Camping De Lombarde

52 reviews over Camping De Lombarde in het Nederlands

Ruime camping

Marieke
19-9-2014

Lombarde is een ruime camping met elektriciteit, wel zijn er een behoorlijk aantal vaste standplaatsen.

Kwaliteit van het sanitair laat te wensen over, in augustus diverse malen 's avonds om 22.00u tanden in het donker gepoetst en op het toilet brandde slecht nog één tl-buis.

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuk gelegen

Tom Bijnens
7-8-2014

Leuke camping, fijne kinderanimatie. Vlak bij het strand. Nieuw santitair in orde. Oud sanitair echt VRESELIJK.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

heel leuk om te kamperen

petra
3-8-2014

een zeer leuke aangename kamping, en netjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Verouderde camping

Jlien
5-11-2013

De sanitaire blokken zijn verouderd, degoutante douchegordijnen en veel te kleine douchecompartimenten. Het kuispersoneel kuist met de grove borstel met als gevolg dat je ook nog eens alle voorgangers hun haar kunt terugvinden bij het douchen. De paatjes zijn 's avonds niet genoeg verlicht waardoor een zaklamp toch aan te raden is. De kinderanimatie is waardeloos.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Toffe camping met vriendelijk onthaal.

demey lydia
21-9-2013

Wij zijn sinds dit jaar jaarverblijver op de camping en we vinden het er echt geweldig, oud sanitair maar wel proper. Leuke speeltuin, gezellig cafeetje, zeer vriendelijk onthaal, van alle activiteiten tijdens vakantie periodes. Op wandelafstand van de zee, in de dichte buurt alles bijdehand zoals okay supermarkt, bakker, frituur, ...,. Heel het jaar open,das keitof.

Tramhalte vlakbij. Binnenkort een vernieuwd sanitair gebouw erbij. Het is er zalig om tot rust te komen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Familiecamping

stephan
27-8-2013

Uitgestrekt camping, mooie staanplaatsen. Ligt verder van het strand dan verwacht. Sanitair is verouderd, maar goed onderhouden.

Cafetaria en winkeltje met ruim aanbod.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

volgend jaar nog beter

Soreyn Joke
10-7-2013

Het oudste sanitair gebouw wordt in oktober gesloopt. Een nieuw sanitair gaat open in het voorjaar 2014.

Restaurant: nieuwe uitbating, nu " 't Zeegras ", prijs-kwaliteit in orde.

Gereisd alleenreizend in juli 2013

te duur

heer van de veken
7-3-2013

er word weinig rekening gehouden voor kampeerders buiten het schoolverlof de kantoren zijn vroeg gesloten de cafetaria is toe waardoor je er s avonds niet terecht kunt voor een standplaats nietegenstaande de camping er prat opgaat het ganse jaar geopend te zijn

Gereisd met partner in januari 2012

Leuke camping

Frank Van Hoecke
14-9-2012

Propere verzorgde camping, neem al de kritieken over verouderd sanitair met een dikke kilo zout, ok het kan beter maar het is proper en het water is warm. In september is er geen winkel of frituur en het resto en café zijn alleen in het we open. Who cares ? bakker, slager en Okay binnen 1 km. In frankrijk deze zomer betaalden we het driedubbele en we moesten 16 km rijden voor de eerste winkel. Wij komen hier zeker terug in het laagseizoen want in het hoogseizoen zal het zeker te vol en te druk zijn.

Gereisd met partner in januari 2012

eenmalig

fam
27-7-2012

Wij waren hier een verlengd weekend. Het sanitair is verouderd en niet proper. Wij vonden het onveilig door de vijver. Vriendelijke mensen maar wij komen niet meer terug

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lombarde in Lombardsijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lombarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.