Tijdelijk €25 aanbetaling

5.9VoldoendeScore uit 42 reviews
+17

5.9VoldoendeScore uit 42 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Zeebries voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over De Zeebries

• 6jacques.18-08-2018

nooit meer!

onverzorgd hotel! geen ontbijt wat we aan zee gewent zijn! zelf tafel afgeruimd geen personeel gezien!

• 8koen claesen11-02-2018

aanrader

ligt op de dijk, met een zeer uitgebreid ontbijt, aan gunstige prijzen

• 10jan willem01-07-2017

fijn en mooi

s middags en s avonds prima gegeten in het restaurant van het hotel aan de boulevard. gezien de drukte kon je niet reserveren maar er was snel een tafel vrij. makkelijk parkeren op een grote parkeerplaats tegenover het hotel, 5 euro voor 24 uur. wij hadden met vier personen (waaronder twee kinderen) een kamer aan de boulevard/zee zijde. twee persoonsbed en een stapelbed. grote koelkast met vriezer op de kamer. nette kamer met keurige douche/toilet. genoeg opbergruimte/kasten. allemaal niet heel groot maar prima.

• 9Marc en Mieke23-05-2017

De kamers zijn niet groot maar dik in orde.We hadden een geweldig weekend met onze leindochter van 4.

• 1johan Fievez10-05-2017

Politique commerciale nulle

chambre petite avec 1 lit de 1,40M et deux lits superposé pour 4 personnes , wifi très faible comme débit , aucun poste Français si ce n'est RTBF et la 2 j'ai payé 115 -euros la nuit avec petit déjeuner avec vue sur la terrasse de mon voisin à 5m en face de moi 1 heure après mon arrivée j'ai du partir précipitamment suite à une mauvaise nouvelle , j'ai envoyé un mail d'explication le soir même m'excusant et expliquant la situation , j'ai demandé le simple remboursement "si possible" à titre commercial ne fut ce que des 2 petits déjeuner , je n'ai même jamais eu de réponse . Plus jamais je ne réserverai dans cet hôtel vu le pauvre confort ainsi que la politique commerciale A bon entendeur

• 6Verhamme Monique02-01-2017

triestig

Kamer ,badkamer vuil. Eten was op ouderjaar ondermaats vergeleken met vorig jaar. Ontbijt was heel gewoon,pistolets en brood (geen chocoladekoek of croissant)

• 7irapido16-09-2016

Prima voor een kort verblijf !

Het hotel is gelegen aan de zeedijk dichtbij het Casino van Middelkerke. De ligging is uitstekend om uitstappen te doen naar andere kustplaatsen. Aan de receptie is men zeer vriendelijk. Het ontbijt is basic maar alles is er wat je nodig hebt, koffie in kleine thermos zoveel je wil. Het personeel is gedienstig en vriendelijk. De kamers : zijn tamelijk klein maar van alles voorzien, sommige hebben nog een verouderde douche (klein) douchegordijn niet altijd even proper. Hygiëne wat minder. TV en CV voorzien. Genoeg opbergruimte. Dus prima voor een kort verblijf. Ze hebben ook een restaurant waar je zonder reservatie kan gaan eten. Bij slecht weer hoef je nog niet eens buiten te gaan.

• 9Remi04-09-2016

Beter dan verwacht

De kamer, ruim en proper. Het vriendelijke en bekwaam personeel in het restaurant. Lekker eten, aan een eerlijke prijs en de vlugge bediening. Er komt veel volk eten.

Slecht vonden we het geluid van buiten op de kamer, onderaan staat een glasbak en men hoort er het glas inwerpen, zeer laat en ook zeer vroeg. Lawaai van de aafzuiginstallatie van de keuken.

• 8bit24-07-2016

budgetgedeelde 1 nacht en 1 nacht ander

kamers waren in orde 3pers standaardkamer beetje ouder maar ik had een goede deluxe kamer klein bed 1.40cm maar voor mij dus heel goed

• 1Vanhout Mark21-05-2015

Hotel zeebries, nooit meer!

Kamer op foto? Waar bevinden die kamers zich? Alle kamers wat wij gezien hebben waren enorm verouderd!! Badkamer? Uit de jaren 50 vermoed ik!! Ontbijt? Een chocoladebroodje uit de Aldi, een klein baugetje uit de Aldi, keuze chacuterie, hesp of kaas, Geen fruit, Geen yoghurt!! Stelt totaal Niets voor!!! Klantenservice? Als je ervan houdt om te worden afgesnauwd, is dit hotel een aanrader! Het enige iets wat goed was, de ligging! Op voorwaarde dat je geen marginaal volk bent, want dan wordt je in het 2 de gebouw gestopt!! Met uitzicht: rotte daken en trappen. De reden dat je ter plaatse kan betalen, is , dat ze kunnen zien hoe jullie eruit zien, en ze weten in welk gebouw je gedumpt wordt,weten we notabene van een kelner!! Dit nog, willen jullie tv op de kamer, vergeet het!! Hangt er wel, maar werkt niet!! De reparateur kan pas juist de dag Na jullie vertrek komen. Dit hotel is goedkoop , maar ook dat zelfs nog niet waard!!!

Hotel De Zeebries info

Het complex