Camping De Lombarde

4 reviews over Camping De Lombarde in het Nederlands

Toffe camping

Christoph
3-5-2015

De camping is zeer leuk rustig en overzichtelijk.

Leuke tijd gehad aan de visvijver.

Huisjes staan echt ideaal tegen het water.

Gereisd met vrienden in april 2015

Verouderde camping

Jlien
5-11-2013

De sanitaire blokken zijn verouderd, degoutante douchegordijnen en veel te kleine douchecompartimenten. Het kuispersoneel kuist met de grove borstel met als gevolg dat je ook nog eens alle voorgangers hun haar kunt terugvinden bij het douchen. De paatjes zijn 's avonds niet genoeg verlicht waardoor een zaklamp toch aan te raden is. De kinderanimatie is waardeloos.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Camping voor vrienden

Eugène
31-8-2011

Heel toffe en sociale camping. iedereen in een goede bui en je kan altijd een goededag verwachten. Sanitair proper onderhouden maar kan wel een renovatie gebruiken. kinderanimatie is zeer goed georganiseerd. heel sociale jeugd, kortom een grote familie over de camping.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

goede camping

cacam
18-6-2009

Camping is oke. Inclusief het sanitair. De camping die je over moest om het strand te bereiken bestaat niet meer. Een aanrader, deze camping.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lombarde in Lombardsijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lombarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.