel : de receptie is zéér beperkt open. Bij regen loopt het water binnen in de eetzaal. Supermarkt en winkels enkele km rijden. Voordeel : honden welkom, direct aan de duinen, goede prijs/kwaliteit. Ideaal vr een weekendje weg, bij langer verblijf is studio echt klein. Voor een week zouden wij een vissershuisje met tuintje huren.

Gereisd Met partner in Fri Jul 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Lesley
11-6-2012

Mijn man en ik hebben hier net 3 nachtjes gelogeerd en wij zijn zeer tevreden teruggekeerd. Het zijn gezellige kleine studiootjes. Op 5 minuten wandelen ben je aan de zee, dus wat wil je nog meer? Het personeel is er vriendelijk. De enige minpuntjes zijn ten eerste de muffe geur in de lakens. Het was niet zo erg dat het stoorde maar het gaf wel het gevoel dat ze misschien niet gewassen worden zoals het zou moeten. En ten tweede vond ik het wel lastig dat er niet de ganse dag iemand aanwezig was aan de receptie. Enkel 's morgens tussen 9 en 12h en 's namiddags tussen 14 en 18h. En op zondagnamiddag zelfs niemand dus als je net dan met een dringende vraag zit, zoals wij voorhadden, en je kan aan niemand uw vraag stellen, dat is wel heel lastig. Maar voor de rest zijn we heel tevreden en ik denk wel dat ze ons hier nog een keertje gaan terugzien

Gereisd Met partner in juni 2012

jammer van de schoonmaakdame...

natasja
19-9-2011

Het zijn echt hele leuke ingerichte studiootjes, zeker voor de prijs die je betaald.Ik had mijn twijfels n.a.v. enkele reactie's hier op zoover, maar inmiddels zijn alle studio's gerenoveerd zoals op foto's. Mooie uitklapbank, welke in een handomdraai tot een goede 2 persoonsbed wordt omgetoverd, flatscreentv, magnetron, voldoende handdoeken etc. Maar de poetsvrouw is wat slordig...ze hebben inderdaad wat last van pissebedden daar, niet heel veel, maar heb er een paar zien lopen en dooie zien liggen.Die lopende, ja ach...doe wat aan de vocht binnen, en die dooie....hadden opgeruimd kunnen worden. Wc's waren vies, zo ook enkele keukenkastjes van binnen (snijplank met vieze laagje mos erop).Erg jammer, want opzich toont het allemaal fris en fruitig, maar missen net het puntje op de i, waardoor je niet relaxed gaat plassen. Balkon is idd niet kindvriendelijk.babybedje stond niet klaar zoals afgesproken, en de dame aan de receptie tel.vroeg of we het zelf konden oplossen, ze lag al in bed.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zeegalm (+ appartementen) in Middelkerke - Bad Middelkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zeegalm (+ appartementen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.