Vakantiepark Jonckershof

Meer vakantiepark info

69 reviews over Vakantiepark Jonckershof

• 10A. Herberts26-09-2020

Mooie locatie

De bungalow is van alle gemakken voorzien. Het park ligt op loopafstand van het strand waar ook leuke winkels zijn. Het ligt vooral heerlijk rustig. Wij hadden een 4 persoons bungalow.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2018
    7Kim18-07-2018

Toppie👍

Mooi net huisje. Zeer goede ligging naar het centrum van Westende en de zee. We hebben genoten en komen vast nog eens terug👍

• 5Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8jozetcorstjens20-03-2018

fantastisch

Westende ligt ongeveer in het midden van de Belgische kust, je kunt gemakkelijk naar boven (Knokke)of onder( de Panne). We hadden goed weer, de kust tram was een uitkomst.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in september 2017

• 8Jansjes13-02-2018

Wel voor herhaling vatbaar!

Het park ligt op loopafstand van het strand waar ook winkels zijn. Het ligt vooral erg rustig. Wij hadden een 4 persoons bungalow. De bungalows zijn geschakeld. Ik vond dat we zeker privacy hadden. De bungalow is van alle gemakken voorzien. Het meubilair is wel wat verouderd. De vloer was niet schoon. Ik heb maar een rubber bezem en allesreiniger gekocht om zelf de vloer te dweilen, maar echt veel schoner kreeg ik het niet! Er stond wel een stofzuiger. Ideaal met zand wat de kids en de honden mee naar binnen namen. Ook het bed was niet schoon. Beddengoed zag er schoon uit, maar rook niet fris. Het bed sliep wel heerlijk! Met een paar kleine aanpassingen zouden ze de bungalows zoveel mooier kunnen maken! Haal vooral al die verschillende schilderijen weg en verf de muren met een fris kleurje.... De kids en onze honden hebben genoten. Wij dus ook! We gaan zeker nog eens terug.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8Bianca17-08-2017

perfect

dichbij zee heerlijk uitwaaien matrassen mogen wel worden vervangen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 1marc vanzonhoven09-07-2017

parking

Ik huur al verschillende jaren een parking,nu weer van 24 juni tot 16 juli,vrijdag 7 juli ben ik een uurtje weg van mijn parking,kom ik terug en staat er een auto op mijn parking,nu 9 juli staat hij er nog steeds,waarom moet ik betalen voor parking als anderen uw parking innemen,receptie geeft gewoon andere parking en briefje achter ruitewisser,voor mij nooit nog jonckershof!

• 1Activiteiten

Alleen gereisd in juni 2017

• 6Mw. Corvers13-05-2016

Rustig park

Plus punten waren: echt kort bij zee, de zeer centrale ligging, de rust op het park, genoeg keuken benodigdheden, comfortabele bedden en comfortabele huiskamer. Min punten waren: huisje was niet schoon: o.a. lades in de keuken, vloer, douche en tafel en kast. Ligstoelen waren beschimmeld. Dat was erg jammer want het was prachtig weer.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Dierckx14-09-2015

prima gelegen,rustig en toch op wandelafstand van het centrum en het strand. Mooi ingericht huisje. De hond vond het er heel leuk. :-)) . Volgend jaar boeken we voor een hele week.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2015

• 8hg12-08-2015

fijn , rustig park

we waren te vroeg gearriveerd en hebben ons toch bij de receptie gemeld. Direct werd er gekeken of de bungalow al klaar was. onze bungalow was al klaar en we mochten er meteen in. het was een ruime bungalow. we hadden een perfect plaatsje gekregen, direct bij onze auto . ook lagen we kort bij het strand. een fijn , rustig park. alleen de kosten voor de energie en het waterverbruik waren enorm. € 40,00 voor 3 personen voor 1 week

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Tom Dewaele01-11-2014

Heerlijk weekje achter de rug met onze rakkers!

Leuke aankomst met vriendelijk onthaal en zeer snel in ons huisje. Met ons 6 hadden we een duplex gereserveerd. Alle comfort, ruimte en nog plaats voor onze vrienden die een paar dagen kwamen logeren. De kinderen (tussen 5 en 13) kunnen zorgeloos rondlopen en fietsen op dit autoloze domein, in een zeer verzorgde tuin. De keuken is groot genoeg en voorzien van alle toestellen en servies om voor de grote familie te koken. Dus niet nodig om aan te schuiven in de druk bezochte restaurants tijdens het seizoen. Winkels en grootwarenhuizen op wandelafstand voor de inkopen. De auto en fietsen veilig in de garage aan het huis is meegenomen en onze vrienden hadden een parkeerplaats vlakbij. Wij komen terug! Zeker en vast.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Vakantiepark Jonckershof info