Reviews over Merkem

Leuke B&B

Wendy,
    14-3-2016

Tweede keer op logies geweest. Het was weerom een aangenaam verblijf.

echte aanrader

ingrid pots,
    19-10-2014

Heel vriendelijke mensen, mooie accommodatie wij sliepen in de chalet in de tuin heel mooi en perfect onderhouden en het ontbijt was top! De hond des huizes had juist een nest jongen.. prachtig, we voelden ons er direct thuis enige minpuntje was de haan die aan zijn serenade begon om 4.45 zonder ophouden tot 8.30 er ging hier iets aan gedaan worden.

Prachtige plek om te vertoeven

Annemie Henderieckx,
    20-8-2014

Ontbijt : heel lekker met elke dag verse fruitsla en vers sinaasappelsap

Huisje : tip top in orde : wifi ok + grote tv + prima bed en zetelbed + keukentje. Alles nog nieuw!

Gastheer en gastvrouw : uitmuntend. Je kon er alles aan vragen. Goede uitleg over omgeving.

Vele dieren zoals paarden, honden, kippen,... Je hebt hier wel geen last van want ze zitten afgescheiden.

Geweldige vierdaagse

annemiehen,
    19-8-2014

Huisje in tuin tiptop in orde 😊

WIFI werkte uitstekend en bedden waren zacht, grote tv in zithoek, leuk keukentje met ijskast en oven.

Ontbijt was heerlijk met verse fruitsap, een kommetje vers fruit elke morgen...

De gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijk en steeds bereid om bijkomende uitleg te geven over de omgeving 😃

Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen 😄

Fantastische plek

Martine Knockaert,
    21-3-2014

Het was zalig vertoeven in de "klaproos" te Merkem. Mooie suite en heerlijk geslapen. Een subliem en fantastisch lekker ontbijt. Er is geen zwembad.

Merkem scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews