Camping De Lombarde

Camping De Lombarde
7,3

20 reviews over Camping De Lombarde in het Nederlands

Prima camping met Belgische kust op loopafstand

Maarten uit Gilze,
22-8-2018

Prima camping met een geweldig mooi strand op loopafstand. Kindvriendelijk met leuke speeltuin en springkussen. Geen zwembad, maar zoals gezegd, de zee ligt om de hoek. Halte van kust-tram ook op loopafstand (~5 minuten). Koop 10-rittenkaart bij receptie en bezoek Middelkerke en Plopsaland voor 1,60 per rit. Broodjes af te halen in campingwinkel. Hygiene/sanitair van gebouw S1 is nieuw en zeer netjes maar sanitair van gebouw S2 (waar wij zaten) is bedroevend. Vandaar de '5' voor staat van het sanitair en hygiene. Ruime plaatsen. Geen schaduwplaatsen. Fijne receptie. Eetgelegenheid is een veredelde friettent, niets mis mee, maar verwacht geen ruime kaart. Al met al, wij vonden het leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

zeker aan te raden

johan
16-2-2016

Wij zijn verleden jaar geweest en het was een toffe vakantie in de lombarde dicht bij zee en er is een tramhalte aan de camping .zeer vriendelijke mensen staan altijd paraat voor iedereen wij komen terug dit jaar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Naar volle tevredenheid!

C. Jansen
2-8-2015

Een fijne camping met aardige mensen. Dichtbij zee, leuke plaatsen in de buurt. Sanitair is vernieuwd en wordt door de camping goed schoongehouden (helaas door sommige gasten niet). We komen volgend jaar graag weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Leuk gelegen

Tom Bijnens
7-8-2014

Leuke camping, fijne kinderanimatie. Vlak bij het strand. Nieuw santitair in orde. Oud sanitair echt VRESELIJK.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

heel leuk om te kamperen

petra
3-8-2014

een zeer leuke aangename kamping, en netjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Familiecamping

stephan
27-8-2013

Uitgestrekt camping, mooie staanplaatsen. Ligt verder van het strand dan verwacht. Sanitair is verouderd, maar goed onderhouden.

Cafetaria en winkeltje met ruim aanbod.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

eenmalig

fam
27-7-2012

Wij waren hier een verlengd weekend. Het sanitair is verouderd en niet proper. Wij vonden het onveilig door de vijver. Vriendelijke mensen maar wij komen niet meer terug

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Hele fijne camping, komen hier vast nog eens terug

familie Geevers
29-8-2011

Super vakantie gehad op 'de Lombarde' . De camping is autovrij, (wel voldoende parkeerplaatsen buitenom bereikbaar) dus de kinderen konden vrij over de camping. We zaten vlak bij de mooie visvijver op een ruim, gezellig, groen veldje. Er zijn verschillende sanitairgebouwen op de camping, die waar wij vlak bij zaten is ruim en netjes, geen klachten over. Op ieder veldje staat een watertappunt. Van dinsdag tot vrijdag leuk kinderanimatie programma, strand echt op loopafstand, en met de kusttram die vlak voor de camping stopt kun je heel goedkoop en makkelijk de hele belgische kust bereiken. Een rustige gezellige gemoedelijke camping, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Net geen aanrader door oud sanitair

Tamara & Mark
16-8-2011

Kampeerveldjes mooi omgeven door bomen en struiken. Wij hadden ruime seizoensplaatsen; jaarplaatsen lijken wel dicht opeen. Kwartier wandelen tot Westende-bad. Hoorbare tramlijn; halte op de hoek. Camping autoluw, parking vlakbij. Speeltuin, rustige visvijver, openlucht fitnesstoestellen. Receptie sluit ’s middags 1,5 uur, en dat in het hoogseizoen! Fijne campingwinkel; er is ook een frituur, café en restaurant. Animatieprogramma. Honden toegelaten. Sanitair is erbarmelijk. Wel ooit opknapbeurt gekregen (bv. mengkranen) en hoewel er meermaals per dag echt flink gepoetst wordt, blijft het geheel een verouderde indruk nalaten. Per gebouw slechts 2 smalle douchehokjes met een plakkerig douchegordijn. Naar wasruimte voor baby/peuter was het lang zoeken: 1 op heel de camping. Ook maar 1 watertappunt per wasgebouw. Grondige sanitaire vernieuwing lijkt ons zeer wenselijk. Ook geen kabel-tv, geen zwemgelegenheid op camping. Vanwaar dan die vier sterren? Prijs/kwaliteit voor ons ondermaats.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Kindvriendelijke autoarme camping

Mario
11-8-2011

Deze camping is zeer geschikt voor met kinderen, er mogen geen auto's nodeloos rondrijden. Parkeren op één van de vier parkings rond het domein. Enkel te betreden met de auto om aan of af te koppelen caravan. S'nachts zeer rustige camping. De woensdagavond is er in het dorp avondmarkt tijdens de zomermaanden, 500 meter van de camping. Zeker aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lombarde in Lombardsijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lombarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.