Camping De Lombarde

52 reviews over Camping De Lombarde in het Nederlands

ben jaarverblijver

RUDI
26-3-2012

Is een mooie rustige camping alleen het sanitair laat te wensen over

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Camping voor vrienden

Eugène
31-8-2011

Heel toffe en sociale camping. iedereen in een goede bui en je kan altijd een goededag verwachten. Sanitair proper onderhouden maar kan wel een renovatie gebruiken. kinderanimatie is zeer goed georganiseerd. heel sociale jeugd, kortom een grote familie over de camping.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Hele fijne camping, komen hier vast nog eens terug

familie Geevers
29-8-2011

Super vakantie gehad op 'de Lombarde' . De camping is autovrij, (wel voldoende parkeerplaatsen buitenom bereikbaar) dus de kinderen konden vrij over de camping. We zaten vlak bij de mooie visvijver op een ruim, gezellig, groen veldje. Er zijn verschillende sanitairgebouwen op de camping, die waar wij vlak bij zaten is ruim en netjes, geen klachten over. Op ieder veldje staat een watertappunt. Van dinsdag tot vrijdag leuk kinderanimatie programma, strand echt op loopafstand, en met de kusttram die vlak voor de camping stopt kun je heel goedkoop en makkelijk de hele belgische kust bereiken. Een rustige gezellige gemoedelijke camping, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Net geen aanrader door oud sanitair

Tamara & Mark
16-8-2011

Kampeerveldjes mooi omgeven door bomen en struiken. Wij hadden ruime seizoensplaatsen; jaarplaatsen lijken wel dicht opeen. Kwartier wandelen tot Westende-bad. Hoorbare tramlijn; halte op de hoek. Camping autoluw, parking vlakbij. Speeltuin, rustige visvijver, openlucht fitnesstoestellen. Receptie sluit ’s middags 1,5 uur, en dat in het hoogseizoen! Fijne campingwinkel; er is ook een frituur, café en restaurant. Animatieprogramma. Honden toegelaten. Sanitair is erbarmelijk. Wel ooit opknapbeurt gekregen (bv. mengkranen) en hoewel er meermaals per dag echt flink gepoetst wordt, blijft het geheel een verouderde indruk nalaten. Per gebouw slechts 2 smalle douchehokjes met een plakkerig douchegordijn. Naar wasruimte voor baby/peuter was het lang zoeken: 1 op heel de camping. Ook maar 1 watertappunt per wasgebouw. Grondige sanitaire vernieuwing lijkt ons zeer wenselijk. Ook geen kabel-tv, geen zwemgelegenheid op camping. Vanwaar dan die vier sterren? Prijs/kwaliteit voor ons ondermaats.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Kindvriendelijke autoarme camping

Mario
11-8-2011

Deze camping is zeer geschikt voor met kinderen, er mogen geen auto's nodeloos rondrijden. Parkeren op één van de vier parkings rond het domein. Enkel te betreden met de auto om aan of af te koppelen caravan. S'nachts zeer rustige camping. De woensdagavond is er in het dorp avondmarkt tijdens de zomermaanden, 500 meter van de camping. Zeker aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

wat een ramp!!

jolanda
5-9-2010

Gelukkig waren wij hier slechts voor 3 nachtjes omdat we met onze kinderen naar Plopsa land wilden op doorreis vanuit Frankrijk. De auto mag niet op de camping staan, maar op het parkeerterrein buiten de camping. Sanitair is zeer waardeloos. Kleine douche met een vies douche gordijn. In het weekend dat wij er waren was de warme douche bij de dames stuk en van het babybad!! Het werd niet gemaakt in het weekend dat wij er waren!! watertappunten waren er bijna niet op de camping. Hiervoor moesten we naar het toiletgebouw. 's Avonds bleek er geen verlichting op de paden te zijn. Zeer onveilig als je 's nachts naar het toiletgebouw moet.

De ligging was wel leuk. Je was snel in de leuke kustplaats westende en de kusttram had een halte net naast de camping. Helaas stonden wij aan de rand van de camping en hoorden we tot middennacht de kusttram voorbij denderen en werden we erdoor gewekt! Prijs was niet in verhouding tot de kwaliteit. Speeltuin was er, maar achterstallig onderhoud!

