Appartement Residentie Excelsior Studio 46stersterster

10Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Middelkerke - Bad Middelkerke

Op vakantie geweest naar Residentie Excelsior Studio 46?

10Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

2 reviews over Appartement Residentie Excelsior Studio 46

• 10Charlotte25-09-2013

Super schattig en een top uitzicht!!

Samen met mijn vriend was ik een week in dit schattig appartementje. Het uitzicht was super mooi, ik had er uren naar kunnen kijken. De keuken is met alles voorzien. In het appartement vind je alles, wat je nodig hebt voor een gezellige week (dvds, spelletjes, tips voor uitjes etc.). Onze auto hadden wij niet nodig. De kusttram stopt direct voor de deur, dat zou ik thuis ook wel leuk vinden :P Wij denken zeker nog vaak aan deze week terug en komen zeker nog wel een keer naar Middelkerke!

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Charlotte25-09-2013

Super schattig en een top uitzicht

Ik had een mooie week aan zee, samen met mijn vriend. Het uitzicht op de zee was super mooi. Ik had er uren naar kunnen kijken. Voor twee personen is het een super appartement. De keuken was met alles voorzien. In het appartement was alles te vinden, wat je nodig hebt voor een gezellige week (dvds, spelletjes, tips voor uitjes etc.). Zelfs zonder auto waren veel uitjes mogelijk, de kusttram stopt direct voor de deur - zou ik thuis ook wel leuk vinden :P Wij denken zeker nog vaak terug aan deze week en wij komen zeker nog een keer naar Middelkerke!

Gereisd met partner in januari 2013

0 tips over Appartement Residentie Excelsior Studio 46

1 vraag over Appartement Residentie Excelsior Studio 46

• Maes theo, 12-06-2019

Bierweekend

Is het nog vrij van zat 15 juni tot maandag 17 juni? Wat is de prijs voor deze periode? Moet men dekbedovertrek mee nemen? Is water en elektriciteit inbegrepen in de prijs?

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4