Géén boekingskosten

Hotel D-Hotel

BelgiëWest VlaanderenMarke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel D-Hotel voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 47 reviews

• Sportfaciliteiten

47 Reviews over D-Hotel

• 1An Oniem11-09-2019

Salmonelle feat. Schimmelinfecties

Er is maar één ding wat mensen moeten weten over dit hotel: Blijf er weg. Je kan beter in een doos onder een brug gaan logeren. Het onthaal is buitengewoon onvriendelijk. De kamers zijn smerig en onverzorgd. Het ontbijt is vies. De borden zijn vuil. De wellness is een verzameling van salmonella en schimmelinfecties. Rekeningen kloppen niet. Noem maar op. Eén goede raad: blijf weg.

• 6Vifs18-05-2019

Geen 4 sterren waard

Geen 4 sterren waard , Zitten zelf in hotel management en daardoor zie je zeker de tekortkomingen . Het is wel een interessant en mooi gebouw maar veel details ziet men over het hoofd. 1 douchetubetje voor 2 pers.voor 3 dagen, gladde vloer douche, geen zeepbakje, 1 glas . bruin wc- water maar is nog niet zo erg omdat ik denk dat het regenwater is . Design heeft in dit geval ook nadelen want kraan koud-warm ? Geen venster die open kan ( besparing bij de bouw) . Geen verduisterend gordijn . Bedden s’morgens dicht gegooid, niet opgemaakt. Wellness ruimte , niet gezellig , geen enkele kleur-geur,plant aanwezig . Keltische muziek is ook niet-echt relax. De douche kan je niet zien -water koud of warm staat . Men kan dit echt veel gezelliger maken . Onbijt is heel gewoon , gekookte koude eieren , zoetstof niet gekend. Goed management kan dit verbeteren ,hoop echt dat er iets aan gedaan wordt,jammer om te verwaarlozen , 🍀 succes

• 1Huwelijksnacht16-06-2018

Nooit meer

Wij waren hier voor onze huwelijksnacht. Bij aankomst hadden we de verkeerde kaart gekregen om binnen te komen. We hebben aan onze kamer lang moeten wachten en verschillende keren moeten bellen om uiteindelijk in onze kamer te komen. (Iets langer dan een uur). Op onze kamer was er niets voorzien voor het pas getrouwde koppel zoals men beloofd had. Men was nog eens ronduit onvriendelijk toen we hen daarop aanspraken. Nu een jaar later denk ik nog steeds terug aan onze huwelijksnacht, hadden we deze maar ergens anders geboekt!

• 10Gerd Gielis12-06-2018

Bijzonder anders

Pas ter plekke las ik eerdere recensies en was verbaasd over al de negatieve kritiek. Het is nog steeds een zeer leuk rustig, voor ons perfect gelegen hotel, met aangename open kamers en voortreffelijke bedden. Het was netjes. Ok er is geen minibar maar in de gang is er een automaat met drank waarvan de prijzen minder zijn dan in de meeste minibars. De wellness is zeer aangenaam en ruim. Het enige wat ik hier als negatief ervaren heb is dat de douches niet allemaal naar behoren werken. Op het ontbijtbuffet was niks te kort. Van verse broodjes tot een lekkere tas koffie en alles er tussenin. Misschien wel ergens vermelden dat de bistro er nimmer is...Ook het personeel was zeer vriendelijk. 's Avonds had ik een dikke knie en toen ik ijs ging vragen werd er met de glimlach een zak ijs gevuld voor mij waarvan er niks op de rekening stond. De rekening was trouwens helemaal in orde. Niks dubbel, niks extra..Wij komen wellicht nog terug als we in de buurt moeten zijn !

• 3Aerts16-02-2018

Nooit meer

Onvriendelijk personeel overal koud in het hotel ,ongezellige gangen .de eieren van het ontbijd waren koud ook het spek ,de welness is verboden met zwemkleding dit zouden ze moete laten bepalen door de gasten niet iedereen is daar voor te vinden om voor iedereen in jebloodje te parraderen .niet voor herhaling vatbaar

• 4Liselot10-01-2018

Incorrecte rekening moeten betalen!

Na ons verblijf, welness en massage krijgen we een rekening voorgeschoteld die niet strookt met de werkelijkheid. De receptioniste vroeg me nog de factuur goed na te kijken en zo ontdekte ik dat ik moest betalen voor een dubbele massage terwijl ik een enkele had geboekt en er dus ook maar één had gebruikt.

Het was onmogelijk om bij uitcheck het correcte bedrag te betalen. Door hun hotelstatus hadden ze onze visa-gegevens. Iets dat bij andere welness-gelegenheden niet het geval is. Buitenlopen zonder te betalen had dus geen zin. Na de betaling van het belachelijk hoge bedrag ging ik aan het mailen met de verantwoordelijke voor deze grove fout. Na veel heen en weer gemail kreeg ik nog altijd een erg onbevredigend antwoord. Ik zou niets terug zien van mijn centen voor een dienst die niet eens geleverd was. Communicatief geef ik het personeel een dikke 0. Het toppunt was dat ze mij ervan beschuldigde te liegen. En dat terwijl mijn boeking helemaal op mail na te lezen was.

Voor een erg goed draaiend bedrijf lijkt het me meer dan mogelijk om op te draaien voor een communicatiefout van het personeel en dit niet door de klant te laten betalen.

• 10Johnve29-05-2016

Was een verrassing

Werd positief verrast. Zeer mooie ligging voor wandelaars en fietsers, echter weinig horeca in de onmiddellijke omgeving. Sommige ruimtes doen wat kil aan vanwege de zichtbare beton, andere ruimtes zoals de ontbijtzaal zijn dan weer sfeervol en gezellig. De combinatie hotel/molen is fantastisch. Zeer goed ontbijt. Het is een aparte belevenis en heeft mij toch aangenaam verrast.

• 10Frederick13-06-2015

Zeer leuk en mooi hotel, zeker en vast voor herhaling vatbaar!

• 10Evy26-08-2014

Dit was goddelijk

D-hotel de moeite, de service , alles met een glimlach! Onze nieuwelingen in de watten gelegd, zelfs de chefkok!.. Het eten was zeker een paar sterren waard, jacuzzi en zwembad. Elke vraag hebben jullie behandeld voor ons! Hartelijk dank en hopelijk tot zeer snel ...

• 8van der veken16-06-2014

super!

leuk hotel , modern, lekker ontbijt ideaal voor fietsvacantie, zelfs gesloten fietsstalling, met de fiets ben je zo in frankrijk , ieper,...

Hotel D-Hotel info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden