Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

11 Reviews over De Zeekameel

• 10guido corry17-06-2018

zeer mooie 14 dagen gehad

het is thuis komen zeer vriendelijk staan altijd klaar . Het ontbijt is goed meer dan genoeg. Avond eten is ook goed en zeker de barbecue op zaterdag kijk ik altijd naar uit. we komen daar al sinds het prille begin ongeveer 20 jaar. Zeer goed als je van fietsen houd kan alle kanten op de hele kuststreek, is makkelijk bereikbaar en daar buiten. Kortom geweldig.

• 8christine et enfants04-06-2017

tres bon rapport qualité-prix bravo à Jan et Lisel

Les repas sont succulents et variés; l'accueil est chaleureux; bonne situation et parking gratuit; jardin privatif pour les enfants. Les chambres et les sanitaires sont bien entretenus.Transports en commun (tram de la côte) à proximité immédiate. A voir!

• 8patrick dexters01-08-2016

zeker voor herhaling vatbaar.

heel verzorgde kamers en verzorgd en goed eten,zijn er vorig weekend geweest met voetbal ploeg echt een aanrader om een mooie stage te doen.

• 10Veerle Groenen28-12-2015

Echte aanrader!

We gaan al heel wat jaren met onze school op zeeklassen naar De zeekameel. We worden er steeds vriendelijk ontvangen, de kamers zijn gerieflijk en zeer netjes. De eigenaars staan steeds klaar om te helpen en elk probleem wordt opgelost. Het eten is lekker en steeds voldoende. Speciale diëten zijn geen probleem. Er zijn voldoende ruimtes zodat elke groep zijn eigen lokaal heeft, moest het slecht weer zijn. De kelder is een prima fuifzaal! Een aanrader!

• 8annvanhemelrijk07-05-2012

eenvoudige basic

Dit is zeer eenvoudig , en wel meer gericht op scholen en groepen mijns inziens.Het is prijs kwaliteit in orde, goedkoop, verwacht dan geen luxe of gastronomie.De eigenaars zijn lieve mensen, en zijn behulpzaam.Ik raad dit aan voor mensen met een klein budget die toch dicht bij de kust en de tramhalte willen zijn.Kamers zeer basic.Wel geen opmaak van de bedden of schoonmaak.

• 9chris de meester15-03-2011

vriendelijke eigenaars; lekkere keuken

zeer toegankelijk ook voor mensen met een beperking; eerlijke goede keuken;

• 8Jef10-05-2009

Leuke zeeklasse

Dit was een zeer fijne zeeklassen. Ligging is zeer goed.Ze waren vooral zeer kindvriendelijk. Zeer belangrijk!

• 10Sandra en Luc14-07-2008

Heel vriendelijk en vlot onthaal !

Het was een kort verblijf op basis van half pension maar we komen zeker terug.Bart en Lieselotte zijn heel vriendelijk en doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken.Verzorgde kamer(zie foto's van hun website)verzorgde keuken,parking,gelegenheid om fietsen te huren,zeer goede prijs/kwaliteit ,tramhalte in de directe omgeving....we hebben het er echt naar onze zin gehad.

• 10guido demandt14-08-2007

zeer goed hotel met goede prijs kwaletijd wat dezonder goed is voor moterrijders kan je moto binnen zetten wat ten zeerste aan te bevelen is en iedereen is er welkom ben er reeds 4 a 5 maal geweest en altijd ben je er welkom zeker een aanrader voor moterrijders guido en corry limburg

• 9Katrin28-03-2007

Wunderschön neu hergerichtetes Gästehaus, extrem liebe Eigentümer, die einem jeden Wunsch von den Lippen ablesen und trotzdem diskret sind. Das Zimmer sehr sauber, Frühstück liebevoll serviert und üppig.

Hotel De Zeekameel info

Het complex