Géén boekingskosten

Hotel Landgoed de Kastanjeboom

BelgiëWest VlaanderenMiddelkerke - Bad Middelkerke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Landgoed de Kastanjeboom voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

4 Reviews over Landgoed de Kastanjeboom

• 8Vincent Gerits13-05-2013

authentieke locatie

heel vriendelijk onthaal, prima service, erg mooie locatie & uitmuntende hoeve, eten voortreffelijk, kamers zijn ruim. spijtig vh weer maar was heel leuke ervaring. ontbijt erg verzorgd, verse producten. Avondeten was bijzonder lekker. 1 klein minpuntje, badkamer was goed maar douchegordijn zou geen overbodige luxe zijn, en liever deur dan gordijn. Dubbel bed was wat aan kleine kant. Maar voor de rest 'n absolute aanrader !

• 10aj.middel10-08-2011

Een paradijsje vlak buiten Brugge

Voor een weekend Brugge of als uitvalsbasis richting het zuiden van Europa maar ook om hier vakantie te houden is dit een prachtige plek. De eigenaar Eddy en zijn vrouw hebben de boerenhoeve tiptop verzorgd. Het ontbijt was werkelijk fantastisch. Een mooi opgemaakte tafel met bloemengarnering (allemaal eetbaar en uit eigen tuin). Voor het diner moet je van tevoren reserveren. Helaas waren wij daarvoor te laat. De volgende keer (die komt er zeker) gaan we ook op de Kastanjeboom dineren. We hadden een prachtige suite (de lavendelkamer). Petje af voor de smaak waarmee de hoeve, tuin en kamers zijn ingericht.

• 10Marie30-07-2011

Genuss für Leib und Seele!!!

Wer Erholung und Ruhe und hervorragendes Essen schätzt, ist hier genau richtig.

• 10Carina02-06-2009

Fantastische locatie!

Landgoed de Kastanjeboom is hemel op aarde!! Een oase van rust, een streling voor het oog. Mijn mama en ik hebben een superweekend doorgebracht.

Hotel Landgoed de Kastanjeboom info