Camping De Lombarde

Huisdieren toegestaan
Speeltuin

7 reviews over Camping De Lombarde in het Nederlands

2008

Wij zijn hier van 30 april t/m 5 mei 2008 geweest in huisjes 6 en 7. Dit zijn sterk verouderde huisjes, muffig, niet echt een aanrader. De camping zelf is erg mooi, goed gelegen aan het strand, speeltuin is erg mooi!

Gereisd familie in mei 2008

De douchesproeiers moeten nodig ontkalkt worden, door de enkele gaatjes die nog open zijn priemt het water zo pijnlijk op uw lichaam dat je er na een halve minuut huidletsels aan overhoudt. Dit was bij de meeste douches zo (we hebben 'r verschillende geprobeerd) We kregen ons kleinkinderen er met geen stokken meer onder. Wat de netheid betreft: dit was proper op de plastiek douchegordijn na. Verder waren wij over alles zeer tevreden en gaan zeker nog terug mede door de vriendelijkheid van 't personeel.

Gereisd familie in augustus 2007
2007

zeer fijne en aangename camping een aanrader voor kinderen wc en douches zijn zeer goed onderhouden aan de inkomzijn ze zeer vriendelijk

Gereisd familie in augustus 2007

Heb hier al jaren een huisje gehuurd, prima ligging, leuke speeltuin, perfect om een vakantie te houden

Gereisd familie in juni 2006

Veel plaatsen voor vaste gasten

Jeannette
6-5-2007

Veel plaatsen voor vaste gasten. Sanitair verdouderd maar schoon.

Gereisd familie in mei 2007

Goede, verzorgde veilige camping met parkings die worden

Jeroen Claes
1-2-2007

Goede, verzorgde veilige camping met parkings die worden afgesloten voor de veiligheid van uw wagen

Gereisd familie in augustus 2006

2006

niet zoals de folder belooft 500 m van zee

jolanda kuijper
30-7-2006

niet zoals de folder belooft 500 m van zee.

ook word er niet verteld dat het grootste uitschot van belgie in de duinen kampeert net waar je lopend de zee kunt bereiken. Camping is erg schoon en netjes en er is genoeg schaduw maar er zijn te veel vaste plaatsen (eigenlijk alleen maar)

Je bent als tentkampeerder een uitzondering in tegenstelling tot wat de folder schrijft

Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lombarde in Lombardsijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lombarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.