Hotel Isaura

4.9Matig

België, West Vlaanderen, Middelkerke - Bad Middelkerke

Op vakantie geweest naar Isaura?

4.9Matig

9 reviews over Hotel Isaura

• 1Vancafred.25-04-2011

===TOT NOOIT MEER!!!!====

Geen service Bij bestelling onvolledige levering want de bakker was gesloten. Schrap deze dan tijdelijk van de kaart. Ook absoluut niet vriendelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Manuel Kindt03-11-2010

Fantastische reis aan de kust

We hebben in september een weekendje geboekt naar daar, en het was daar zeer goed, we hebben ons goed ontspannen. Het is een klein maar fijn hotel, zeer familiaal vriendelijk. Ons zoontje van 5 heeft ook genoten. Het ontbijt was met eieren, etc ... schitterend. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 9Kurt Van Den Abeele13-09-2010

Hotel waar u zich thuis voelt

Wij zijn na ons huwelijk een paar dagen gaan doorbrengen in de suite en hebben er ongelooflijk van genoten. Al van bij de verwelkoming voelden we ons dadelijk thuis en heel welkom. De suite was fantastisch, ruim, voorzien van bed, kleerkast, aparte fauteuils, bureau, frigo, TV, DVD, stereo-installatie met CD, douche. Echt super. Superlekker ontbijt elke morgen met keuze uit brood, broodjes, verschillende soorten vlees, kaas, confituur, cornflakes, koffie, thee, chocolade, fruit,... De bediening is enorm vriendelijk. U kunt er eten a la carte en ook dat was een reuze meevaller. Op 2 minuten staat u in de winkelstraat, en op nog geen 5 minuten op de zeedijk. Wij komen zeker en vast nog terug.

Gereisd met partner in september 2010

• 4Wittemans01-09-2010

GEEN aanrader

2 dagen verbleven met 3 kinderen. Onfrisse kamer die dringend een opknapbeurt nodig heeft. Bedden worden slecht of niet opgemaakt. w.c papier w niet aangevuld. Ontbijten moet je doen op gerecycleerde plastieken placematjes, borden niet echt proper. Dit hotel moet dringend van houding veranderen. Hier komen wij nooit meer terug en we zijn echt niet kieskeurig!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 2Ontevreden klant03-07-2010

NOOIT MEER

Kom nooit op woesdag aan, zij hebben dan sluitingsdag. Sleutel van de kamer moet je dan uit de brievenbus halen las er hiervan toch op de hoogte bent. Anders vind je in de brievenbus wel een omslag met je sleutel en een brief er in met de vermelding dat je sleutel in de brievenbus ligt. De kamer was proper, maar; 1 De frigo werkt net, 2 de kabel van de TV antenne hangt uit de muur, 3 Kussensloop was gescheurd, 4 stop in het bad ontbrak en er was ook geen haardroger voorzien, 5 kamerverlichting brand maar 1 lamp, 6 geen airco, 7 geurhinder van de keuken, 8 verlichting in de gang werkte ook niet , voorzie je dus maar op een zaklamp om je kamer te vinden. Zeker geen twee sterren hotel waardig Ontbijd zat geen afwisseling Pluspunt: personeel was vriendelijk

Gereisd met partner in juni 2010

• 9smets-danau01-11-2009

alles prima daar we gaan zeker terug

isaura middelkerke hotel zeer vriendelijk personeel heel proper

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7Bruno24-05-2009

Nodig aan vernieuwing toe

Ontbijt was inbegrepen,als je om 9u gaat ontbijten is het buffet zo goed als leeg en wordt niet meer aangevuld.Boiler op kamer werkte niet fatsoenlijk, koud water dus.

Gereisd met partner in mei 2009

• 2jolanda08-06-2008

Het hotel stinkt ontzettend naar de frituur. Kamers zijn vies en vuil en versleten. Badkamer met schimmel in douche,alles zeer oud/ Wij hadden een suite geboekt, gewoon een ramp!!!

Gereisd met partner in juni 2008

• 124-09-2007

Hadden reserveerd op 22/09/07, aangezien wij redelijk laat toekwamen gingen ze de sleutel in de zwarte brievenbus op de parking leggen. Bij aankomst lagen er gaan sleutels in de zwarte brievenbus en was er niemand aanwezig in het hotel. Na ontelbare keren gebeld te hebben op de telefoon en aan de privé-woning van de eigenaars, namen ze nog steeds niet op of kwamen ze niet opendoen. Tja, waar moesten we naartoe?? Zo laat nog een hotel vinden?? Vond het allesbehalve voor een hotel, krijgt voor mij een dikke rode 0/10!! Gelukkig hebben we die avond na lang zoeken nog ergens kunnen overnachten.

Gereisd met partner in september 2007

Hotel Isaura info