Géén boekingskosten

8.6FantastischScore uit 28 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 28 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Schoorbakkehoeve

• 5Patrick21-08-2018

Nooit meer

Prachtige omgeving om te fietsen. Een goede nachtrust was er echter niet! Tot 24 uur draait de koeling van hun vleesverwerkend bedrijf, daarna wordt je wakker gehouden door de koeling van de keuken of dergelijke. Zelfs met de ramen dicht wordt je wakker gehouden. Wanneer men dit aan de receptie meldt is men akkoord dat de koeling van het bedrijf tot 24 uur blijft draaien, maar i.v.m. de andere koeling geeft men de indruk dat je staat te liegen en dat er geen andere koeling is. Wanneer we na twee nachten wensten te vertrekken waren we zelfs verplicht om de helft van de derde overnachting te betalen.

• 9Anne11-07-2017

Voor wie rust zoekt in de polders is dit een erg aangename plaats, voor fietsers alles voorzien, op 10 km afstand van Nieuwpoort, eigen keuken met fantastische chef ( opgelet niet elke avond is het restaurant geopend), buitenterras en binnenkoer met speeltuin. Dus ook voor kinderen fijn.

• 10Lynn21-08-2012

Super vakantie!

Uit onderstaande reacties was ik wat bang om daar naartoe te gaan maar het is zeker niet waar wat geschreven staat! De kamers zijn mooi en netjes en de maaltijden zijn werkelijk heerlijk! Super kindervriendelijk en voorzien van binnen en buitenspeeltuin, go-carts,... Behulpzaam personeel en een uitnemende ligging! Wij gaan zeker nog terug!!

• 7edwin_buggenhout30-07-2012

Onder de verwachting

Keken vooral uit naar het eten maar werden zwaar teleurgesteld. Het restaurant is vooral gekend voor zijn specialiteiten Limousin rundsvlees en de visschotel. Onze Limousin steak was een smaakloos, eerder gekookt, vermoedelijk uit de diepvries komend stuk vlees en de visschotel bestond uit een heel grote portie aardappelpuree en gekookte, vermoedelijk uit de diepvries komende vis (zalm, tongrolletjes, kabeljauw) met veel room- en smaakblokjes saus. M.a.w. boers eten, boers kader .

• 0schouwenaar07-05-2012

geweldig!

Geweldige oude hoeve met hotelkamers. Kamers zijn erg mooi en nieuw en ontbijt en diner is ook geweldig. Aardige eigenaren. Voor gezinnen met jonge kinderen zit je 10 minuten van Plopsaland met de auto en ook ongeveer 10 minuten van de kust. (leuk met de kusttram de hele kust bekijken) Er zit ook een boerderij naast met een slagerij en het vlees wordt in het restaurant opgediend. (heerlijk)

• 8kf02-08-2011

Lekker gegeten

Eten was voortreffelijk. Enige minpunt was dat de gevraagde klassewijn niet van het opgegeven jaartal was, maar een jaar jonger.

• 7De boer15-01-2011

Tegenvallende kamers

Op de website stonden enkele foto's van de familiekamer waardoor bij ons de suggestie was gewekt dat er sprake zou zijn van 2 aparte kamers. De reactie in het hotel was; dat denkt iedereen. Uiteindelijk dus met 2 kleine kinderen in 1 ruimte moeten slapen. Verder is hotel best kind vriendelijk, maar staat het ontbijt, service en de kamers niet in verhouding tot de prijs.

• 6vermeesch01-11-2010

middelmatig niet voor herhaling

Hadden veel verwacht van dit " kort gastronomisch " weekend. Onthaal was correct maar zonder charme, kamers waren ok en zeer netjes. Verwarming op de kamer zelf bleek niet te werken, gelukkig wel in de overigens nette badkamer. Het geen waarvoor we gekomen waren; het gastronomische ; was ondermaats. Dit kan iedere huis tuin en keukenkok op tafel toveren. Ook de sfeer in het restaurant had meer weg van een grootkeuken, snel en aan de lopende band. Bediening was ruw en absoluut niet vriendelijk. Kortom zijn geld niet waard. Ook het ontbijt was aan de magere kant. Voor die prijs 170 euro / pers kan je veel beter krijgen. Echt geen aanrader.

• 10Vermeulen19-08-2010

wauw!

Ons verbijf in Schoorbakkehoeve was fantastisch, na de toch wat slechtere reacties over de kamers hebben we ons erover eerst een geinformeerd, en de uitbater zeiden dat ze het probleem hebben gevonden en opgelost,dus vanaf nu OP GEEN ENKELE KAMER NOG EEN OF ANDERE RIOOLLUCHT! En dat was ook zo, het verblijf is fantastisch goed meegevallen,wij komen zeker nog terug. Supervriendelijk personeel, toffe uitbaters, en uitnemend lekker eten, echt gastronomisch!!

• 10Vermeulen27-03-2010

Wauww...

Dit is een hotel waar ik nu al enkele keren ben geweest, nog altijd heel goed en het hotel is als maar aan het renoveren om alles optimaal te houden. Gastheer en vrouw altijd heel vriendelijk en hun personeel zeker ook. ER KOMT IN DIT HOTEL EEN WELLNES MET GROOT ZWEMBAD,dit zal er zijn binnen enkele maanden.

Hotel Schoorbakkehoeve info

Het complex