Camping De Lombarde

Camping De Lombarde
7,3

6 reviews over Camping De Lombarde in het Nederlands

2006

Leuke en vooral zeer kindvriendelijke camping. heb hier reeds gecampeerd en vorige zomer voor het eerst een bungalow gehuurd. de huisjes 3 t.e.m. 6 zijn inderdaad wat verouderd maar de anderen zijn allen nieuwbouw, vlak naast de visvijver. sanitair proper, meer moet dat niet zijn. iets meer animatie zou wel mogen, al valt er tijdens het seizoen overal aan de kust wel iets te beleven.

Gereisd anders in november 2006

We waren hier 3 weken in zomer 2005

De camping ligt op loopafstand van de zee. Daarvoor moet je wel een andere (smerige) camping oversteken.

Het strand zelf is prima. Ook de boulevards van westende en nieuwpoort (buurgemeenten) zijn zeker de moeite waard.

Sanitairruimte is donker. Wat verouderd maar wel schoon.

Camping is autovrij, dus veilig voor kinderen en rustig.

Voor de camping is een halte van de kusttram, deze rijdt langs de hele belgische kust en is een ideaal en goedkoop vervoermiddel. Je kunt er mooie uitstapjes mee maken. Vervoer naar Plopsaland is gratis (je betaalt alleen de entree).

Gereisd anders in mei 2006
2005

vakantie duplexwoning gehuurd nr

cinmar
4-9-2005

vakantie duplexwoning gehuurd nr.6

Camping: mooi aangelegd, veel groen, buiten hoogseizoen weinig te beleven, vanuit waar wij lagen: zee op 1500m

horeca: ronduit slecht, 4 honden in restaurant lombarde dat slechts een 30 m2 groot is, lang wachten, prijs in verhouding tot kwaliteit te duur, onvriendelijk personeel

woning: interieur verouderd maar met DVD, hete lucht oven en microgolf. Zetels niet rugvriendelijk. Privacy ver zoek: tenten staan op nog geen 3 meter van je deur geparkeerd en campinggangers 'lenen' regelmatig je tuinmeubilair. Gevaarlijke trap voor kinderen en tevens geen thermostatische kranen

Gereisd anders in september 2005

prima camping, mooie ligging, fijne en informatie aan

T.Baudoin
15-7-2005

prima camping,

mooie ligging,

fijne visvijver,

ontvangst en informatie aan de receptie goed

Gereisd anders in juli 2005

Gereisd anders in juni 2005

Goed onderhouden camping met restaurant en maar 200 meter

Jeroen Claes
9-5-2005

Goed onderhouden camping met restaurant en maar 200 meter van het strand af.

Gereisd anders in mei 2005

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lombarde in Lombardsijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lombarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.