Géén boekingskosten

Hotel Excelsior

BelgiëWest VlaanderenMiddelkerke - Bad Middelkerke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Excelsior voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 44 reviews

6.4VoldoendeScore uit 44 reviews

• Rolstoel toegankelijk

44 Reviews over Excelsior

• 6Juul196112-10-2020

Krijgt van mij geen tweede kans

Het lijkt wel of de tram door je kamer raast en dit van 04.30 u s'morgens tot 00.30 u s'nachts. En dit terwijl we op de 9 de verdieping verbleven! Ontbijt was gezien de kamerprijs en Covid-19 situatie acceptabel, maar dit was zeker het minste van al wat ik tot op heden reeds kreeg voorgeschoteld. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving

• 8Nancy04-06-2018

Ik ga weer Met plezier hier naartoe!

Prima hotel op loop afstand van het prachtige oude centrum LÜbeck! Zou Ik zo weer heen willen.

• 8Vlasschaert Wim08-07-2017

Fantastische Locatie

Hotel Excelsior Lekker ontbijt , vriendelijk, proper en goede locatie

• 8bit17-08-2016

goed maar duur verblijf

studio is goed maar dit jaar niet kunnen boeken aangezien ik geen drie nachten kon blijven dus andere geprobeerd en niet tegengevallen in zomer is dit nu gezien een duur verblijf maar als nog eens een nacht kan boeken en prijs is redelijk ga ik terug

• 9Van Holsbeke M11-08-2016

een goed, mooi Hotel, zeker voor herhaling vatbaar

een klein minpunt, alles is zeer goed hoorbaar v/d buren

Vriendelijk personeel, een lekker ontbijt, ruime keuze en zeer verzorgd. Een mooie propere studio met zicht op zee en een leuk terrasje.

• 8Sandra12-06-2016

Leuk hotel!

Het was een zeer goed hotel het eten was heel goed , werd altijd optijd bijgevuld. De kamer was heel proper. Alleen is het vervelend dat er een alarm op je hotelkamer deur zit, als je de deur niet goed opent of sluit gaat het alarm af. Wat wel vervelend is als je nog slaapt en overal de alarms afgaan. Verder was alles naar wens.

• 8kelly de batselier29-09-2014

geslaagd weekendje weg !

• lekker ontbijt met vriendelijke bediening
    • goed en duidelijk ontvangst
    • zeer geschikt voor een weekendje weg
    • zeer goede prijs kwaliteit verhouding
    • zeer goede ligging (vlak aan de dijk + tramhalte vlak voor de deur)

• dakterras gaf een mooi uitzicht maar is wel lichtjes verouderd
    • kamer op zich is ruim maar badkamer is wel zeer klein geen problemen denk ik als je een beetje smaller bent maar voor iets volslankeren mensen is dit niet zo zeer aangenaam

kortom zeker een geslaagde vakantie gehad en een ideaal hotel voor een weekendje weg buiten een paar puntjes maar niks is perfect !

• 6Guy24-10-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Hotel is verouderd ongezellige eetplaats en triestige kamers

Stéphane Denis - Hotel Excelsior, Receptie, 01-11-2013

Beste,

hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het spijt ons te horen dat het hotel u niet heeft kunnen bekoren. Zou het mogelijk zijn om ons uw kamernummer te bezorgen? Met deze informatie kunnen we bekijken wat er juist verkeerd is gegaan.

Alvast bedankt, en we hopen u ooit opnieuw te kunnen verwelkomen. Dan kunnen we u aantonen dat we constant werken aan een verbetering van het hotel, en uw vakantiebeleving!

• 8Michael12-03-2013

Leuk voor een weekendje aan zee

1 nachtje verbleven in Hotel Excelsior te Middelkerke. Het hotel is goed gelegen, op de dijk en op 200m van de winkelstraat. Het hotel is gelegen aan het uiteinde van Middelkerke, aan de kant van Oostende. Het is op 5m. rijden / met de tram van Oostende Centrum. Ideaal en rustig gelegen. Kamer gelegen op de binnenkoer, zonder specifiek zicht. Het is een kleine kamer maar modern ingericht. De kamer beschikt over een dubbel bed, tafel met 2 stoelen en flatscreen tv. De badkamer is zeer klein, maar goed ingericht. Er is een inloopdouche met eigen verlichting. Verschillende verzorgingsproducten beschikbaar. Het onthaal is zeer vriendelijk en ze kennen de regio goed. Beneden is er een lounge met bibliotheek en de dagelijkse krant. Het ontbijt was zeer goed. Ontbijtruimte met zicht op zee. Het ontbijt bestond uit: koffiekoeken, pistolees, verschillende soorten brood, kaas en ander beleg, yoghurt, fruitsla,... Boven is er een ruim dakterras met een prachtig zicht over het achterland + zee

• 8kurt_langlois03-02-2013

Prijs - Kwaliteit uitstekend !!!

Voor een weekeindje een ideaal hotel ,niet zozeer geschikt voor een lang verblijf door de kleine kamers Kamer en badkamer waren wel kraaknet en het ontbijt is echt super Vriendelijk personeel,voor ons een aanrader mede ook door de prachtige ligging

Hotel Excelsior info

Het complex