Middelkerke - Bad Middelkerke

We hebben een aantal aanbieders voor Middelkerke - Bad Middelkerke voor je op een rij gezet:

vakanties Middelkerke - Bad Middelkerke

Reviews over Middelkerke - Bad Middelkerke

goede prijs kwaliteit

leen,
    11-8-2018

Slechts 1 nachtje hier verbleven. Rustig gelegen en toch dicht bij het strand en de dijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Toppie👍

Kim,
    18-7-2018

Mooi net huisje. Zeer goede ligging naar het centrum van Westende en de zee. We hebben genoten en komen vast nog eens terug👍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Ik ga weer Met plezier hier naartoe!

Nancy,
    4-6-2018

Prima hotel op loop afstand van het prachtige oude centrum LÜbeck! Zou Ik zo weer heen willen.

Gereisd met partner in juli 2016

fantastisch

jozetcorstjens,
    20-3-2018

Westende ligt ongeveer in het midden van de Belgische kust, je kunt gemakkelijk naar boven (Knokke)of onder( de Panne). We hadden goed weer, de kust tram was een uitkomst.

Gereisd met partner in september 2017

Wel voor herhaling vatbaar!

Jansjes,
    13-2-2018

Het park ligt op loopafstand van het strand waar ook winkels zijn. Het ligt vooral erg rustig. Wij hadden een 4 persoons bungalow. De bungalows zijn geschakeld. Ik vond dat we zeker privacy hadden. De bungalow is van alle gemakken voorzien. Het meubilair is wel wat verouderd. De vloer was niet schoon. Ik heb maar een rubber bezem en allesreiniger gekocht om zelf de vloer te dweilen, maar echt veel schoner kreeg ik het niet! Er stond wel een stofzuiger. Ideaal met zand wat de kids en de honden mee naar binnen namen. Ook het bed was niet schoon. Beddengoed zag er schoon uit, maar rook niet fris. Het bed sliep wel heerlijk! Met een paar kleine aanpassingen zouden ze de bungalows zoveel mooier kunnen maken! Haal vooral al die verschillende schilderijen weg en verf de muren met een fris kleurje.... De kids en onze honden hebben genoten. Wij dus ook! We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018
Middelkerke - Bad Middelkerke scoort een 7,7 uit 10, op basis van 72 reviews