Geweldig

Fam. Emonts
28-8-2010

Wij hebben de afgelopen week een vakantiewoning gehuurd op de camping "de Lombarde" en ik heb er echt genoten ondanks het minder goede weer.

De woningen zien er perfect verzorgd uit en de ligging is op loop afstand bij het strand. Allen de winkel is wat aan de kleine kant maar in Lombardsijde dorp ligt bij de tramhalte een grote winkel.

En wil je wat verder weg dan pak je lekker de kusttram waar je van lombardsijde naar de Panne (Plopsaland) of naar knokke kunt en dat voor een fijne prijs! Hier kunnen ze in Nederland nog wat van leren!!!!!! (voor 5 euro kun je de hele dag met de bus of tram van de Lijn door héél België). Ook het eten bij de vele strandpaviljoens was goed EN goedkoop. zo waren wij in Westende bij Focus voor 4 personen (2 steaks pannenkoek en een tonijnsalade) €40.50 kwijt. Waar krijg je dit in Nederland aan de kust?

Voor gezinnen met kinderen die graag naar b.v. plopsaland willen gaan raad ik echt de lombarde aan.

In de jaren '70 blijven hangen

Fam. Weltevree
10-8-2010

Tja.... het is dat we er alleen maar voor 3 dagen waren als tussenstop na een vakantie in Frankrijk en dat we met de kleine meid naar Plopsaland wilden... Deze camping is in de jaren '70 blijven hangen, met name het sanitair. Wat een drama, wat een oude zooi, en dan die gore douchegordijnen!

Bij aankomst vriendelijk geholpen door dame achter de receptie maar zij werd wel eerst een tijd aan de praat gehouden door een meisje van het animatieteam die kennelijk niet doorheeft dat klanten altijd voor gaan. Slecht!

Qua ligging goede uitvalsbasis voor tripje Plopsa of een ritje met de kusttram naar Oostende bijvoorbeeld, maar niet om 2 weken er te blijven staan. Veel vaste gasten met kinderen die over het terrein scheuren met de fiets zonder uit te kijken.

Camping (sanitair!!!!) heeft dringend opknapbeurt nodig om het helemaal volgens de standaards van deze tijd te maken. Zoiets zou in Duitsland nooit voorkomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Het onthaal is niet open onder de middag, en 's avonds, ook niet in hoogseizoen. Telefonisch niet bereikbaar op die tijdstippen.Ons om 19 uur bij nachtwaker aangeboden, vroeg "Wat kom je doen?" Wij hadden een andere "welkom" verwacht.

Camping heeft een redelijk proper sanitair, begrijp ook wel dat in hoogseizoen niet steeds iemand kan poesten. Leuke winkel op camping, met fair-trade producten. Mooi initiatief. Goed gelegen, niet ver van Nieuwpoort, Westende en op wandelafstand van zee. Was ok, maar toch geen 2e keer meer, vonden het niet gastvrij. Wij bezochten de camping met een tent. Wagen kan niet naast tent staan.

Gereisd met partner in juli 2010

prima vakantiewoning bij de vijver

Jack Vaes
23-7-2010

We verbleven in de periode juni in een vakantiewoning gelegen bij de vijver.

Deze vakantiewoningen zijn heel schoon en gezellig ingericht. Goede bedden.

Jammer dat men alleen erg gefocust is op de vakantieperiode van België zelf.

Hierdoor is b.v. de campingwinkel en de frituur alleen in het weekend open. De camping zelf is ook ontzettend rustig, wat ons overigens wel beviel. Deze beoordeling geldt dan ook uitsluitend de vakantiewoning. Over de camping zelf kunnen we geen beoordeling maken. Het zag er wel redelijk schoon en netjes uit. Men wordt ook prettig en vriendelijk ontvangen bij de receptie.

Al met al een positieve ervaring en best een reden om er (voor wat betreft deze vakantiewoningen) weer een keer terug te gaan.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lombarde in Lombardsijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lombarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.