Hotel De Zeebries

44 reviews over Hotel De Zeebries

• 2018
    6jacques.18-08-2018

nooit meer!

onverzorgd hotel! geen ontbijt wat we aan zee gewent zijn! zelf tafel afgeruimd geen personeel gezien!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8koen claesen11-02-2018

aanrader

ligt op de dijk, met een zeer uitgebreid ontbijt, aan gunstige prijzen

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

10jan willem01-07-2017

fijn en mooi

s middags en s avonds prima gegeten in het restaurant van het hotel aan de boulevard. gezien de drukte kon je niet reserveren maar er was snel een tafel vrij. makkelijk parkeren op een grote parkeerplaats tegenover het hotel, 5 euro voor 24 uur. wij hadden met vier personen (waaronder twee kinderen) een kamer aan de boulevard/zee zijde. twee persoonsbed en een stapelbed. grote koelkast met vriezer op de kamer. nette kamer met keurige douche/toilet. genoeg opbergruimte/kasten. allemaal niet heel groot maar prima.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Marc en Mieke23-05-2017

De kamers zijn niet groot maar dik in orde.We hadden een geweldig weekend met onze leindochter van 4.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 6Verhamme Monique02-01-2017

triestig

Kamer ,badkamer vuil. Eten was op ouderjaar ondermaats vergeleken met vorig jaar. Ontbijt was heel gewoon,pistolets en brood (geen chocoladekoek of croissant)

Gereisd met partner in december 2016

• 7irapido16-09-2016

Prima voor een kort verblijf !

Het hotel is gelegen aan de zeedijk dichtbij het Casino van Middelkerke. De ligging is uitstekend om uitstappen te doen naar andere kustplaatsen. Aan de receptie is men zeer vriendelijk. Het ontbijt is basic maar alles is er wat je nodig hebt, koffie in kleine thermos zoveel je wil. Het personeel is gedienstig en vriendelijk. De kamers : zijn tamelijk klein maar van alles voorzien, sommige hebben nog een verouderde douche (klein) douchegordijn niet altijd even proper. Hygiëne wat minder. TV en CV voorzien. Genoeg opbergruimte. Dus prima voor een kort verblijf. Ze hebben ook een restaurant waar je zonder reservatie kan gaan eten. Bij slecht weer hoef je nog niet eens buiten te gaan.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Remi04-09-2016

Beter dan verwacht

De kamer, ruim en proper. Het vriendelijke en bekwaam personeel in het restaurant. Lekker eten, aan een eerlijke prijs en de vlugge bediening. Er komt veel volk eten.

Slecht vonden we het geluid van buiten op de kamer, onderaan staat een glasbak en men hoort er het glas inwerpen, zeer laat en ook zeer vroeg. Lawaai van de aafzuiginstallatie van de keuken.

Gereisd met partner in september 2016

• 8bit24-07-2016

budgetgedeelde 1 nacht en 1 nacht ander

kamers waren in orde 3pers standaardkamer beetje ouder maar ik had een goede deluxe kamer klein bed 1.40cm maar voor mij dus heel goed

Zakelijk gereisd in juli 2016

• 1Vanhout Mark21-05-2015

Hotel zeebries, nooit meer!

Kamer op foto? Waar bevinden die kamers zich? Alle kamers wat wij gezien hebben waren enorm verouderd!! Badkamer? Uit de jaren 50 vermoed ik!! Ontbijt? Een chocoladebroodje uit de Aldi, een klein baugetje uit de Aldi, keuze chacuterie, hesp of kaas, Geen fruit, Geen yoghurt!! Stelt totaal Niets voor!!! Klantenservice? Als je ervan houdt om te worden afgesnauwd, is dit hotel een aanrader! Het enige iets wat goed was, de ligging! Op voorwaarde dat je geen marginaal volk bent, want dan wordt je in het 2 de gebouw gestopt!! Met uitzicht: rotte daken en trappen. De reden dat je ter plaatse kan betalen, is , dat ze kunnen zien hoe jullie eruit zien, en ze weten in welk gebouw je gedumpt wordt,weten we notabene van een kelner!! Dit nog, willen jullie tv op de kamer, vergeet het!! Hangt er wel, maar werkt niet!! De reparateur kan pas juist de dag Na jullie vertrek komen. Dit hotel is goedkoop , maar ook dat zelfs nog niet waard!!!

Gereisd met partner in januari 2015

• 8 lydia vanhoucke05-01-2015

herhaling vatbaar

juist terug van 5 dagen zeebries, alles is er netjes, kamers niet heel groot, maar wat je nodig hebt is er! goeie matras, verwarming ok, badkamer, bad douche , lavabo en toilet elke dag verse handdoeken, en aanvulling toiletpapier het ontbijt is lekker, geen grote luxe, maar meer dan genoeg is in buffetvorm, eetkamer met zeezicht het restaurant mag er ook zijn, goeie bediening aan schappelijke prijs. kortom, na het lezen van de beoordelingen , waren onze verwachtingen heel laag!!!! we zijn echter tevreden en komen daar zeker nog terug! prijs kwaliteit , meer dan goed!

Gereisd met partner in januari 2015

Hotel De Zeebries info